Čtenářská recenze: Zpěvník - Jiří Suchý a Jiří Šlitr - Největší hity

Moc ráda si zpívám písničky od Jiřího Suchého a Jiřího Šlitra proto jsem se rozhodla zakoupit tuto knihu. Jsem z ní nadšená, jsou tam všechny jejich známé, i méně známé písničky. Vzadu v knize najdete i přehled akordů, pro ty, kteří by chtěli písně zahrát na nějaké hudební nástroje.

V knize naleznete padesát tři jejich písniček, od těch známých až po ty méně známé. Jsou tam například tyto písně - Ach, ta láska nebeská, Árie měsíce, Babetta, Blues na cestu Poslední, Blues pro tebe, Co jsem měl dnes k obědu, Čekání na tetu, Dítě školou povinné, Dotýkat se hvězd, Golem, Honky tonky blues, Jo to jsem ještě žil, Kaňonem takhle k večeru, Kapitáne kam s tou lodí, Klementajn - americká lidová píseň.

Dále jsou tu písničky, které zaujmou i dnešní mládež, jsou to například Kočka na okně, Malé kotě, Líbej mě víc, Máme rádi zvířata, Modrý tričko, Motýl, Mistr rock a mistr roll, Marnivá sestřenice, Léta dozrávání, Kytky se smály, Krajina posedlá tmou nebo třeba Klokočí.

Pro ty, kteří mají rádi písničky od Jiřího Suchého a Jiřího Šlitra by tento zpěvník rozhodně neměl chybět v jejich knihovně.

Dalšími krásnými písničky , které také v knize samozřejmě naleznete jsou Nashledanou, Oči sněhem zaváté, Opilá bílá myška, Pět strun, Píseň o rose, Písnička pro kočku, potom hodně známá Písnička pro Zuzanu, Tereza, Včera neděle byla, Tulák, To všechno odnes čas nebo krásná píseň Plamínek vlasů, nebo třeba píseň Proč se lidi nemaj rádi, Purpura, Proti všem, Růže růžová, Sluníčko, nebo méně známé písníčky jako Sup a žluva, Tak abyste to věděla, Život je pes, Zlá neděle, Zčervená, Vyvěste fangle, Tulipán, Tři tety a nebo třeba písnička Toulaví zpěváci.

Tuto knihu opravdu všem milovníkům Jiřího Suchého a Jiřího Šlitra vřele doporučuji, naučíte se i méně známé písničky a pak si můžete jejich písně broukat ve dne, v noci. Nebo podle zpěvníku zahrát na váš oblíbený hudební nástroj. Pokud se vám ale tito dva interpreti nelíbí, můžete si koupit od vydavatele Fragment, která tyto knihy vydává i jiné zpěvníky, jako například Jan Nedvěd, Pavel Dobeš, Ivan Mládek, Jaroslav Uhlíř a Zdeněk Svěrák, Petr Hapka a Michal Horáček nebo třeba Wabi Daněk.

Autorkou recenze je Markéta Heinrichová