V tejto sa princezná zachráni sama

Poznáte tie knižky s miliónstranovými opismi, kedy len sedíte a modlíte sa za rozhovor? Toto je presný opak, kedy zhltnete čokoľvek na stránke je. Sú to iba pocity mladého dievčaťa, ktoré sa kotúľa a rozkopáva si svoju strasťami zahádzanú cestu. Bojuje. To je cítiť z každej stránky.

Knižka je plná smútku, násilia, strachu a samoty, ale ani v jednom okamihu sa netrasiete od strachu a čítate ďalej, pretože viete, že sa v nej skrýva niečo viac. Taký ten impulz, prečo kráčať ďalej. Aby sme si našli ,,korunku na hlave". To je ten cieľ. https://2.bp.blogspot.com/-I58OoBdc_uo/XDtoASkMxvI/AAAAAAAACLo/aoFeqV6XYlowlH5xO3634-hNCod25LlUgCLcBGAs/s1600/IMG-4069.JPG

Nepadnúť a neutekať.

,,buď morskou vílou... - nedovoľ svetu, aby ťa pripravil o dobré srdce."

Aj keď má knižka viac prázdneho miesta ako písmen, nič v nej nechýba. Všetky vety/ ,,verše" sú také, aké majú byť. Prezrádzajú to, čo chcú a nič viac. Žiadne omáčky, toto čítanie zlhtnete na jedno posedenie, ani čaj vám nevychladne, a predsa je v nej aj niečo hlbšie, čo vás prinúti sa zastaviť. Na prvý pohľad len nacápané slová a nejaké výmysly, ale skúsme niečo také napísať my! Nepôjde to. Z knižky naozaj cítiť, že autorka sa vytrápila a vyhrala. Nič pre ňu nebolo jednoduchým.

Každý z nás čítal knižky o strastiplných osudoch, ale tento je veselší. Prepáčte mi ten výraz, ale z tohto vyenterovane veršovaného príbehu mám pocit, že vždy existuje nádej. Originalitu ja osobne fakt oceňujem a aj keď knižku osobne nepovažujem za príliš poetickú, dotkla sa ma. Každú stránku môžeme považovať za ďalší a ďalší citát. Tieto myšlienky sú ozaj pohladené tým, o čom rozprávajú. Každý si nájde to svoje.

Tak sem s ďalšou, prosím!

,,keď
ťa chce