Cieľ - Elle Kennedy

Dúfam, že dnešnou recenziou sa vraciam späť do sedla. Po dlhej odmlke plnej skúšok, stresov a neistoty hlavne kvôli ceste domov, Vám prinášam recenziu pre odľahčenie Vašich ťažkých dní. Začiatok roka považujem za čas prekážok a nových cieľov. Zmierila som s chabým čítaním v roku 2020 a do predsavzatí som zahrnula, že chcem čítať viac. Preto dúfam, že ma Elle Kennedy nesklame a že ma správne nakopla cestou za splneným cieľom.

Knižku som začala čítať neskoro v noci, keď som dočítala inú, ale nemala som ešte tú správnu hladinu únavy, a tak som si povedala, že za prečítanie prvej kapitoly nič nedám. Ale joj, čo čert nechcel... nedala som za ňu nie len pár minút čítania prvej kapitoly. Obetovala som jej celučičkú noc, pretože ja tieto bláznivé ružové pocukrované príbehy jednoducho milujem a nepopriem to. V recenzii na Návrh zistíte, že som mala obdobie, keby som s týmito knižkami chcela seknúť. Chcela som sa venovať serióznejším témam a odpichnúť sa zo sladkej nevedomosti. No trvalo to aspoň rok, myslíte? Nie nie nie, kdeže! Som späť! Občas si túto sladkosť doprajem a dúfam, že ani Vy nezabúdate občas si oddýchnuť!

,,Trpezlivosť ruže prináša. Keď sa puk dotkne vašej hokejky, neopálite ho hneď. Čakáte na správny okamih."

Táto séria ma oslovila už len tým, že sa zbytočne nenaťahuje, že aj keď sú príbehy plné vzrúša a dobývania, vysokoškolských lások a nenávisti, vžd sa od seba líšia a každá knižka je venovaná iným hlavným hrdinom. Samozrejme, že sa príbehy prelínajú, ale o to je to zaujímavejšie prečítať si príbeh aj z iného pohľadu, ale v inej knižke. Mňa tento štýl písania séria naozaj nadchol.

Autorkin štýl je svetoznámy. Nemusím Vám prezrádzať, že si vie získať masy a je návykový. Aj keď, áno, občas vie byť trolinku príliš, no pre tých, čo sa vieme odosobniť a odhodiť za hlavu kúsky, čo nám nesedeli, je to ideál. Elle je pre mňa novou topkou na relax, presne tak ako to bola kedysi Jamie McGuire, len v študentskej verzii.

Čítanie knižky síce musím rozdeliť do polovíc, pretože prvá polovica bola rýchla, al eúžasná, akčná, dynamická a plná presne toho, čo by ste od Elle čakali. Večierky, práca, škola, vzrúšo, dobývanie, sladkí hokejisti. Tuckerovi sa však podarilo získať si Sabrinu prirýchlo. Už som len uvažovala, čo ešte sa môže stať. A vtedy sa to pokazilo. Téma rodičovstva ma neoslovila. Aj keď bol Tucker super úžasný, pôsobilo to na mňa strojene a Sabrinina tvrdohlavá skromnosť ma vytáčala.

,,Ak chceš vyriešiť úlohu zo štatistiky, choď za šprtom. Ak chceš uspokojiť svoje fyzické potreby, choď za športovcom. Nástrojom športovca je jeho telo. Stará sa oň, posúva svoje limity. Bla-bla-bla."

Autorka opäť pracuje so striedaním pohľadov. Dáva nám to tak širší záber a aspoň sa knižka zbytočne nenaťahuje. Tiež je skvelé vidieť do hlavy obom.

Aj napriek výhradám som knižku zhtla na posedenie. Nakopla ma a teraz sa, dúfam, už nezastavím. Už pri prvej kapitole si ma knižka omotala okolo prstu a nemohla som ujsť. Bola chytľavá a napínavá.