RECENZIA: Jasinda Wilderová - Strácam sa v tebe

Jasinda Wilderová sa slovenským čitateľom dostala do povedomia románom Alfa, ktorá vyšla vo februári a mne osobne sa veľmi páčila. Jej ďalší kniha je trošku z iného súdka.

Kým Alfa sa značila prvkami jemnej erotiky, Strácam sa v tebe je výborné contemporary. Zo začiatku som mala dosť veľa výhrad, ale postupne sa to veľmi zlepšovalo. Príbeh bol premyslený, hlavne od druhej tretiny bol priam skvelý. Mňa ako čitateľku veľmi zaujal, ba dokonca zasiahol. Wilderová píše naozaj dobre, má zaujímavý štýl a používa mnoho hovorových výrazov, čo mi veľmi vyhovuje. Svojich hrdinov vložila do typického amerického prostredia, čo je už tradíciou takýchto románov. Pre mňa najlepším bodom knihy boli piesne, ktoré boli zakomponované do deja, boli úplne krásne a skvelo zapadli.

Tento príbeh je rozdelený na niekoľko časti a každá z nich je písaná z pohľadu buď Nell, Kyla alebo Coltona. Práve Nell mi zo začiatku doslova pila krv. Správala sa ako hlúpa puberťáčka a vždy keď spomenula True Blood, otváral sa mi nožík vo vrecku. Ako však dospievala, takmer ako každý z nás, aj ona dostala rozum a stala sa z nej žena. Kyle bol zas takým prototypom perfektného syna, študenta a priateľa. Jeho smrť bola dosť krutá a hlavne spôsob smrti, ktorý bol vážne hnusný. A Colton bol "bad guy", čo je už vlastne klasický stereotyp každej druhej knihy. Samozrejme mňa veľmi zaujal, či už hudbou, minulosťou alebo správaním. Proste pre mňa bol určite lepší. Môžem teda povedať, že postavy autorka premyslela skvelo a vydarili sa.

Strácam sa v tebe môžem odporučiť milovníčkam (aj milovníkom) romantickej literatúry. Výborný román, ktorý spočiatku môže mať slabý dej sa vyvinul do skvelej knihy s veľmi zaujímavými postavami. Ja som ju doslova zhltla a hlavne druhá polovica sa mi veľmi páčila. Autorkin štýl robí knihu skvelo čitateľnú a veľmi vhodnú pre nenáročných čitateľov. Hlavne vtedy ak máte radi romantiku a hrdinov s ťažkým životný osudom, vám môžem túto knihu len odporučiť. Druhý diel s tejto série s názvom Strácame sa v sebe vychádza už v auguste. A ak ste čítali Alfu, určite vás poteší, že pokračovanie s názvom Beta vyjde v októbri. Pekné čítanie!

Recenzoval: Christine