Uzdravte si dušu - Anne Jonesová

Kniha Uzdravte si dušu je druhou u nás vydanou knihou anglickej skúsenej a uznávanej liečiteľky Anne Jonesovej. Už jej prvá kniha- Liečenie negatívnych energií   z roku 2012- ma veľmi zaujala. Vedela som ,že aj jej táto kniha sa určite nebude čítať jednoducho a zaradím ju v svojej knižnici medzi „návratové knihy“. Je to skôr učebnica a mala encyklopédia uzdravovania sa.

Musím však hneď na úvod upozorniť, že prijať ju nebude pre všetkých jednoduché. Veľakrát som zistila u svojich priateľov aj klientov/a je to jeden z mojich veľmi dôležitých poznatkov/,že uzdravenie -prísun vesmírnej liečivej energie vždy závisí od prijímateľa. Pre mnohých bolo úplne nepochopiteľné, že človek sa v skutočnosti lieči alebo nelieči sám.

Preto sa mnohí na začiatku liečenia cítia celkom fajn, uzdravujú sa ,no po niekoľkých mesiacoch, keď sa vrátia k svojim starým problémom, zabehnutým formám života -ich zdravotný stav sa zhorší. Obyčajne dávajú vinu liekom, ktoré dostatočne nezabrali..

Prijať zistenie ,že všetko v živote má určitý význam a každá choroba má istú príčinu, že chatrné duševné a fyzické zdravie je výsledkom vlastných postojov a ešte niečoho iného..to neprezradím ,dozviete sa to v knihe..je pre mnohých nepochopiteľné až neprijateľné.

Autorka kapitolu po kapitole rozoberá spôsoby liečenia  a postupného uzdravovania sa. Jednotlivé časti zahŕňajú cvičenia, ktoré je potrebné zvládnuť, aby sme sa dopracovali k výsledkom. Už pri predbežných rozhovoroch a čítaní jednotlivých pasáži knihy, niektorým vybraným klientom ,som narazila na jednu vážnu prekážku..nemám na to čas, je to pre mňa časovo náročné.  Pre mnohých je naozaj jednoduchšie siahnuť po tabletke ako sa ponoriť do svojho vnútra. Na to je totiž potrebné vynaložiť námahu ,ktorá predpokladá prácu so sebou samým a práve to je najväčšou prekážkou ako si uzdraviť dušu aj telo.

Milí priatelia, veľmi vám odporúčam, nájdite si čas, ušetrite si ho a darujte ho seba a svojej rodine. Kniha, ktorú vám odporúčam nielen pootvorí dvierka do neznámych komnát ale určite mnohým z vás pomôže nájsť cestu k uzdraveniu. Je napísaná veľmi kultivovane a zrozumiteľne .Jednotlivé kapitoly sú rozdelené prehľadne a výborne na seba nadväzujú. Publikácia má však encyklopedický charakter a preto zároveň umožňuje návraty k častiam ,ktoré potrebujú hlbšie štúdium a sústredenie.

Ak sa pre túto knihu rozhodnete, stane sa vašou malou príručkou na ceste za zdravím a poznávaním vlastného tela a duše. Je o energetickom systéme nášho tela, o pocitoch, vytváraní vzťahov, odpúšťaní, sebadisciplíne ale najmä o poznaní ako prežiť príjemný život so zdravou dušou v zdravom tele..     Príjemné čítanie priatelia.

Recenzoval: Ebbee