Recenzia knihy Manželstvo 4 – Manželský zväzok (Jennifer Probstová)

Vo štvrtej knihe zo série Manželstvo sa opäť presúvame do malebného a romantického Talianska, kde sa stretávame s najstaršou sestrou Conteovou.

Julietta sa vďaka svojej mladšej sestre Carine dostane ku knihe kúziel a na jej veľké naliehanie sa i ona konečne odhodlá na použitie zaklínadla lásky. I keď si od toho nič nesľubuje, pretože vo svojom živote je navyknutá na čisto racionálne premýšľanie a správanie. Preto keď stretne lásku svojho života, nechce tomu veriť a musí bojovať s vlastnými démonmi, ktorí je bránia v šťastí.

Ako som už písala v predchádzajúcich riadkoch Julietta je veľmi vyrovnaná a ambiciózna žena, ktorá vedie rodinný podnik La Dolce Famiglia. Život ju naučil tvrdému a vodcovskému správaniu. No vo svojom vnútri stále túži po tom, aby ju niekto viedol a ona nemusela premýšľať o budúcnosti. Ale samozrejme nič z toho si nechce priznať a preto sa aj k Sawyerovi správa z počiatku veľmi povýšenecky, až arogantne. I keď musím povedať, že sa Sawyer za ňou, čo sa týka správania, drží v tesnom závese.

Na knihe Manželský zväzok sa mi najviacej páčilo, že jej dej bol ťažko predvídateľný, i keď som vedela do akého konca sa dostanem, autorka do knihy zapojila viacej neočakávaných scén, ktoré ma za každým prekvapili a dokázali ma udržať v strehu počas celého čítania a knihu som si tak užila oveľa viacej ako tri predchádzajúce časti. Kniha je opäť písaná veľmi odľahčeným no zároveň svižným jazykom, preto sa dá bez problémov zhltnúť v priebehu jedného večera.

Manželský zväzok vám odporúčam všetkými desiatimi, pretože v nej nájdete všetko to, čo v poriadnej eroticko-romantickej knihe má byť. Mňa osobne nesklamala, dokonca som od nej dostala ešte viacej ako som čakala, pretože svojím dôvtipom, britkým humorom a pozadím deja oveľa predbehla svoje predchodkyne. Je len večná škoda, že séria zatiaľ nemá ďalšie pokračovanie, ktoré by som si veľmi rada prečítala. Pretože už teraz mi je tak trošku smutno za hlavnými hrdinami…

Recenzoval: Luc