bux.sk
knihy, ktorými žijete
Úvodná stránka
Buxcafe Knižné podcasty Eknihy na Bux.sk







Súťaž o štýlový balíček Dobré dni

Už zajtra máme Valentína a my vám proste chceme robiť stále radosť:-) Preto sme pre vás pripravili malú súťaž o perfektný, štýlový obal Love story na knižky...áno, najmä na zaláskované romance. K tomu knihu Adriany Macháčovej Dobré dni sa začínajú v noci a pribalíme aj čosi na maškrtenie.

http://data.bux.sk/book/020/191/0201915/medium.jpg----------- Výherkyňa ----------

Uf, absolútne ste nás prekvapili - ďakujeme za skvelé reakcie, postrehy, skúsenosti a minipríbehy. Dobre sa nám čítali a najradšej by sme odmenili viacerých, ale pravidlá "za chodu" meniť nechceme...a vôbec, čakajú vás u nás ešte mnohé zaujímavé súťaže:-)
Napokon sme sa po dlhom vyberaní a uvažovaní rozhodli odmeniť Veroniku Novákovú za nasledujúci príspevok:

"Volajme ju pre naše potreby Bianca. Bola už sedem rokov vydatá, mala päťročného syna a niekoľko rokov sa s manželom pokúšali o ďalšie dieťa. Nedarilo sa, skúšali všetko možné i nemožné...možno aj preto, že to s manželom v tom období veľmi neklapalo. Asi karma... Keď Bianca podstúpila už druhu gynekologickú operáciu, lekári jej odporučili aspoň pár dní v kúpeľoch. Povedala si – urobí mi to dobre, možno aj nášmu vzťahu. Išla. Áno, dobre tušíte, čo nasledovalo. Spolubývajúca na izbe bola z rovnakého cesta, sadli si...a hneď aj vstali a rozbehli sa „do sveta“. Čiže do mesta, užiť si, nakupovali, kávičkovali, proste paráda. V jednom obchode, keď si márnivo skúšali akési šaty, sa dali do reči s pohľadným štyridsiatnikom. Fešák, sympatický a zrazu boli dohodnutí, že večer si pôjdu zatancovať. Skrátim to – nová kamarátka sa po pár hodinách vytratila, Bianca zostala, išla s NÍM na nočný čaj, ako to nazvali, predebatili hodiny, mali pocit akoby sa poznali roky...a skončili v posteli. A podobne každý deň počas celého pobytu v kúpeľoch, takže len ťažko sa vracala do reality po dvoch týždňoch liečenia. Bola som tam ja, jej kamoška. Dozvedela som sa všetko, ale už bolo neskoro niečo jej radiť, ovplyvňovať ju. Padla do toho celá, úplne. ON ju absolútne opantal, esemeskovali si, Bianca mi občas rozprávala, aké to s ním je úžasné a ako sa s manželom odcudzili. Nepáčilo sa mi to, nedala svojmu mužovi šancu, považovala som to za podraz, aj keď to bola moja dobrá priateľka... Toto všetko sa stalo pred dvomi rokmi. Dnes je Bianca už rozvedená, išlo to rýchlo, obaja si priznali, že to nemá perspektívu. Ale ani vzťah s NÍM nevydržal dlho, pomaly vyprchal, skončil...a Bianca zostala sama. Bez manžela, ktorý sa vždy príkladne staral o malého syna, dnes už školáka. Ani s NÍM sa už nevidela, nereagoval na esemesky, ani telefonáty. A syn medzi nimi koluje ako nejaká vec. Niekedy mám výčitky svedomia. Mohla som urobiť niečo viac? Dokázala by som ju presvedčiť, keby som do nej hučala? Mala som byť tvrdšia, razantnejšia? Neviem, ale je to smutné. Bianca je skvelá žena, ale dnes už to nie je tá kočka a fajn baba, ktorú som poznala kedysi:-("

Veronike Novákovej posielame valentínsky balíček Dobré dni - knihu Dobré dni sa začínajú v noci s valentínskym venovaním od autorky + látkový obal na knižky + čokoládové srdiečko. Blahoželáme, príjemné čítanie i maškrtnenie:-)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Od myšlienky býva k činu veľmi blízko. Poznáme to všetci – niektorí tú tenkú hranicu prekročili, iní sa v poslednej chvíli „spamätali“ a ustúpili. Nie však Anna, hrdinka knihy Dobré dni sa začínajú v noci, ktorá si raz položila otázku: „Čo keby som si našla milenca?“
Príležitosť nenechala na seba dlho čakať a na firemnom víkendovom výlete prežila Anna vášnivú noc s oveľa mladším kolegom. Užila si, bolo to čosi nové, iné...ale teraz nerozhodne váha, či sa prizná, alebo bude s pocitom viny žiť ďalej.

Kniha vyšla len nedávno, no už zaujala tisíce čitateľov – mnohí máme super partnera, rodinu, prácu ako Anna...a predsa sme nespokojní, hľadáme čosi „viac“, niečo „iné“, a pritom nedomýšľame dôsledky. Stojí krátka nevera naozaj za to?

Súťaž o štýlový balíček Dobré dni

výhryMáme tu pre vás knihu Dobré dni sa začínajú v noci aj s valentínskym venovaním autorky Adriany Macháčovej. K tomu úžasný ružový obal Love story, do ktorého si vložíte práve rozčítanú knihu a ešte čokoládové srdce Lindt, ktoré určite vyprázdnite už po pár stranách tejto pútavej knihy...ani nebudete vedieť akoJ

Aby ste získali tento predvalentínsky darček, stačí jediné. Keď Anna vyšla s otázkou, že by si našla milenca, kamarátka Monika jej poradila: „Keď sa nudíš, premiestni nábytok, vymeň sedačku, poumývaj dlážku alebo vymaľuj byt. A hneď ťa prejdú šteklivé chúťky.“

Čo by ste v takejto chvíli poradili kamoške vy? Ako by ste reagovali na podobné vyhlásenie? Alebo sa vám to dokonca už aj stalo? (ako sa to skončilo?)
Svoje odpovede píšte pod tento článok počas dneška a my vyberieme (celkom subjektívneJ) jedného z vás, ktorému pošleme tento skvelý balíček.

P.S. A ak by ste aj nevyhrali, máte aspoň skvelý tip na zajtrajší valentínsky darček pre svoju polovičku:-)

Pridať komentár


V odpovedi prosím používajte iba číslice

Komentáre

(13. februára 2013 v 9:41)
Každá rada drahá,odborníci radia zatĺkať,zatĺkať,zat´kať..ale asi je ťažké žiť s takým bremenom..Radšej sa do takej situácie ani nedostať..a teda keď sa to už teda stane..neviem či stojí za to prezradiť to a rozbiť niečo tak krásne ako manželstvo..Takže keď sa to už stane..bude sa musieť naučiť žiť s pocitom viny ..
(13. februára 2013 v 9:41)
Nech si to poriadne premyslí, či jej to stojí za to, aby bola len milenkou. Možno, že ona čaká veľkú lásku, svadbu, no milenec je z toho veľa dať nemôže.
(13. februára 2013 v 9:41)
treba chytit knihu do ruky a jest cokoladu....vela cokolady :)
(13. februára 2013 v 9:41)
Načo je dobrý milenec? Iba "na chvíľu". Trvalý vzťah je oveľa hodnotnejší - veď stály partner (manžel) je ten, kto ti donesie do postele čaj, keď máš horúčku a obetavo urobí v tej chvíli deťom večeru.
(13. februára 2013 v 9:42)
poradila by som jej, nech najskor skusi okorenit svoj intimny zivot s manzelom, ak to nepojde, tak potom nech uz robi co chce :)
(13. februára 2013 v 9:42)
vymaluj si byt alebo chod niekde na dovolenku
(13. februára 2013 v 9:42)
Záviselo by to od fungovania ich vzťahu a od povahy jej aktuálneho partnera - ale určite by to nebolo odsúhlasenie, skôr niečo typu - nerob druhým to, čo nechceš, aby bolo robené tebe!
(13. februára 2013 v 9:42)
pokiaľ by bola slobodná, neradím nič.. nech robí čo chce, ale pokiaľ by mala rodinu a všetko by bolo v poriadku, tak jej ako prvé poradím vyšetrenie u psychiatra..
(13. februára 2013 v 9:43)
Asi by som nepocuvala rady kamaratky :) Som typ cloveka, ktory robi to , co ma na srdci... CIze nik by ma neovplyvnil :) Ak su raz chutky, tak co spravite? :)))))))))))) HIhi... Veru, stalo sa mi to a nie raz, ale neriesila som, co si myslia kamosky. Zivot je len jeden!
(13. februára 2013 v 9:43)
no neviem, ci by si to mala skusat... ale ako myslis rozhodni sa sama je to tvoj zivot :)
(13. februára 2013 v 9:44)
Carpe diem :-)
(13. februára 2013 v 9:44)
Nestalo sa mi to, ale poradila by som jej, nech si zamestná myseľ niečím, k čomu inklinuje: každodenné návštevy fitnesscentra, prechádzky v prírode, stretnutia s kamarátkami... čokoľvek, čo jej odpúta pozornosť od toho, aby urobila hlúposť, ktorú by neskôr ľutovala ;o)
(13. februára 2013 v 9:44)
zobrať knižku do ruky a čítať :-) Alebo sa venovať rodinke, ktorú ma spoločny výlet. A hned budu myšlienky inde. Ale ta rada s obnovou bývania nieje zlá, pači sa mi.
(13. februára 2013 v 9:45)
Choď na nákupy !! :)
(13. februára 2013 v 9:45)
každý má vlastný rozum, najlepšie o tom nevedieť, ak jej to stojí za to, jej problém, ale vždy je v takom prípade niekomu ublížené a s tým musí rátať.
(13. februára 2013 v 9:45)
ak by bol slobodná, tak by som ju v tom podporila :) ale ak by mala vzťah, tak by som jej poradila nech prehodnotí či jej pár krátkych pekných chvíľ stojí za zničenie celého vzťahu s partnerom
(13. februára 2013 v 9:45)
neblázni,stálo by ti to za to???chod si kúúpiť na seba niečo pekné a zabudneš,na to čo si chcela....
(13. februára 2013 v 9:45)
Hej bola som v takej situácii a zdalo s mi to do nej dost nefer kedze som poznala aj jej priatela ktorý bol skvely chlap preto som sa ju snazila vsetkymi sposobmi od milenca odhovorit, nema to ziadny vyznam , stastnejsia ani spokojnesia nebudes ! ba priam som aj fyzicky vkročila ! :))) ... na diskoteke som sa ju snazila co najviac oddalovat od chlapa na ktoreho mala zálusk. :D kým jej priate doma nic netusiac spal .........dnes su tomu 4 roky , stale su spolu a si stastny , samozrejme jej priatel nic netusi (dnes uz snubenec) a vlastne ani nema co tusit kedze sa nic nestalo kezde som vtedy zasiahla a nedovolila som aby ho podviedla s tym neznamym na diskoteke.Proste patria k sebe a dnes uz cakaju svoje prve babatko a velmi sa nanho tesia. :)
(13. februára 2013 v 9:46)
Mala by to riadne zvazit, ci jej to stoji za to, a radsej by si mala precitat dobru knihu - napr. Fifty shades of grey :P aa azda by ju to preslo.. :)
(13. februára 2013 v 9:46)
Neporadil by som jej nič, lebo je to jej život a ona sa musí rozhodnúť čo chce. Navyše, čím viacej niekomu dávame rady, tým viac o nich ten druhý zvykne pochybovať... Ale tak to už dnes chodí. Každý hľadá len zámienku, a následky si uvedomí až keď je neskoro.
(13. februára 2013 v 9:46)
niekedy pomôže aj odlúčenie a potom si ľudia uvedomia čo majú a nechcú stratiť :) a ako hovorí staré známe porekadlo...nikdy nerob to čo nechceš aby bolo urobené tebe ;) všetko sa raz vráti...
(13. februára 2013 v 9:48)
Ahojte, ja by som jej tu neveru vyhovorila, pretože som človek, ktorý neveru neuznáva a odcudzuje. Povedala by som jej, že je ľahké sa nudiť k tomu vlastne nič netreba. No ťažšie je zapnúť svoje mozgové závity a vymyslieť nejaké prekvapenie pre svojho partnera a takto by sa mohli prekvapovať navzájom. Určite by to ich vzťah osviežilo a posilnilo. :)
(13. februára 2013 v 9:48)
Tak s takou situaciou som sa ešte nestretla, ale určite by som jej povedala nech si to premysli a nerobí hlúposti. Stály vzťah ma určite oveľa väčšiu hodnotu ako byť len milenkou. A keď by sa to prevalilo skončilo by to zle. Musela by sa vzdať svojho života. A ďalšou radou by asi bolo, že by som jej dala prečítať nejaku knihu kde sa opisuje ako sa žije v roly milenky. Možno by to bola aj táto kniha, ale nie každé takéto situácie sa končia práve takto dobre ako som počula, že je to v tejto knihe. Tak teda určite by som si ju rada prečítala.
(13. februára 2013 v 9:49)
Treba vyskusat aj milenca na pekne hriesne chutky. Nie kazde maso chuti rovnako. Vyskusat treba vsetko
(13. februára 2013 v 9:49)
Určite by som ju v tom nepodporila. Žial, žijeme v dobe, ked su milenci a milenky pre niekoho samozrejmostou. Manželstvo a vernost sa stavaju niečím staromodnym. A ked už sa pre taký krok niekto rozhodne tak určite musí rátat s následkami.
(13. februára 2013 v 9:49)
Ak svojho chlapa miluješ a vážiš si ho, nerob to. Ak nie si vo vzťahu vôbec spokojná, rozveď sa a rob čo chceš...
(13. februára 2013 v 9:49)
Neviem. Tazko raditr,ale jedno je iste.Vsetky klamstva vyjdu raz na povrchu a potom uz bude mozno neskoro plakat nad rozliatym mliekom.
(13. februára 2013 v 9:49)
Povedala by som jej, nech si predstaví akú bolesť by tým spôsobila svojmu partnerovi.
(13. februára 2013 v 9:50)
Nech nerobi blbosti, zajtra Valentin :-P
(13. februára 2013 v 9:50)
Nech si dobre premyslí, či jej to v prípade prevalenia stojí za to... Či už len kvôli vlastnému svedomiu alebo rozvráteniu rodiny a stratenia svojho partnera, ktorý nič netušiac dalej lúbi a verí...
(13. februára 2013 v 9:51)
no myslim si ze s tym prerabanim nabytka nie je zly napad ale najlepsie niekam zobrat kamoska na vylet dovolenku do baru to je super
(13. februára 2013 v 9:51)
ako kamarát a chlap možno by som využil- zneužil situáciu a podľa okolnosti ju zviedol a zvlášť ak by mala chlapa total "chmuľa"..
(13. februára 2013 v 9:51)
Len by som sa spýtala, či jej tá chvíľka lásky za to bude stáť - jej manželstvo, rodina, dieťa... a či znesie následky, keď sa to prevalí. A nech sa rozhodne sama. Ale ak bude tak šťastnejšia, ja ju budem podporovať. Len si nemyslím, že dvojitý život, klamstvo mužovi a súčasne aj milenec je to pravé, čím si má okoreniť vzťah...
(13. februára 2013 v 9:51)
asi by som to najskor musela predychat a jednoznacne by som jej to potom vyhovorila. nieje nic horsie ako podvadzanie. ak nieje niekto sopkojny vo svojom vztahu a uz sa tomu neda pomoct tak je najlepsi rozchod a potom si moze hladat koho chce. ale pokial je niekto zadany tak by taketo hlupost stvarat urcite nemal. asi toto by bola moja rada. sprav nieco s tym co mas a ked to uz nejde, tak to nechaj a potom hladaj inde...
(13. februára 2013 v 9:52)
Ak má manžela, spýtala by som sa, čo by povedala na to, keby si aj on nájde milenku. Ak by jej to vadilo, sama by prišla na to, že je to hlúposť. Ak by jej to nevadilo, zrejme nežije v šťastnom manželstve a potrebuje novú lásku...v tom prípade by som ju podporila.
(13. februára 2013 v 9:53)
Nesuhlasim s Monikou - ziadne upratovanie, prestavovanie nabytku ci malovanie...som jednoznacne za milenca... :-)
(13. februára 2013 v 9:53)
Ja by som sa jej spýtala jednoduchú otázku: Či jej stojí krátkodobý úlet za stratu vzťahu čo má teraz... nech porozmýšľa a zváži následky :)
(13. februára 2013 v 9:54)
Ak chceš zmenu, zajdi si ku kaderníčke, kozmetičke,zajdi si do kúpeľov a ak sa nudíš roztrieď si staré veci, aby si mala miesto pre nové a potom zistíš, že vlastne to staré je predsa to najlepšie a jedinečné :-)
(13. februára 2013 v 9:54)
Laska nie je o tom, ze nam je spolu iba dobre. V kazdom vztahu su problemy a vacsinou su za ne zodpovedni obaja. Vsetko treba zavcasu vyriesit a hlavne komunikovat. Aj hadky a neprijemnosti patria do vztahu, ale treba sa cez ne preklenut a len ten vztah, ktory to vsetko zvlada, je silny. Odradzala by som ju, som clovek, ktory neveru odsudzuje.
(13. februára 2013 v 9:54)
Pokial nema ziadne zaväzky, tak preco nie? Niekedy treba vypnut mozog a dat telu, co si ziada :)
(13. februára 2013 v 9:55)
Pozri si nejaký sexy film alebo film s nejakým sexy chlapom a každý deň takto môžeš mať v posteli iného chlapa bez toho, aby si toho svojho reálne podviedla :))
(13. februára 2013 v 9:55)
Ja by som jej poradila, nech do toho ide, ak si myslí, že sa tým vyriešia je problémy. Každopádne má vlastnú hlavu a ak by som jej radila čokoľvek aj tak by si zrejme spravila presne to čo chce ona. Možno by to bola chyba a možno nie, hlavné je to, že spraví čo chce.
(13. februára 2013 v 9:55)
situácia u mňa sa už stala ... bolo to síce iba raz ... vždy je to veľmi príjemne si nájsť milenca ktorého máte iba na sex môžete s ním skúsiť také veci ktoré napr. váš partner si neodváži ... pretože u milenca ide iba o sex ... teda ak si nepripustíte niečo viac ... je to fajn pocit zaziť niečo nové vzrušujúce ... ak máte už dlhodobý vzťah tak milenec niekedy padne vhod ... nie preto že by ste svojho partnera nemilovali .. ale niekedy je potrebné nachvíľu vypnúť ... mne sa to stalo iba raz bolo to úžasne niečo nové po dlhej dobe čo som s partnerom nezažila .. ale noc po som si uvedomila čo som vlastne spravila ako som mu ublížila vyčítam si to dodnes ak ľubíte svojho muža vždy si to budete vyčítať od tej doby prešlo už veľa času ale stále na to myslím ... ale má to aj svoje plus od toho dňa ho ľubim stále viac a viac snažím sa mu to vynahradiť to ako som mu ublížila ... a druhá vec viem že už to nikdy nespravím ... a ten nábytok .. no ak má svojho muža a chcela by sa riadiť tým čim ja tak to asi nie .. ale sú krajšie veci ako si spríjemniť sexuálny život z manželom napr. vešr pri sviečkach masáž sprcha nové pomôcky na novom mieste nové polohy dá sa mnohé skúšať a ak nemá muža prečo nie ... keď som bola sama riadila som sa tým že ako muži k nám tam mi k ním veľa krát som sa v živote sklamala a mužom som dosť striedala ale nakoniec som našla toho pravého a viem že už mu neublížim
(13. februára 2013 v 9:56)
Asi by som s kamarátkou prebrala všetky plusy a mínusy. Rozhodne by som ju nepodporila doslova "áno, nájdi si milenca". Sama by bola zodpovedná za svoje činy. Ale neodsúdila by som ju. Mne osobne by sa také niečo nestalo. Viem, nikto to nemôže 100% tvrdiť, ale keď sa vám stane, že vás bývalý partner podvádzal, tak to beriete inak. A ako bolo ublížené vám, tak nechcete ublížiť partnerovi.
(13. februára 2013 v 9:56)
Ťažko povedať,nikdy som sa v takej situácií neocitla. Ale prípadne by som jej poradila, aby išla na masáž. A aby si vybrala takú na akej ešte nebola. Aj to môže byť pre ňu novú zážitok. A nikomu tým neublíži.:-))
(13. februára 2013 v 9:56)
chcela by som vedieť prečo nad tým vôbec uvažuje, ak to myslí vážne - nech najprv si dá poriadny telocvik, studenú sprchu a ak jej pôjde stále len o telesnú rozkoš, tak nech skúsi zájsť do sexshopu,kúpiť si nejakú "hračku" a spraviť si pekný večer osamote..
(13. februára 2013 v 9:56)
nerob druhemu to co nechces aby robil tebe
(13. februára 2013 v 9:56)
Môj osobný názor je taký že nech sa deje čo chce do vzťahov druhých ľudí by sa človek miešať nemal..
(13. februára 2013 v 9:56)
Opýtala by som sa či sa jej oplatí štetkovať sa na staré kolená a obetovať skrz nejaký krátky románik svoje manželstvo a vzťah s dcérou.
(13. februára 2013 v 9:57)
prislo mi to vtipné, lebo ja stále "dotahujem" svojho snúbenca, že sa mi málo venuje, že si nájdem milenca a on mi na to vždy odpovie : "kludne, záhradu máme dosť veľkú, budem ho mať kam zakopať"... :) ale sranda bokom, ja si myslim, že takymto spôsobom sa problémy v intímnom živote neriešia...a aj ked sa hovori, že nikdy nehovor nikdy...určite by som partnera podviesť nedokázala...nevedela by som sa na seba pozrieť do zrkadla... lebo tým by som vlastne dehonestovala celý vzťah...nestálo by mi to za to...
(13. februára 2013 v 9:58)
Určite by som jej povedala, nech neblbne. Nech si ide radšej so mnou zaboxovať a zbaví sa stresu a aj nápadov, ktoré by neskôr trpko oľutovala.
(13. februára 2013 v 9:58)
Zijeme len raz, preto treba riskovat a robit sami seba stastnymi, nech si na konci môzme povedat, ze moj zivot stal za to :-)
(13. februára 2013 v 9:58)
zalezalo by to od okolnosti, ale asi najskor by sme naplanovali nejaku damsku jazdu na odreagovanie, take tour de bar.... niekedy na zaciatok postaci aj to
(13. februára 2013 v 9:59)
Keď tak rada upratuje,poslala by som ju upratať k sebe domov a potom prišla do uprataného aj s milencom ;-)
(13. februára 2013 v 9:59)
Nudit by sme sa nemali nikdy! Uver si dobru veceru, upec paradny kolac, pozvi priatelov, precitaj si dobru knihu alebo pozri dobry film! Ked mas chut cestovat a vidiet nieco nove, kup si listok a chod! Stretnes novych ludi, budes mat kopec novych zazitkov! Treba sa tesit z kazdeho dna, z ludi okolo seba a jednoducho treba byt vdacny za kazdy prezity den - vsetko v naosm zivote je jedinecne a neopakovatelne!
(13. februára 2013 v 10:00)
tak určite by som jej povedala ze to nie je dobrý nápad a radšej aby sme niekam spoločne vyrazili sa odreagovať a zabaviť :) pravá a nefalšovaná babská jazda :)
(13. februára 2013 v 10:01)
Na vlastnej koži som takúto situáciu nezažila, jediné čo však viem je, že nevera, aj keď chvíľková, skoro vždy vypláva na povrch. Preto by som jej povedala, že ak chce niečo také skúsiť, nech rovno ráta s následkami a či ich bude vedieť znášať, ak sa to partner dozvie. Neprehovárala by som ju, že to nemá robiť, rozhodnúť sa musí sama, ale kedže už nad tým uvažuje, znamená to, že v ich vzťahu nie je všetko v poriadku. Možno jej táto skúsenosť len pomôže, možno príde na to, že s doterajším partnerom, to už ďalej nemá význam a možno naopak, to aj pomôže tomu vzťahu. Ona bude spokojnejšia a tým pádom bude aj ten vzťah harmonickejší. A hlavne, nech sa tým nikde nechváli a bude to len jej hriešne tajomstvo a partner sa to nemusí dozvedieť. To ako sa s tým vysporiada jej svedomie, je už riziko podstúpiť takúto vec.
(13. februára 2013 v 10:02)
Asi by som jej poradila, nech najskor ukončí jeden vzťah, ak jej nevyhovuje, až potom začína ďalší...
(13. februára 2013 v 10:02)
Ja by som jej poradila vyriešiť si pričinu tej nevery vo svojom vnútri, treba hľadať pričinu a nie dôsledok, ale každopadne ak to bol len ulet, tak urcite by som takou vecou nezaťažovala partnera:) Presuvanie nabytku, kurz sikovnych ruk alebo joga v takychto pripadoch su nevyhnutvosťou.
(13. februára 2013 v 10:03)
Nieco podobne sa stalo mojej kamaratke. S priatelom boli spolu asi 8 rokov a city medzi nimi akoby chladli. Kamaratka si v tom case zacala nieco so svojim kolegom. Trvalo to par mesiacov, az pokym jej zavistliva kolegyna neprezradila vsetko jej priatelovi. Kamaratke to bolo vsetko luto, ale priatela stratit nechcela. Po kratkom odluceni, ale navzajom zistili, ze sa stale lubia a tak to skusili znovu. Odvtedy si kamaratka len pochvaluje, ze ako sa priatel zmenil. Priznal si, ze na tom mal urcite tiez svoj podiel viny, ked jej venoval malo pozornosti. To sa stalo asi pred 2 rokmi a stale su spolu. Tak niekedy je ten milenec dobry :)
(13. februára 2013 v 10:03)
nech si predstavi, ze to co ma - to vsetko strati. Ci to stoji za to skusat nieco a nevediet, ci to niekam povedie. Ak jej to, co ma, nebude chybat, tak nech sa posunie inam, inak nech premiesni ten nabytok.
(13. februára 2013 v 10:03)
Opýtala by som sa jej, či je za trošku radosti stojí obetovať stabilný vzťah a rodinu, pretože nie vždy je všetko tak, ako to vyzerá.
(13. februára 2013 v 10:05)
Napíšem to celkom subjektívne a kedže je to anonymné .... nemusím sa na nič hrať. Poviem jej dievča do toho a prečo nie? Dnešný svet je oveľa horší než ako len jedna blbá nevera, keď to pomože veci a tú kamarátku to naplní niečím čomu sa hovorí štastie tak nech. Nikdy nevie 100% čo robí alebo nerobí jej partner... No a s priznaním, to si musí prejsť každý sám. Len silné osobnosti sa k tomu nepriznajú, a dokážu to vytlačiť z mysle a zo svedomia. Možno pobúrim zopár čitateliek ale čo už každý má vlastný názor. A pre zvedavcou. Som štastne vydatá, milenca nemám, ale mne ani nič nechýba takže ho nehľadám ;)
(13. februára 2013 v 10:06)
Hm...takze len tolko asi...Taki sme....Tuziaci po tom, co nemame a hazardujuci s tym, co je uz nase :/
(13. februára 2013 v 10:07)
Asi by som jej to čiastočne odobrila, i keď zároveň by som sa jej opýtala, či si uvedomuje čo všetko to so sebou prináša, že všetko má svoje klady a zápory....môže veľa získať, ale aj stratiť....
(13. februára 2013 v 10:07)
Co by som jej poradila?Ak ma rodinu,ktoru nechce rozbit,tak nech sa ide prejst von (najlepsie teraz v zime,ked je studene pocasie) a prejde par km a potom ju ta tuzba po milencovi prejde :)
(13. februára 2013 v 10:08)
Zažila som to na vlastnej koži, jeden hlúpy úlet mi zmenil život.. doteraz ma to bolí a ľutujem, hlavne, že som ublížila osobe, ktorú som milovala. ...Ale život je taký, plný radostí, ale aj sklamaní, chýb, na ktorých sa človek musí poučiť. Škoda, že som vtedy nemala pri sebe kamarátku, ktorá by mi poradila ako Monika Anne, alebo by stačilo ma strčiť pod studenú sprchu, nech sa preberiem :) Bohužial, život prináša aj takéto situácie...
(13. februára 2013 v 10:08)
nech si vazi to co ma doma pretoze vernost je dnes rarita bohuzial
(13. februára 2013 v 10:09)
Ak už žena s jedným chlapom žije, mal by byť aj jej milenec a nie hladať si bokovky. Ak si nerozumejú, nemajú sa radi, potom rozchod a nové príležitosti.
(13. februára 2013 v 10:10)
mať milenca nieje výhra, skôr komplikácie. najlepšie je stabilita a ak sa nudí tak by som jej poradila nech začne niečo robiť bokom ako napríklad venovať sa kozmetike knihám viac domácnosti :-)
(13. februára 2013 v 10:11)
Aby si to velmi dobre premyslela,ze to nema zmysel.nech radsej mysli na svoju rodinu,a ak ma deti,tak hlavne na deti.Radsej nech si precita dobre knihy,ide sa prejst,len aby ju to preslo.
(13. februára 2013 v 10:12)
povedala by som jej, nech si dobre rozmysli ci jej tych par chvil s milencom stoji za riziko, ze pride o vsetko co ma.. co si budovala roky.
(13. februára 2013 v 10:13)
Už keď vyšla s takouto otázkou pred priateľkou,je isté ,že na to myslí častejšie a tu už niet žiadnej dobrej rady....
(13. februára 2013 v 10:13)
Nech ti to vymenia.
(13. februára 2013 v 10:13)
Jednoznačne by som jej poradila to čo Monika, tiež s takými to vecami nesúhlasím, a nesúhlasím ani s názorom že dnes je to tak či taká doba, nie je to stále o nás ľuďoch kde máme svoje hranice a hl. náš charakter, lebo aj týmito vyzerajúc neškodnými príjemnosťami si ho devastujeme. takže tiež by som jej poradila nech si dá studenú sprchu zapne najprv rozum a zamyslí sa nad pre a proti a tých proti bude isto viac a hl.bolestnejších....
(13. februára 2013 v 10:15)
...ak nepomôže šport, treba poradiť kamaráta ktorý je úplne asexualny typ, a prejdu chúťky asi každú "dračicu"
(13. februára 2013 v 10:15)
nájsť si milenca??? radšej nie... aj keď to znie tajomne ale prináša to viac zlého ako dobrého. Mala som to šťastie byť milenkou. a nie je to dobrá skúsenosť. byť tá druhá... nebodaj sa zamilovať... zničiť seba? alebo ešte horšie jeho? rodinu? kam to speje? nikam, zmysel to nemá. chvíľková slasť a preplakané dni
(13. februára 2013 v 10:16)
no ja by som jej poradila nech sa ide niekde zabavit (alebo aj spolu :)) a nech si s niekym poriadne uzije... inac ju to asi neprejde. vsak co je uz zle na steklivych myslienkach? kazdy ich mava ...a veru upratovanim to neprejde ...teda aspon podla mna. :) a nemusi o tom nikto vediet.
(13. februára 2013 v 10:16)
Ja by som jej poradila, nech si to dobre rozmysli a zvazi, co vlastne od toho caka... a hlavne, nech sa na to parkrat vyspi. Mozno ju potom napadne aj nejake ine, prijatelnejsie riesenie...
(13. februára 2013 v 10:17)
Ťažko radiť druhému, ale ak pôvodný vzťah funguje, tak nemá význam o neho prísť, ale je treba každý deň a takýto vzťah bojovať láskou a udržať si ho.
(13. februára 2013 v 10:17)
Myslím si že obaja partneri idú do vzťahu spoločne..Nikdy to nieje rozhodnutie len jedného. Keď je jeden vo vzťahu nespokojný treba to riešiť. Dnešná doba je iná, ľudia medzi sebou málo komunikujú a tým vznikajú problémy. A nájsť si milenca? Zbytočnosť !! Radšej rozchod, dnes nové vzťahy začínajú aj v 60-tke :) Na novú etapu nikdy nieje neskoro... A ja by som tej kamarátke povedala, že či jej šibe, nech si kúpi psa :D
(13. februára 2013 v 10:18)
poradila by som jej nech sa spameta, ze milenec nic nikdy nevyriesi, len narobi zbytocne klamstva a starosti..a este ublizi cloveku ktory ju mozno velmi lubi a takou bokovkou si moze znicit cely zivot ako to bolo v knihe predajna laska..tak to bola ina sila..hlavneho hrdinu co podvadzal svoju zenu by som asi vyplieskala :D
(13. februára 2013 v 10:19)
Ja by som jej poradila presne to isté =) a ešte začať cvičiť =) milenec by ju po čase omrzel, ved chlapi sú chlapi, ale za to krásne telo a uprataný byt bude na seba hrdá =)
(13. februára 2013 v 10:19)
poradila som jej, ze "pre jedno kvítí slunce nesvítí" ..., neoplatí sa to a v konečnom dôsledku to bude aj tak ľutovať, nie je nič krajšie ako dôvera a vernosť vo vzťahu ! ale ak by náhodou mala vzťah, v ktorom by nebola šťastná, príp. by jej bolo v ňom citovo alebo fyzicky ubližované, tak asi by som jej to nevyhovárala.... aj keď nie som za neveru !
(13. februára 2013 v 10:19)
Najst milenca? To radsej sa daj na nejaky sport, zajdi do fitka alebo na zumbu..... Lebo ked si ho bez tzk najdes tak hrozi riziko ze sa zamilujes
(13. februára 2013 v 10:23)
nech do toho ide, lebo viete ako sa to hovori: ked ma clovek chut na pivo, nemusi kupovat celu krcmu :-D
(13. februára 2013 v 10:25)
Keď jej už niečo vo vzťahu (v manželstve) chýba, buď sa o tom porozprávať alebo sa rozísť (rozviesť) ale riešiť to milencom (milenkou) určite nie je najlepšie riešenie. Premiestnenie nábytku, nákup nových vecí... pomáha (aspoň podľa mňa) pri iných veciach ale pri láske by som povedala, že nie. Keď niečo nefunguje, dá sa to opraviť alebo vymeniť. Ako sa hovorí, nedá sa naraz sedieť na dvoch stoličkách.
(13. februára 2013 v 10:27)
"Ženská, neblázni! S jedným chlapom je starostí dosť" :D
(13. februára 2013 v 10:30)
Veľa ľudí sa nechce starať do vzťahov tých druhých..Avšak podľa mňa pokiaľ dotyčná nie je šťastná vo vzťahu, ktorý ma tak by sa mala porozprávať s partnerom a keď ani to nepomôže mala by spraviť to čo jej najviac vyhovuje..Pokiaľ je presvedčená, že chce mať milenca nech má, vy jej môžete povedať, že to nie je dobrý nápad ale i tak si spraví po svojom možno časom príde na to či mal niekto pravdu z kamarátov alebo nie..dôležité je aby bola šťastná..
(13. februára 2013 v 10:34)
ja by som jej povedala nech do toho ide,zijeme len raz tak preco nevyskusat vsetko co sa da????len potom nech sa zmieri s nasledkami,lebo vsetky tajomstva skor ci neskor vyjdu na povrch!!!!
(13. februára 2013 v 10:36)
Ja by som poradil podobné, aby sa viac venoval sebaštúdiu alebo nejakým športom, kamarátom :)
(13. februára 2013 v 10:36)
Asi by som jej povedala, aby si predstavila ako by sa cítila ona, keby si jej muž nájde milenku. Možno by sa nad tým rozhodnutím zamyslela. A ak by to nepomohlo, tak by som asi už nič iné nezmohla, ľudia si aj tak spravia po svojom, bez ohľadu na rady okolia. Jediné čo by som mohla urobiť, povedala by som jej svoj názor, že ak manžela miluje ale niečo jej v manželstve chýba, nech to rieši s ním a nie prostredníctvom milenca; ak ho už nemiluje, radšej ísť od seba ako takto ďalej trápiť jeho aj seba. Aj keď by to bolo náročné.
(13. februára 2013 v 10:37)
ak ju to tak láka a zaujíma tak by som jej ako kamarátka neporadila nič iné iba aby to skúsila alebo bola tomu otvorená ak by sa naskytla príležitosť pretože by ju táto otázka stále ťažila až kým by to neskúsila.. a podľa vlastnej skúsenosti by mohla posúdiť či sa cíti previnilo alebo jej to nevadí voči jej partnerovi .. každopádne všetko je risk ale keď človek neriskuje tak nežije, a ak ju to už napadlo samú od seba to značí že vo vzťahu asi nieje tak šťastná ako by mala alebo očakávala inak by na toani nepomyslela :)
(13. februára 2013 v 10:39)
Ženu, ktorá je s manželom šťastná by to nikdy nenapadlo, takže určite by som jej poradila nech sa najskôr zamyslí nad tým čo chce, či milenca alebo zničiť manželstvo. Mala by to riešiť s manželom, možno nastúpiť do manželskej poradne.
(13. februára 2013 v 10:39)
Tak ja by som jej len poradila,aby to radsej nechala tak naco si komplikovat zivot :-)
(13. februára 2013 v 10:39)
zlý nápad. načo každému ubližovať ? načo ubližovať sebe ? ... načo všetko krásne hodiť za seba kvôli jednému úletu ? ... proste blbosť....
(13. februára 2013 v 10:40)
Poradila by som jej to isté, čo Monika a aby si našla nejaký koníček, kde príde na iné myšlienky. A ešte by som jej poradila, nech sa s partnerom porozpráva,čo ju trápi a nech spoločne nájdu nejaké riešenie. Problémy sa musia riešiť a nie utekať pred nimi, a keby si našla milenca, mala by vlastne o problém viac.
(13. februára 2013 v 10:41)
Mne sa také nič nestalo, ale poradila by som jej, aby si našla nejaké hobby, čo ju zamestná a prejdú jej tie chuťky
(13. februára 2013 v 10:43)
ked som ja povedala kamoske, ze by som si nabalila jedneho konkretneho chlapa, tak objednala chatu :-D a to sme boli obe zadane! tomu hovorim kamaratka! :-)))
(13. februára 2013 v 10:44)
Poradila by som jej, nech to nerobi, ze takto ma stale nadej, ze sa jej vztah s partnerom zlepsi,a le ked mu bude neverna, uz nikdy to nebude take ako predtym. ked sa to jej partner dozve, tak urcite k nej zacne pocitovat nenavist, znechutenie a zacne nou opovrhovat. moze to prerast do takej miery, ze ho andobro strati. a ako sa vravi, az ked nieco stratime, tak az potom si uvedomime, ako sme to mali radi.nech si pre jedno ,,dobrodruzstvo" neskazi zivot, radsej nech hlada riesenie problemu, ale spranou cetou - ktora byva zvacsa tazsia, ale o to viac si clovek vazi a ceni, ked sa to podari.
(13. februára 2013 v 10:44)
Vzťah medzi dvoma ľuďmi najlepšie chápu tí, ktorých sa to týka. Preto by som sa nerada miešala do ich problémov. Ale ak by za mnou prišla kamarátka s takýmto problémom, asi by som jej povedala, že väčšiu kravinu urobiť už nemôže. Ak nie je šťastná, nech sa s partnerom porozpráva, nech zistí prečo by jej viac vyhovoval nejaký cudzí chlap ako ten jej vlastný, milovaný. Ak by si aj potom chcela nájsť niekoho iného, asi by som jej poradila nech sa s partnerom načas rozíde, dá voľnosť aj jemu, nech skúsi sama niečo nové a potom nech sa rozhodne čo ďalej. Buď sa môže vrátiť k partnerovi, alebo začať úplne odznova. Ale myslím si, že ak by to mala byť moja kamarátka, tak si spraví po svojom a nebude brať do úvahy rady od iných, pretože sama najlepšie vie čo chce a čo ju urobí šťastnou.
(13. februára 2013 v 10:45)
Keďže by to bola kamarátka, tak by som k nej bola úprimná - neschvaľovala by som to, radšej by som sa snažila jej pozornosť upriamiť iným smerom kde by mohla "vybiť energiu"
(13. februára 2013 v 10:45)
ale tam mam tych preklepov :D *spravnou cestou
(13. februára 2013 v 10:49)
Asi že: Ak máš stereotyp, kúp si psa.
(13. februára 2013 v 10:50)
áno ... myslím že by som jej poradila niečo podobné až na to že na miesto domacich prác by sme išli spolu nakupovať ... to je predsa jeden z najlepších ženských športov :D
(13. februára 2013 v 10:51)
Ja by som jej poradila nech si nájde nejaké koníčky a venuje sa niečomu aktívne a nech sa snaží prehĺbiť si vzťah s manželom a a viac s ním komunikovať. Pretože keď ľudia nekomunikujú tak sa odcudzujú jeden druhému a potom si hľadajú milencov.
(13. februára 2013 v 10:54)
urcite by som sa jej jemne opytala ci je v poriadku a poradila hobby zviera ci inu cinnost milenca ? tak bud rozvod a novy priatel alebo nic manzelstvo je pre mna posvatne ale nie kazdy to tak berie....
(13. februára 2013 v 10:55)
Volajme ju pre naše potreby Bianca. Bola už sedem rokov vydatá, mala päťročného syna a niekoľko rokov sa s manželom pokúšali o ďalšie dieťa. Nedarilo sa, skúšali všetko možné i nemožné...možno aj preto, že to s manželom v tom období veľmi neklapalo. Asi karma... Keď Bianca podstúpila už druhu gynekologickú operáciu, lekári jej odporučili aspoň pár dní v kúpeľoch. Povedala si – urobí mi to dobre, možno aj nášmu vzťahu. Išla. Áno, dobre tušíte, čo nasledovalo. Spolubývajúca na izbe bola z rovnakého cesta, sadli si...a hneď aj vstali a rozbehli sa „do sveta“. Čiže do mesta, užiť si, nakupovali, kávičkovali, proste paráda. V jednom obchode, keď si márnivo skúšali akési šaty, sa dali do reči s pohľadným štyridsiatnikom. Fešák, sympatický a zrazu boli dohodnutí, že večer si pôjdu zatancovať. Skrátim to – nová kamarátka sa po pár hodinách vytratila, Bianca zostala, išla s NÍM na nočný čaj, ako to nazvali, predebatili hodiny, mali pocit akoby sa poznali roky...a skončili v posteli. A podobne každý deň počas celého pobytu v kúpeľoch, takže len ťažko sa vracala do reality po dvoch týždňoch liečenia. Bola som tam ja, jej kamoška. Dozvedela som sa všetko, ale už bolo neskoro niečo jej radiť, ovplyvňovať ju. Padla do toho celá, úplne. ON ju absolútne opantal, esemeskovali si, Bianca mi občas rozprávala, aké to s ním je úžasné a ako sa s manželom odcudzili. Nepáčilo sa mi to, nedala svojmu mužovi šancu, považovala som to za podraz, aj keď to bola moja dobrá priateľka... Toto všetko sa stalo pred dvomi rokmi. Dnes je Bianca už rozvedená, išlo to rýchlo, obaja si priznali, že to nemá perspektívu. Ale ani vzťah s NÍM nevydržal dlho, pomaly vyprchal, skončil...a Bianca zostala sama. Bez manžela, ktorý sa vždy príkladne staral o malého syna, dnes už školáka. Ani s NÍM sa už nevidela, nereagoval na esemesky, ani telefonáty. A syn medzi nimi koluje ako nejaká vec. Niekedy mám výčitky svedomia. Mohla som urobiť niečo viac? Dokázala by som ju presvedčiť, keby som do nej hučala? Mala som byť tvrdšia, razantnejšia? Neviem, ale je to smutné. Bianca je skvelá žena, ale dnes už to nie je tá kočka a fajn baba, ktorú som poznala kedysi:-(
(13. februára 2013 v 10:58)
Pozočiam ti toho svojho...:)
(13. februára 2013 v 11:00)
Asi by som jej poradila nech si kúpi nejakú výbornú šteklivú knihu a nech skúša nové veci s manželom :).. trošku fantázie zapojiť a hneď by ju prešla chuť na mladého.
(13. februára 2013 v 11:02)
100 ľudí, 100 chutí. Nič by som jej neporadila, vzala by som ju do mesta nejakého takého nabaliť, poprípade ak by už mala aj vybratého koho za milenca chce, tak možno zopár trikov ako ho upútať viac :P je to predsa kamarátka!!
(13. februára 2013 v 11:04)
vždy nás dobehne vlastná minulosť, takže to nestojí za to
(13. februára 2013 v 11:05)
je to velmi ťažké poradiť v takejto žávažnej veci najlepšie riešenie je aby sa ona z partnerom porozprávala a našli spoločné riešenie,ved sa brali z lásky prežili vela krásných chvíl a aj si prisahali v dobrom aj zlom ,problémy treba riešiť spoločne len manžel z manželkou a netreba zaťahovať do sporov niekoho tretieho, lebo často sa stáva že to riešite s priatelom a ten vám poradí podla seba všetko sa ale zvrte a priatel zostane najhorší,
(13. februára 2013 v 11:06)
Tak ako ja by som ju vytiahla niekde von nech si poriadne užije
(13. februára 2013 v 11:07)
Jasné nájdi si ho čo najskôr!!! Radiť jej fitko??? To snáď nie,veď keď si chce nájsť milenca musí mať nato aj nejaké fyzické predpoklady..... Radiť upratovanie??? Čo bude všetko a každý deň upratovať dookola??? Hlúposť ,keď ju to už raz napadlo upratovaním sa to nestratí!!! "Takže smelo do toho moja,len nezabúdaj,že TY budeš určovať pravidla......tak Ti ani nehrozí aby si sa zamilovala"
(13. februára 2013 v 11:07)
Nech sa venuje konickom
(13. februára 2013 v 11:07)
Nech sa venuje konickom
(13. februára 2013 v 11:07)
Tak ako pomoct jej v tom , aby nesedela doma na zadku
(13. februára 2013 v 11:10)
Ja by som jej poradila, nech to riskne a najde si milenca. Zdravy flirt neuskodi a sex s novym milencom moze byt potesenie a dobra skusenost. Mozno si tym uvedomi, ze jej za to nestoji stratit rodinu a milujuceho manzela. Napokon, ruku na srdce, ktory chlap by to neurobil - nenasiel si milenku? A mal by on vycitky? Preco oni mozu a zena nie? Hlavu hore, Anna a chod do toho! Pokial sa to stane raz a
(13. februára 2013 v 11:12)
ǝuʞǝd ظɐzoɐu oʇ ǝظ ˙˙˙ ןɐqo uǝʇ ɐ nʞžıuʞ nuʞǝd oʇúʞɐʇ o sáʌ ɯísoɹdod ʞs˙xnq
(13. februára 2013 v 11:13)
je ťažké zhodnotiť situáciu ak dotyčného človek nepozná, ale odpoveď Moniky mi prišla vtipná :) ja by som sa jej pravdepodobne spýtala ako by sa cítila v situácii keby bola na manželovom mieste a tiež, že niekedy je dobré vypadnúť zo stereotypu a znova objaviť to čaro prečo sa vlastne brali..
(13. februára 2013 v 11:14)
no poradila by som jej,aby sa venovala činnostiam, ktoré robí rada a ktoré ju robia šťastnou, potom bude tak nabitá energiou a bude žiariť, že ani si to nevšimne a bude mať milenca vedľa seba. Mužov nič tak veľmi nepriťahuje ako spokojná, vyrovnaná žena :)
(13. februára 2013 v 11:14)
ɐɹqop ظɐzoɐu ǝpnq ʇsouǝsnʞs ˙˙˙ ɐɔuǝןıɯ ǝpظɐu ıs ɥɔǝu ɐ nɹozɐu nɯoʇ ʞ ʇıظodıɹd ʞɐʇ ɐqı ɯǝzoɯ ɐs ɐظ
(13. februára 2013 v 11:14)
Poradila by som jej, nech si užíva, ak má možnosť, ale s rozumom :-)
(13. februára 2013 v 11:15)
(: ɐuǝž áuɐuʌoɹʎʌ 'áuظoʞods oʞɐ ǝظnɥɐťıɹdǝu ıɯľǝʌ ʞɐʇ čıu ʌožnɯ ˙ɐqǝs ɐľpǝʌ ɐɔuǝןıɯ ťɐɯ ǝpnq ɐ ǝuɯıšʌǝu oʇ ıs ıuɐ ǝž 'ťıɹɐıž ǝpnq ɐ noıbɹǝuǝ áʇıqɐu ʞɐʇ ǝpnq ɯoʇod 'nouʇsɐťš ɐıqoɹ nظ éɹoʇʞ ɐ ɐpɐɹ íqoɹ éɹoʇʞ 'ɯɐıʇsouuıč ɐןɐʌouǝʌ ɐs ʎqɐ'ظǝظ ɯos ʎq ɐןıpɐɹod ou
(13. februára 2013 v 11:16)
ked sa nudis navar si nieco dobre na obed potom sa poprechadzaj po krasnej zasnezenej prirode po dobrej prechadzke si urob dobru kavu zober do ruky knihu a citaj a hlavne maj sa rad a mysli pozitivne a bude ti dobre zaruceny recept na nudu a smutnu naladu zdravim
(13. februára 2013 v 11:19)
Hm.......... :-) ja by som kamoske poradila urcite nieco podobne... Moju podporu v hladani milenca by mala jedine v pripade, ze je nezadana, bezdetna. Inak by som jej poriadne vycistila zaludok, nech sa spamata... :-) Podla mna takato chvilka nestoji za znicenie vybudovaneho vztahu, sklamanie dovery partnera. A ci sa priznat? Nevedela by som zit s partnerom, ktoreho som podviedla a tvarit sa, ze sa nic nestalo... To by mi bolo proti srsti, ale to uz zalezi od moralneho profilu kazdeho z nas. Neodsudzujem nikoho, nehovorim nikdy (aj ked dufam, ze takto by som neklesla :-D), ale pevne verim, ze uprimnost a dovera vo vztahu sa vyplaca. Ina situacia by bola, ak by clovek zil v nefunkcnom vztahu a vsetko by nasvedcovalo tomu, ze konci.
(13. februára 2013 v 11:19)
a ešte chcem dodať ku koment.hned pod, že milenca nech si nechá tak dlho,ako dlho bude po ňom túžiť,ale bez lásky, radšej ... :)
(13. februára 2013 v 11:20)
poradila by som jej, nech si na hlavu vyleje ladovy pohar s vodou, to ju schladi :)
(13. februára 2013 v 11:20)
poradila by som jej, aby si skusila najst novy konicek, nieco co by ju naplnalo a zamestnalo. milenec je mozno na cas dobre riesenie, ale potom pridu vycitky a pocit viny. mozno staci len presvedcit partnera, aby si spolocne chvilky ozvlastnili a je po probleme ;)
(13. februára 2013 v 11:21)
moja rada by znela : v poriadku ale dobre si premysli čo robíš a mysli na následky ktoré nemusia byť príjemné a na ľudí ktorým ublížiš :)
(13. februára 2013 v 11:21)
nech si najde inu zalubu, ako klamat blizkych a najma seba
(13. februára 2013 v 11:21)
nech si najde inu zalubu, ako klamat blizkych a najma seba
(13. februára 2013 v 11:23)
Ak sa uz tak rozhodla....tak jej to asi nevyhovorim (to by som sa jej len potom spytala, ci to za to stalo), ale ak by nebola uplne rozhodnuta.... Asi by som jej povedala, ci jej sibe a zobrala by som ju skocit si bungie alebo by som s nou isla skocit adakom....nech sa preberie :-))))
(13. februára 2013 v 11:23)
Myslim,ze vela zien sa pohrava s takouto myslienkou a to aj napriek tomu,ze maju skveleho partnera a krasnu rodinu. Je to vsak len na kazdej z nich ci do nieco takeho pojde alebo nie a hlavne ako sa k tomu postavi.. Ja by som vsak do takeho niecoho asi sla, keby okolnosti boli priaznive..
(13. februára 2013 v 11:24)
..v prvom rade by ma to určite dosť zarazilo..ale myslím že aj tá ,,knižná odpoveď,, nebola zlá :) človek často túži po zmene..a pri presúvaní nábytku by určite na niečo vhodné prišla..takéto slová z úst človeka padnú ľahko..a asi by som to aj tak v prvom momente brala..vyšli by sme si spolu do čajovne..odporučila by som jej nejakú dobrú KNIHU a myslím žeby prišla na iné myšlienky..ale samozrejme ako dobrú kamarátku by ma zaujímali hĺbšie dôvody..no takéto úlety každopádne vylučujem :) !
(13. februára 2013 v 11:37)
Treba vziať do ruky romantickú knihu so štipkou humoru a satiry.
(13. februára 2013 v 11:39)
daj si studenú sprchu a ladový čaj
(13. februára 2013 v 11:39)
ale veľmi diskrétne... lebo keď sa to prevalí, najbližších to zabolí a veľmi...
(13. februára 2013 v 11:42)
Moja rada: daj si poriadne ladovu sprchu!
(13. februára 2013 v 11:45)
keď už nevieš ako dalej, skus nejake sexi pradlo a podvezky, a mozno aj nejake pomocky vyskušajte. a keď to nepomôže mysli na to ,že budem stat pri tebe.
(13. februára 2013 v 11:50)
vravi sa ze" no sex,no problem":-) ale co ja viem....zijeme len raz, preco nieco len tak raz-dvakrat nevyskusat?! samozrejme v co najvacsej diskretnosti!!! a naozaj len parkrat a potom s tym seknut....mohlo by sa totiz stat,ze sa zena zamiluje a potom uz niet cesty spat.....:-/
(13. februára 2013 v 12:01)
poradila by som jej, nech radšej nahovorí manžela, aby skúsili trojku a hneď zabije tri muchy jednou ranou- okorení si nudný stereotyp, zažije niečo nové a možno pri tom zistí, že kvality jej muža sú neporovnateľné s cudzím :-)
(13. februára 2013 v 12:07)
Povedala by som jej že ked nemá čo robiť a premýšľa nad tým ako si spestriť život nech si kúpi psa... šteňa to jej zabaví a zaberie jej veľa času :)
(13. februára 2013 v 12:09)
Tak určite by bolo veľmi dôležité spýtať sa jej hlavne na dôvod prečo si ho chce nájsť a čo tým sleduje. Od toho by sa odvíjala moja rada.
(13. februára 2013 v 12:09)
Hovorí sa "Keď musíš tak musíš"...keď je chuť, netreba ju potláčať, práve naopak :)
(13. februára 2013 v 12:15)
Zivot je prilis kratky na to aby sme ho prezili zozieranim sa otazkou ake to mojko but, keby som to greet bola skusila a možno iba raz a zistila by, ze to co ma doma jej vyhovuje najviac....a už by ju podobne napady netrapili... :)
(13. februára 2013 v 12:19)
nech sa naučí hrať na gitare... :D
(13. februára 2013 v 12:23)
Poradila by som jej, nech si takýto krok rozmyslí, ako kamoške by som jej povedala svoj názor a dúfala, že sa rozhodne správne...
(13. februára 2013 v 12:28)
Zrejme zlyhala komunikacia medzi nou a manzelom, mala by sa o tom porozpravat s nim a vyriesit problem v sukromi... Mozno by bolo dobre spomenut si na zaciatky, kedy sme vzdy ohureni nasimi partnermi a su pre nas tymi najlepsimi milencami :D
(13. februára 2013 v 12:33)
Povedala by som jej, nech neblázni,či si chce pekný a dlhodobý vzťah zničiť jedným takýmto úletom...a potom spievať Nedvědovský Podvod:-/
(13. februára 2013 v 12:37)
spýtala by som sa jej, či by dokázala žiť s myšlienkou, že by jej to spravil ten najbližší. Lož vždy vyjde na javo , skor či neskor a už niet návratu
(13. februára 2013 v 12:40)
Nepodľahnúť rozumu ale riadiť sa srdcom.. :)Podľa mňa je to len lákave.. ale až keď to človek spraví, potom si uvedomí, že toho druhého miluje.. a ľutuje, že to vlastne spravil.. :)
(13. februára 2013 v 12:41)
Ja by som sa spýtala prečo, a až potom by som uvážila svoju radu/názor.
(13. februára 2013 v 12:41)
...aby si prečítala knihu "Mrcha na koni" :-)
(13. februára 2013 v 12:47)
Ja by som sa jej spýtala, ako by sa cítila, keby ju podviedol manžel a našiel si mladšiu....kočku, proste milenku. a ešte by som jej prízvukovala, že každé klamstvo vyjde na povrch a to zväčša v tom najnevhodnejšom okamihu... a možno by som jej poradila, že ak sa nudí, nech v rámci "milostných hrátok" skúsia nejaké kostýmy... to by si nemusela hľadať milenca, ale jej manžel by bol vlastne vždy niekto iný... aj to predsa zaženie nudu a stereotyp :)
(13. februára 2013 v 12:51)
Myslim si, ze kazdy sniva zazit nieco ine, vynimocne, vasen, romantiku...Hlavne ked to vo vztahu chyba. Co by som poradila? Tazko povedat, pretoze vzdy sa to moze obratit proti mne, ale urcite by som pri nej stala akokolvek sa rozhodne. Ved je kamaratka.
(13. februára 2013 v 12:57)
nech si zváži za a proti a podľa toho sa rozhodne....napokon sa aj tak musi rozhodnut sama :)
(13. februára 2013 v 13:04)
zalezi na tom v akom vztahu zije a ci si je vedoma nasledkov,toto je dost hakliva tema na jednoznacnu radu
(13. februára 2013 v 13:05)
Kniha a čokoláda to je fajn
(13. februára 2013 v 13:08)
Pokial nechce trvaly vztah nech si nehlada milenca... Lebo ani nebude vediet ako a zalubi sa donho a ptm sa jej to vsetko zamota tak ze nakoniec z toho bude este aj vztah... Ked si chce uzit tak nech zbaly niekoho na discoteke uzije si na jednu noc viac sa uz nestretnu a tak to bude lepsie... ale tu zas pozor nato s kym si uzije,,, aby to nahodou neskoncilo neocakavanym tehotenstvom.. tak bezpecne a s rozumom
(13. februára 2013 v 13:23)
To co chceme zatajit sa aj tak casom prezradi..... Nech ide na pekne slnecne miesto. Zrelaxuje pri masazi a nech si pozrie nejaky romanticky film aj dva.... a ak predsa si najde milenca nech nenechava sms-ky od neho v mobile
(13. februára 2013 v 13:25)
Ja by som jej povedala nech si váži to čo chce spraviť,že to nieje dobré
(13. februára 2013 v 13:30)
Poradila by som jej, aby si našla niečo iné, čo ju zabaví a nebude mať z toho časom možné problémy. Poradila by som jej aby začala nejakú kreatívnu tvorbu, alebo chodiť do fitka a podobne. ale ak by aj tak trvala na svojom, stála by som pri nej, pretože je to stále moja kamarátka :)
(13. februára 2013 v 13:32)
Poradila by som jej, aby si dobre rozlyslela, či chce hrať na dve strany, lebo nakoniec pravda vyjde najavo a zbytočne sa bude len zamotávať. A aby sa nakoniec do milenca nezaľúbila a neopustila svojho muža len preto, že sa jej zažiadalo nájsť si milenca.
(13. februára 2013 v 13:47)
mne sa to už aj stalo, vtedy som kamarátke povedala jediné a to ze ak to spravi bude to mat katastroficke nasledky. o mesiac na to mi už volala, že sa to už deje a ten muž je úžasný. Ale ako som vravela bola to katastrofa, za dalsi mesiac sa dozvedela,že jej vysnený má ženu a dokonca tehotnu a kamoška sa doteraz z toho spamatava po srdcovej aj rozumovej stranke.... aspoň že sa to jej terajší nedozvedel :)
(13. februára 2013 v 13:56)
Ja by som jej poradil trošku v inom slova zmysle a to odpoveďou: "Žijeme iba raz a preto žime tak, ako si to želáme a nežime podľa životov iných..." Možno to nie je vhodná odpoveď, no nech si ľuďia robia čo chcú :) Ak sú rozhodnutia zlé, pykajú za ne, no tak to už v živote býva...
(13. februára 2013 v 13:56)
Mne sa už také niečo stalo keď mi najlepšia kamarátka oznámila že si asi nájde milenca lebo vo vzťahu s priateľom to prestalo byť hmmm ako by som to povedala "iskrivé" ja som sa vyjadrila v tom zmysle aby o tom popremýšľala ... každý vzťah má niekedy zlé obdobie ktoré sa časom vyrieši len si o problémoch treba pohovoriť ale ak svojho priateľa neľúbi tak načo si hľadať milenca ??? rovno sa s priateľom môže rozísť a nájsť nového ... ženy ktoré majú milenca neodcudzujem ale je troška nefér hrať na dve strany ako sa hovorí :) posudzovať to ale neviem lebo osobnú skúsenosť nemám ;)
(13. februára 2013 v 14:00)
Tááák keby moja kamoška prišla za mnou s tým že si chce nájsť milenca spýtala by som sa jej asi na dôvod ale osobne som toho názoru že sa učíme na vlastných chybách a nikto nedostal návod na život každý si môže robiť čo chce pokiaľ je ochotný niesť následky ak sa nejaké časom vyskytnú čo v tomto prípade určite áno lož má krátke nohy :D
(13. februára 2013 v 14:09)
Uvedomiť si a prehodnotiť priority v živote :) Láska je krásna vec :) Netreba byť zaslepené a vrhnúť sa do niečoho, čo možno vyzerá lákavo, ale môže to byť len dočasný stav :)Avšak ak nepociťuje lásku k bývalej "spriaznenej duši", je na čase, aby človek neváhal a vykročil. Urobiť zmenu. Všetko, čo sa nám v živote prihodí, sa nám pre nejakú príčinu stalo :)Anna by mohla skúsiť športovať alebo sa venovať činnosti, ktorá ju zabaví a nebude pri tom uvažovať nad milencom ;) Čas, okolnosti a pocity jej prezradia viac :)
(13. februára 2013 v 14:14)
Asi by som jej povedala, nech zváži poriadne to, čo chce spraviť, nech ostane dobrým človekom s pocitom, že nikomu neublížila, a tým bude o jedného darebáka, ktorého si všetci pamätajú menej.
(13. februára 2013 v 14:25)
Aj keď niekedy nie je všetko len o láske a sexe, aj keď by jej mnohí radili racionálne riešenia, ja by som jej poradila opak. Rozum a konzervatívnosť patrí do práce, ale súkromný život mimo pracovisko je strediskom nášho bytia. Milenca by som jej aj hľadať pomáhala. Treba si plniť všetky túžby a želania, kým sa dá. Život je len jeden a aj ten sa raz skončí.
(13. februára 2013 v 14:37)
Nech sa pozrie do budúcnosti, kde a s kým sa tam vidí. Nech nešpekuluje a nech sa radšej snaží zapracovať na súčasnom vzťahu. Nech si spomenie na to dobré, čo spolu prežili. Nech idú s manželom na nejaký príjemný pobyt, alebo aspoň na večeru, do kina, do divadla...
(13. februára 2013 v 14:55)
Ja by som poradila svojej kamarátke ,až si "zaopatrí" malé bábo, pretože keby ho mala, na milencov a podobné hlúposti by ani nepomyslela. :D A
(13. februára 2013 v 14:57)
Ja by som jej poradila, aby to nerobila. Takto sa problémy neriešia a môže to narušiť celú jej budúcnosť a takáto vec sa už vrátiť nedá ...
(13. februára 2013 v 14:58)
Pokial chyba cloveku v zivote 'vzruso', urcite by som to riesila inac ako najdenim si milenca. Napr.zacat chodit na hodiny tanca, naprilad aj s terajsim partnerom.Ja som zacala tancovat a velmi ma to 'chytilo'. Odporucam :)
(13. februára 2013 v 15:13)
nech to este zváži,či jej to svedomie dovolí,ked má nejaké závazky(rodina),mohla by už celkom narušiť vzťah,nech si to nekomplikuje viac,spestriť vzťah sa dá rôznymi spôsobmi,chce to len vysvetlenie medzi nimi dvoma a zvážiť všetky pre a proti.a nejak oživiť vzťah pozitívnym myslením a dobrou náladou
(13. februára 2013 v 15:15)
fdf
(13. februára 2013 v 15:20)
Povedala by som jej že nch si "spraví" dieťa a pri ňom sa rozhodne nebude nudiť
(13. februára 2013 v 15:21)
že to vôbec za to nestojí !!!!
(13. februára 2013 v 15:36)
Povedala by som jej, že je to jej vec a keď si potrebuje užiť, tak by to mala spraviť ale mala by si dávať pozor aby sa veľmi nenamotala. A že vždy budem stáť pri nej nech sa už rozhodne akokoľvek.
(13. februára 2013 v 15:37)
nech si užije, pokiaľ je mladá, ale s rozumom
(13. februára 2013 v 15:41)
Určite by som jej poradila vyjasniť si svoj vzťah s manželom. Keď ľudia nenájdu pravú príčinu toho, čo ich trápi, nebudú to môcť napraviť a nenájdu šťastie. Preto musíme k problémom života pristupovať ako k chorobe- liečme príčinu, nie symptómy. Preto by som jej najprv radila dať si súčasný vzťah (resp. manželstvo) do poriadku. Začať nový vzťah v neusporiadanom zväzku manželstva by malo devastujúci efekt. A ktovie, možno sa jej nakoniec podarí zachrániť rozpadajúci sa domček z karát jej rodiny.
(13. februára 2013 v 15:48)
neveru určite nie ale keď je žena sama a má chuť, je rozumná a vie si užiť či už sama alebo s niekým... záleží už konkrétne od nej
(13. februára 2013 v 15:50)
milenca určite nie... ved ani nam zenam by sa nepacilo keby si chlap našiel milenku....treba si vyjasniť vzťah s vlastným mužom, úprimnosť a rozprávanie... a mužom treba povedať čo žena chce pretože oni si sami domyslieť nevedia a nevedia čo nám chýba a čo máme rady ak im to nepovieme
(13. februára 2013 v 15:54)
zmenit vzduch, koketovat a rozpravat sa s priatelom/manzelom
(13. februára 2013 v 15:56)
zviest svojho muza
(13. februára 2013 v 15:58)
vsak ona zisti, co je jej prednejsie
(13. februára 2013 v 16:18)
Ak žena zvažuje nájsť si milenca – pravdepodobne nerieši jednorázovú záležitosť, ale skôr niečo na dlhšiu dobu. Inak by ho nenazvala milencom. A ak teda rieši dlhší časový horizont, pravdepodobne to signalizuje, že v jej súčasnom vzťahu nie je niečo v poriadku. Je to plánovaná záležitosť, vedome, dobrovoľne, pri plných zmysloch a s ignorovaním svedomia. Prečo? Ak jej aktuálny partner nevyhovuje, nie je potom dôvod, vo vzťahu s ním zostávať. Ak ho ale miluje, či už vo voľnom vzťahu, alebo potvrdenom zväzku v dobrom i v zlom, nemusí hľadať náhradu a klamať svojho partnera aj seba. Seba by totiž klamala ospravedlnením, že milenec okorení jej sexuálny život, že sa potom partnerovi bude viac venovať (nie ako následok náhlej pestrosti v sexuálnej oblasti, ale ako dôsledok ťaživého pocitu viny, za ktorý sa ho bude snažiť odškodniť). Preto v prípade, že by moja kamarátka rozmýšľala o takomto „bočáku“, neradila by som jej si ho vôbec začínať. Podľa mňa sú ženy v tejto oblasti viac citovejšie a ťažšie oddeľujú telesné záležitosti od citových. Skôr či neskôr, by sa táto náhradná, sprvoti povrchná známosť mohla zmeniť na vzťah s emóciami mimo pôvodne zamýšľanej racionality a vyhraneného telesného pôžitku, a ona by sa ocitla v trojuholníku, ktorý by bol viac, či menej rovnoramenný a každá zo zúčastnených strán by sa v ňom postupne začala trápiť, či by už o nevere vedela, alebo len tušila (ak úplne neignoruje morálne princípy). Tu je rozdiel hlavne v už spomínanom úmysle kamarátky, si milenca nájsť. Nie je to náhle vzplanutie, niečo čo sa prihodí neplánovane pod vplyvom okolností, niečo čo zúčastnené strany vzápätí hneď oľutujú (aj keď ich to neospravedlňuje). Toto plánované konanie a rozmýšľanie – to je vlastne už jej rozhodnutie vzdať sa doterajšieho vzťahu. A ešte by som sa jej spýtala aj na jej názor, na prípadnú milenku jej partnera. Dokázala by aj ona tolerovať vo vzťahu svoju „náhradníčku“ ? Ak nie, ako to môže partnerovi urobiť ona! Ak áno, tak tento vzťah je už v chorobnom štádiu a je preň lepší rozchod, ako takéto „náhradné“ či „alternatívne“ riešenia.
(13. februára 2013 v 17:25)
ísť na dámsku jazdu niekam mimo mesta :)
(13. februára 2013 v 17:32)
Čo keby si si našla milenca? Nestalo by sa vôbec nič. Zem by sa točila aj naďalej, Slnko by každé ráno vychádzalo a večer zapadalo, dážď by striedali chladné snehové vločky, ľudia by sa naďalej ponáhľali do práce, len ty by si bola o kúsok šťastnejšia. Ak si chceš nájsť milenca, niečo ti chýba. Ak by si našla niekoho, s kým sa môžeš roztopiť, romanticky milovať v posteli plnej ruži alebo si dať rýchlovku, kedy ti to vyhovuje, urob to a neváhaj. Na tomto svete sme len raz, preto by si sa nemala pripájať k davu ľudí v sivom oblečení, ktorí skláňajú hlavu a večne sa niečomu prispôsobujú. Ak chceš milenca, tak si ho nájdi. Nestane sa vôbec nič. Vedz, že každá klebeta trvá iba tri dni. Ak vydržíš byť tri dni stredobodom záujmu svojich utáraných kolegýň, tak si nájdi milenca. Svet sa bude točiť s jednou šťastnejšou dušou naviac. Vieš si predstaviť, že nájdeš šťastie, aké mám ja? Možno predsa spoznáš pravú lásku. Niekoho, kto ťa objíme a pohladí, keď je ti najhoršie, niekoho, kto tu bude pre teba vždy, kto ťa dokáže jediným dotykom dostať do vytrženia, kedy ti z jedného bozku na zátylku naskočia zimomriavky... Nie, neváhaj. Čo by sa stalo, ak by si našla milenca? Nič, priateľka moja, vôbec nič... :)
(13. februára 2013 v 17:36)
Určite by som jej poradila aby nevymýšľala a siahla po hocakej knihe od Nicholasa Sparksa. Tam by určite našla svoju dávku romantiky.
(13. februára 2013 v 17:38)
Ja by som jej povedala nech sinto dobre rozmysli ci jej to stoji za to, milenec sa jej casom tiez okuka, niet nad pekny vztah bez klamstiev:-)
(13. februára 2013 v 18:07)
Opýtala by som sa jej či si neváži to čo má a či je ochotná riskovať prípadnú stratu a či jej vôbec taký risk stojí za to.Určite by sok ju nekryla,lebo ja klamať neviem.Keď už chce byť neverná,tak nech ma do toho neťahá napr.výhovorkami,že bola so mnou,keď bola s milencom.Ak potrebuje milenca,tak v manželstve nieje niečo v poriadku.Určite sa to dá riešiť aj inak ,o)
(13. februára 2013 v 18:09)
Ja by som jej povedala že je to hlúposť. Mať trvalý vzťah s milovanou osobou je cennejšie, ako milenec, ktorý pri prvom probléme "utečie". Milujúci partner dokáže stáť pri tebe v dobrom i zlom, a vždy ťa podrží. Možno vo vzťahu je pár hádok, avšak stále sa ľúbite. Možno sa pozrie na iného a povie si "ummm, ten je pekný" ale stojí jednorazový úlet za celý ten krásny vzťah s partnerom? Ak nad tým že si chce násjť iného už naozaj rozmýšľa, je otázka, či vôbec miluje svojho partnera, a chce s ním vlastne ešte žiť. Ak by ani tieto argumenty neobstáli, poradila by som jej, aby sa predstavila v jeho koži, keby prepuklo alebo by povedal, že ju podviedol. Ako by sa cítila? Iste by sa psychicky zrútila, a stojí ten úlet za takúto ranu? Partner možno urobí pár prešlapov, ale vždy je láska silnejšia. A práve o tú lásku by prišla. Predsa nie nadarmo je deň svätého Valentína, ktorý nám má pripomenúť tú veľkú lásku a ten dar, že nás niekto ľúbi a aj my jeho. Je to to najúžasnejšie na svete. Aj keď milovať musíme na celý Valentín. Pokiaľ by sa naozaj nudila, radšej nech si nájde nejakú aktivitu, alebo na pár dní si vyrazí sama von na dovolenku alebo niekde a naozaj si to dobre rozmyslí a "zresetuje hlavu" akoby si mala celý život vyčítať ten prešlap, ktorý urobila "z nudy".
(13. februára 2013 v 18:16)
asi by som jej poradila,ze ked si chce uzit tak nech si uzije,ved zijeme len raz ;)
(13. februára 2013 v 18:48)
ze nech. preco si neuzit, ked sa da?
(13. februára 2013 v 18:55)
Urcite by som jej povedala nech na to rovno zabudne. Ja sama by som neveru nikdy neodpustila, takze nerobim to co by som nechcela, aby robili ini mne..Clovek preziva rozne krizy, nenaplnene tuzby, hadky, hlavou mu prebehne kopec myslienok co keby..ale na konci je stale, aspon pre mna jedina osoba, ktoru milujem, so vsetkymi jej kladmi aj zapormi.
(13. februára 2013 v 19:11)
Vymenit jedneho za ineho? Pekna hlupost! Ved vraj su vsetci rovnaki,len na to, aby sme ich rozoznali,ma kazdy inu tvar :o)
(13. februára 2013 v 19:31)
nech si spočíta, koľko je 5+5..čo je pre ňu dôležitejšie a čo tým riskuje..môže si predsa robiť čo chce...je to jej život...aj s dôsledkami
(13. februára 2013 v 19:36)
Nezahrávaj si s ohňom!
(13. februára 2013 v 20:03)
Ďalší chlap? Dievča, keď si budeš chcieť nejako ublížiť, je oveľa ľahšie privrieť ruku do dverí. Alebo nohu. A ak ťa to ani potom neprejde, skús to s hlavou, to by už malo zabrať.
(13. februára 2013 v 20:11)
Ja by som povedala ,ze to asi nie je to najspravnejsie riesenie,ale ked chce nech skusi,ved clovek sa aj tak najlepsie uci na vlastnych chybach...
(13. februára 2013 v 20:28)
Ak už chceš podľahnúť nejakému pokušeniu, skús to radšej s čokoládou :)
(13. februára 2013 v 20:33)
Ked sa nudis ,radsej si zajdi ku kadernicke alebo na nechty ,pretoze takyto vztah nikdy nedopadne dobre a ked chlap raz podvadza nikdy s tym neprestane.Ver ,ze byt podvadzana je najhorsi pocit na svete!
(13. februára 2013 v 20:35)
Opýtala by som sa jej či je naozaj rozhodnutá starať sa o ďalšieho chlapa kvôly jednej klobáske :)
(13. februára 2013 v 20:37)
Odpovedala by som, že nech robí ako chce, ale že podľa mňa to je hlúposť, ale je to jej vec, ona bude musieť znášať následky a bude musieť s pocitom, že podviedla aj žiť a taktiež jej poviem, že nech mi potom nevyplakáva ohľadom toho na ramene, pretože môj názor dávno pozná a vie, že s tým nesúhlasím.. veď ak má pocit stereotypu, tak nech to rieši s manželom a nie s milencom.. treba si len sadnúť, nájsť odvahu a porozprávať sa o všetkom otvorene. Voči manželovi to vôbec nie je fér. Teda pokiaľ aj on nemá milenku. :D
(13. februára 2013 v 20:39)
ak stym nema problem preco nie
(13. februára 2013 v 20:51)
Ja by som jej poradila, aby sa radšej začala venovať niečomu zmysluplnejšiemu a popožičiavala by som jej kopu svojich kníh.
(13. februára 2013 v 21:08)
ak má problém, nech ho skúsi riešiť doma. Ak sa nedá vyriešiť, nech sa vzdá jedného a potom skúsi iného muža, ale aj tak sa neskôr môže situácia zopakovať
(13. februára 2013 v 21:46)
Poradila by som jej nech si nájde zmysluplnú činnosť, ktorá jej zamestná mysel. Na nudu sú dobré knihy alebo ručné práce, tam je aj nejaký zmysluplný výsledok, ale tu by určite nebol žiadny.
(13. februára 2013 v 21:58)
A tak nech si nájde,ved ju to "čerstvé mäsko", veľmi rýchlo prejde :DD Chlapi sú všetci rovnakí, a ona to časom zistí :D :)
(14. februára 2013 v 8:31)
Ved nemusí byť živý, moze byt zo sexshopu ;)
(14. februára 2013 v 8:41)
Kniha a čokoláda,milenec neni dobra volba
(14. februára 2013 v 10:00)
milenca ti doprajem,poskáč si na ňom trošička to ti len prospeje... :-)
(14. februára 2013 v 10:15)
práca,práca,práca! akákoľvek, vymaľovať, vyupratovať, roztriediť staré fotky, piecť mafiny :-)
(14. februára 2013 v 13:12)
preboha a to jej ako vôbec napadlo ,,milenec" to už toho svojho nemá ani troška rada nech sa pozrie do zrkadla a zamyslí sa a začne robiť zmyslu plné veci uprace,ide do fitka,niečo dobré navarí a hned príde na iné myšlienky ja osobne som už 27 rokov z maželom ale slovo nudiť sa nepoznám
(14. februára 2013 v 15:04)
Neviem čo ťa to napadlo ale ja na tvojom mieste by som nad niečím takým ani nepremýšľala a radšej by som urobila zmenu na sebe či už fitko,kaderník alebo len tak aj ten kredenc a špajzu.
(14. februára 2013 v 19:28)
stalo sa mi už,opýtala som sa kamarátky,či je to ozaj také nutné,či sa to ešte nedá s jej mužom obnoviť,povedala,že nie,hoci bude čoskoro mladou babkou.Jej priateľ už sa porozprával aj s jej manželom,samozrejme,že muž s rozvodom nesúhlasí-povedal,že ju radšej zabije,ako keby sa s ňou mal rozviesť.Teraz to prebieha tak,že zatial ešte žijú spolu s mužom v jednej domácnosti,no stretávajú sa spolu či u jedného,alebo u druhého.Ona hovorí,že nebola ešte taká štastná,ako je teraz./Mimochodom aj jej muž jej bol niekolko krát neverný,dokonca čakal s jednou ženou dieta-prevalilo sa to,ked pýtal od manželky peniaze na potrat./Kamarátka hovorí,že z mužom len živorí-je to pravda-stále nemajú peniaze.Pri priatelovi to vyzerá,že sa bude mať lepšie a on samozrejme o jej finančnej situácii vie.Najhoršie na tom je to,že jej muž sa nechce rozviesť s ňou aj preto,lebo bývajú v jej rodičovskom dome a on po rozvode nebude mať kam ísť.Sama som zvedavá,ako to dopadne,lebo jej muž robí zvetša len brigádnické práce a aj ona kde robí,tam prepúšťajú,tak keby prišla o robotu,som si istá,že sa presťahuje ku priateľovi.Ahojte.
(11. januára 2021 v 1:07)
Drugs information leaflet. Short-Term Effects. <a href="https://viagra4u.top">buying generic viagra without a prescription</a> in US. Best about medication. Get information here. <a href=http://shop.khunjib.com/product/2185/%E0%B8%88%E0%B8%B1%E0%B9%89%E0%B8%A1%E0%B8%AA%E0%B8%B9%E0%B8%97%E0%B8%82%E0%B8%B2%E0%B8%A2%E0%B8%B2%E0%B8%A7%E0%B9%81%E0%B8%82%E0%B8%99%E0%B8%AA%E0%B8%B1%E0%B9%89%E0%B8%99%E0%B8%84%E0%B8%AD%E0%B8%A7%E0%B8%B5%E0%B8%9C%E0%B9%89%E0%B8%B2%E0%B8%8B%E0%B8%B2%E0%B8%A3%E0%B9%88%E0%B8%B2%20%E0%B8%AA%E0%B8%B5%E0%B9%81%E0%B8%94%E0%B8%87.html>Actual what you want to know about medication.</a> <a href=https://tomne.com/home/#comment-1033>Best trends of medication.</a> <a href=http://ch.eek.jp/stationery/abacus-iphone-case/#comment-15763>Some news about drugs.</a> bb70cbb