Čitateľské recenzie

Zážitková prechádzka filmovým Slovenskom v knihe Filmové miesta 2

Spoznávanie filmových miest po celom Slovensku je oveľa zaujímavejšie, než sa môže zdať. No najmä Slovensko je v niektorých miestach ešte významnejšie a môže byť ešte slávnejšie. Kniha Filmové miesta nám aj vo svojom druhom diely dokazuje, že máme viac, ako tušíme. viac

Vodný muž, nový triler v ponuke elektronických kníh

V ponuke BUX.sk sa objavuje knižná novinka Vodný muž. Novinka, ktorú z názvu len ťažko odhadnúť, hoci obálka bude po prečítaní oveľa jasnejšia. Triler odohrávajúci sa v nemenovanom meste je dosiaľ nevídaným bojom o život. V ňom nejde ani tak o ulovenie obete, ako skôr o vytrápenie a pohrávanie si. Ako čitateľ možno ani nebudete mať sprvu pochopenie pre postup, akým sa vydáva Vodný muž. Vychádzajúc z pravdy, že nie všetkému musíme rozumieť a poznať všetky druhy správania, sa stretávame s celkom neznámym človekom. Jeho ciele nepoznáme a preto nepoznáme ani to, kedy a ako udrie. Vo Vodnom mužovi jednoducho treba čakať aj to nečakané. viac

Bozky a croissanty | Alebo výlet do mesta lásky

Aj vás na prvý pohľad zaujala táto rozkošná kniha s ešte milšou obálkou? To rada počujem! Teším sa, že vám ju môžem predstaviť, pretože okrem bozkov a croissantov je aj o prekrásnom Paríži, dospievaní, o prvých láskach a samozrejme... o balete. viac

Riziko: Elle Kennedy prichádza s Rómeom a Júliou z hokejového prostredia!

Brenna je ostré dievča, aspoň to všetci tvrdia. Nepoddáva sa strachu a názor druhých je jej ukradnutý. Drží sa však jedného pravidla. Nikdy nespí so súpermi. Ako dcéra trénera briarského hokejového tímu by sa s rivalom nezaplietla za žiadnu cenu. Žiaľ, osud vie byť krutý a Jake Connelly je presne ten prípad. Brenna ho však zúfalo potrebuje, aby jej pomohol získať vysnívanú stáž, a ten nafúkanec jej to vôbec neuľahčuje. Arogantný, otravný, aj keď výnimočne príťažlivý harvardský útočník Connelly má predstierať, že je jej frajer. A za každé falošné rande požaduje jedno skutočné. Z chodenia s Jakeom Connellym nemôže vzísť nič dobré. Otec by ju pretrhol a kamaráti zatratili, ibaže v stávke je Brennina budúcnosť. No určite sa doňho nezaľúbi. Také riziko nepodstúpi! viac

Pôvodný plán nemusí byť vždy ten najlepší

Každý z nás mal v detstve svoje vysnívané povolanie. Niekto sa túžil stať učiteľom, spevákom, iný zas hasičom či záchranárom. A hoci sa väčšina z nás svojho detského sna vzdala, ten zvyšok si išiel za svojím, nech sa dialo čokoľvek. Pýtate sa, do ktorej skupiny patrí Mia, hlavná hrdinka románu Bozky a croissanty? Tá má vo svojom osude jasno – odjakživa totiž vedela, že sa z nej stane baletka. Presne preto plánuje stráviť leto vo Francúzsku a drieť na svojom sne. Jej plány sa však veľmi rýchlo skomplikujú...  viac