Čitateľské recenzie

Čtenářská recenze: Haruki Murakami - Konec světa & Hard-boiled Wonderland

Dobré beletrie existuje spousta, vlastně jí existuje mnohem víc, než kolik toho člověk stihne za život přečíst. Pak ale existují knihy natolik výjimečné, že je záhodno dát jim před běžnou dobrou beletrií přednost, protože nepřečíst je by byla opravdu škoda. Psychologický sci-fi/fantasy/symbolistní román Konec světa & Hard-boiled Wonderland významného japonského spisovatele Haruki Murakamiho k těmto knihám patří. viac

Čtenářská recenze: Nuria Amat – Ať na mě prší život

Španělská spisovatelka katalánského původu Nuria Amat se nám v češtině poprvé představila na podzim roku 2009 se svou knihou Ať na mě prší život. U této svérázné spisovatelky však neočekávejte žádnou dějovou linii. Byli byste dost možná zklamaní. Jednotlivé stránky knihy na sebe totiž nejsou vázány příběhem, ale neviditelnou pavučinou intimních vzpomínek, osamělými reflexemi, úvahami a rozjímáním nad životem Nurie Amat. Je to mozaika tvořená ze střípků autobiografických prvků. Tato kniha představuje autorčin zhmotněný svět. Čtenáře nemá upoutat, pobavit nebo poučit. Jejím úkolem je přenést ho do cizího života - do jiného prostoru, času a těla. viac

Čtenářská recenze: Michael Connely - Strašák

Na následujících řádcích bych Vás rád seznámil s knihou Strašák, kterou napsal americký spisovatel Michael Connely. Hlavním hrdinou chytlavého románu je novinář a příležitostný spisovatel Jack McEvoy, jenž se shodou řady okolností ocitá na stopě zvrhlého sériového vraha. Není mým úmyslem rozepisovat se zde o detailech zručně stavěného příběhu, řeknu jen, že tento příběh se před čtenářem rozvíjí postupně jako kutálející se klubko bavlnky. Sled událostí se zdá být plynulý a nepředvídatelný. viac

Čtenářská recenze: Rhonda Byrne - Tajemství

O knize Tajemství se traduje, že se nesmí půjčovat. Můžete si jí koupit sami, dostat jí jako dárek, ale nesmíte ji půjčovat nebo si ji půjčit. Osobně považuji tuto knihu za velmi univerzální dárek, který nikoho (kromě silně věřících) neurazí. Velice povedené (až úchvatné) jsou ilustrace a celkové grafické zpracování knihy. Působí starodávným a tajemným dojmem. viac

Zobraziť po: 10 | 20 | 40 | 80
Prvá | Predchádzajúca 221 | 222 | 223 | 224 | 225 Nasledujúca | Posledná