Čitateľské recenzie

Čtenářská recenze: Božena Němcová - Babička

Tuto knihu jsem četla jako malá. Dostala jsem ji od svého dědy. Nyní jako dospělá jsem si ji koupila, protože ta stará od mého dědy se někde ztratila. Kniha se mi velice líbí a proto jsem ji chtěla mít a znovu si ji přečíst. viac

Čtenářská recenze: Michal Viewegh - Román pro muže

Tato kniha je zajímavá již na první pohled - zaujme nejen svou mírně vyzývavou obálkou, ale také láká čtenáře svým názvem - Román pro muže....., který působí mírně tajemně. Kvalitu zaručuje i jméno autora. Po přečtení knihy Román pro ženy i shlédnutí filmového ztvárnění, který podle mého názoru, se velice povedlo jsem si další román od Viewegha nemohla nechat ujít. S nedočkavostí jsem začala hltat první stránky románu. Kniha obsahuje prolog, který rychle zavede čtenáře do prostředí kde se román odehrává, ale také zasvětí čtenáře do rolí hlavních a vedlejších postav románu. I přestože se jedná o fiktivní příběh, se autor volně inspiroval i několika skutečnými událostmi. viac

Čtenářská recenze: Karel Čapek - Dášeňka čili Život štěněte

Už jako malé dítě jsem milovala knížku Dášeňka čili Život štěněte. Z knížky mi tenkrát předčítala moje babička a dodnes si pamatuji, jak jsem se smála tomu, co všechno jedno neposedné štěně dokáže vymyslet, zničit, rozsápat a jak přitom dokáže být roztomilé. Jsem ráda, že jsem mohla koupit knížku Dášeňka čili Život štěněte pro své děti v novém vydání a navíc s dalšími psími příběhy. Moje děti znají Dášeňku z televize jako pohádku z Večerníčku a teď mají radost, že mají knížku, kterou můžeme společně číst večer před spaním. viac

Čtenářská recenze: Pohádkový rok s medvídky - Moje první čtení

Tak tuto knihu jsem koupila své dcerce, protože mě zaujal název, zvláštní členění knihy do jednotlivých dnů v roce a také spousta krásných ilustrací. Dcerka má velice ráda medvídky, takže se to u nás hemží nejen spousty plyšových medvídků od nejmenších až po největšího asi 70cm velkého medvěda, ale máme i hodně knížek o medvědech, které si rády čteme a prohlížíme. viac

Čtenářská recenze: Melissa Hawachová - Let vážky - Příběh matky, která se sama vydala hledat své unesené děti

Kniha Let vážky je strhující, skutečný příběh mladé ženy, která se vydává do Afgánistánu hledat své dcery, pětiletou Hannah a dvouletou Cedar, které tam unesl sám otec dětí… viac

Čtenářská recenze: Jana Abelson Tržilová - Manuál pro začínající maminky - Maminky radí maminkám

Hodně jsem přemýšlela,o které knize napsat recenzi. Strašně ráda čtu knihy a mám jich doma spousty, ale u jedné jsem se zastavila a řekla si, že by to mohla být zrovna ona, o které by se určitě hodně maminek zajímala, a tou knihou je Manuál pro začínající maminky. viac

Čtenářská recenze: Stará Ester, Starý Milan - Žvanda a Melivo - Cvičení na rozvoj slovní zásoby

Na trhu je spousta příruček pro děti, ale kniha Žvanda a Melivo, určená předškolákům a mladším školákům mne skutečně pobavila. Nejdůležitější však je, že baví moje děti a ty jsou úplně nadšené ze spousty úkolů, hříček, hádanek, kterými je kniha protkána. Je vidět, autorkou je zkušená dáma, která ví jak děti zabavit a pohrát si, ale i je naučit spoustu nových věcí. viac

Čtenářská recenze: Paříž - Společník cestovatele

Paříž z řady bedekrů Společník cestovatele jsme zakoupili kvůli svatební cestě, jednou z jejích zastávek byla právě Paříž. Na trhu asi neexistuje propracovanější průvodce, pravý společník na cesty. viac

Čtenářská recenze: Václav Čtvrtek - Podivuhodné vyprávění bývalého piráta Kolíska

Knížku jsem koupila teprve nedávno proto, že z malých miminek mám najednou doma dva pětileté piráty. Než jdeme otevřít pošťačce, musíme si vzít pirátský klobouk a meč, bez toho ani ránu. viac

Čtenářská recenze: Paulo Coelho - Alchymista

Myslím si, že se tento velmi vážený brazilský spisovatel Paulo Coelho v této knize velmi seberealizoval. Je velmi zavádějící popisovat děj, autorovy myšlenkové pochody, hlavní sdělení čtenáři a podobně. Před přečtením jsem od svého přítele slyšela větu „Alchymista se nesmí číst, alchymista se musí prožít…“ a ač jsem tomu nevěřila (je to přeci jen kniha), teď musím tiše souhlasit. viac

Zobraziť po: 10 | 20 | 40 | 80