Skutočné nebo

Ani neviem, ako začať. Možno tým, ako mi prišla do schránky knižka. Volá sa ako tento blog- Skutočné nebo. Je plná tajomných príbehov , ktorými autorka prináša zážitky z "druhého sveta" priamo do našich domovov.

Ľudia, ktorí zažili klinickú smrť", ale aj tí, ktorí sa dostali za brány druhého sveta inak, rozprávajú svoje príbehy. Popis obsahu knižky sa dá odcitovať , je príťažlivý a muusím povedať, že napĺňa to, čo sľubuje:

"Skutočné nebo je najnovšia kniha odborníčky na záhadné javy Theresy Cheungovej a predstavuje fascinujúcu zbierku príbehov ľudí, ktorí nahliadli do ďalšieho života. Rozprávania obyčajných ľudí, ktorých život sa zmenil po zážitku na prahu smrti alebo po kontakte s duchovným svetom, použila ako svedectvo z prvej ruky pri odpovedi na veľké otázky, aké si aspoň raz položí každý z nás. Čo sa stane, keď zomrieme? Uvidíme ešte svojich blízkych? Existuje život po telesnej smrti? Existuje nebo? Theresa nás učí, ako máme hľadať znamenia duchovnej komunikácie a ako nám zážitky na prahu smrti môžu obohatiť a zmeniť život. Jej kniha nám prináša útechu vo svete zmätku a neistoty a pripomína nám, že na nás čaká niečo oveľa lepšie, než vnímame v tomto pozemskom živote. "
No to, prečo píšem tento blog je, že pre mňa má kniha iné, omnoho silnejšie posolstvo.
Každý z nás má (bohužiaľ) v živote niekoho, koho "stratil"... Niekoho, kto mu chýba. Niekoho, s kým by rád prehovoril, objal sa s ním, alebo skrátka len tak chvíľu bol v jeho prítomnosti. Sú takí, ktorí si týchto ľudí uchovali vo svojich srdciach, ktorí dokonca ich blízkosť cítia a vedia, že ich nestratili. Že sme súčasťou niečoho väčšieho, čo nás presahuje, rozprávky s názvom život, kde láska je silnejšia ako smrť.

A teraz prichádza ten môj "aha" moment.
Všetci, ktorí v knihe vravia o zážitku z ozajstného neba, vravia o tom, že sa ocitli na mieste bez času, plnom svetla, kde cítili veľkú lásku a užívali si prijatie a prítomnosť svojich blízkych.
Máte také chvíľky niekedy vo svojom živote? Že si vychutnávate prítomnosť svojich blízkych tak, že ani neviete, ako plynie čas, že ste zaplavení láskou a radosťou, až to žiari? Smejete sa, alebo len tak ste a počúvate, pozorujete s láskou a vďačnosťou , užívate si, že ste spolu... Ja sa ich snažím vedome tvoriť a priťahovať do svojho života... Lebo...Náš čas je vzácny. A keď mi tí, ktorí zažili, prezradili atribúty skutočného neba, keĎ sa v nich zhodli a po návrate ho sami tvoria tu a teraz pre všetkých...

Keď to všetko viem, tak skrátka idem do toho. Mám moc vytvoriť skutočné nebo pre seba a ľudí v mojej blízkosti. A tak to robím. Pridajte sa. AKo? Jednoduché činnosti naplnené láskou. Denne volám so svojimi rodičmi a počúvam ich a rozprávam sa s nimi a vychutnávam si to. Denne si dávame so svojimi deťmi spoločný čas a robíme, čo nám prináša radosť. Denne si vždy večer s manželom porozprávame, za čo sme vďační. A hlavne- cítime lásku a vďačnosť, radosť, šťastie, že sme. Milión drobných aktivít, o ktoré sa môžeme podeliť. No každý z vás má v sebe svoje nebo, ktoré môže rozprestrieť okolo seba.. Verím, že postupne, ako im budeme venovať pozornosť , narastú viac a viac a ponímu viac a viac ľudí...Až sa nám spoja a prekryjú... A nebudeme musieť pre nebo chodiť na druhý svet- až keď príde náš čas. Vitajte v mojom nebi. A pridajte sa, prosím.

Recenzoval: brona
nanicmama.sme.sk