Buxcafe iBux.sk

Vo dvojici nie je len kniha o láske, ale aj o živote a rodine

Čítali ste novinku Vo dvojici? Počas celého čítania som premýšľala, čo nám chce autor odkázať. Dokonalý príbeh o živote. Komu knihu odporúčam?

Nicholas Sparks je pre mňa pán spisovateľ. Jeho meno je už istým označením kvality. Viete, ako sú Michelinove hviezdy v gastronómii a službách. Tak to je Sparks v knižnom svete. Ako vášnivá čitateľka romantickej literatúry viem, že jeho knihy ma nikdy nesklamú. Tentokrát som dostala ponuku prečítať si jeho novinku Vo dvojici. Myslíte si, že som odolala? Zhltla som ju jedným dychom.

Tridsaťdvaročný Russell Green má všetko: nádhernú manželku, rozkošnú šesťročnú dcérku, úspešnú kariéru v reklamnej agentúre aj veľký dom v Charlotte. Žije svoj sen a manželstvo s očarujúcou Vivian pokladá priam za dokonalé. Ale pod slnečným povrchom sa začínajú objavovať trhliny a zdesený Russ zistí, že sa mu všetky oblasti života, ktoré považoval za samozrejmé, rozpadajú na kúsky. V priebehu niekoľkých mesiacov príde o prácu aj o manželku a musí sa sám postarať o malú London. Russ zápasí s novou realitou plnou nepochopiteľného zmätku a usiluje sa ju zvládnuť. Vrhá sa do divokej existencie osamelého rodiča a vydáva sa na cestu, ktorej sa kedysi obával, no práve tá mu nakoniec prináša uspokojenie. Pritom však preverí jeho schopnosti spôsobom, ktorý leží ďaleko za hranicou Russových predstáv.
Bestsellerový autor Nicholas Sparks prichádza tentoraz s emocionálne silným príbehom bezpodmienečnej lásky, jej výziev, rizík, ale predovšetkým odmien.

Nicholas Sparks je ideálnym mužom pre každú z nás

Nicholas Charles Sparks je americký spisovateľ, autor mnohých celosvetovo úspešných románov. Je jedným z najpredávanejších a najbohatších spisovateľov na svete. Doposiaľ sa predalo vyše osemdesiat miliónov výtlačkov jeho kníh. Podľa ôsmich z nich – Bezpečný prístav, Šťastlivec, Posledná pieseň, Milý John, Noci v Rodanthe, Zápisník jednej lásky, Nezabudnuteľná cesta a Správa vo fľaši – nakrútili úspešné filmy.