Recenzia knihy Manželstvo 2 – Manželská pasca (Jennifer Probstová)

Kniha Manželská pasca je druhým pokračovaním série Manželstvo, ktorej prvá časť vyšla vo vydavateľstve Ikar v roku 2013 s názvom Dohodnuté manželstvo. Zatiaľ čo sme sa v prvej knihe stretli s Alexou a Nickom, tak v druhej svoj príbeh rozprávali Nickova sestra Maggie a taliansky gróf Michael.

Dej knihy Manželská pasca je opäť rozprávaní z pohľadu oboch hrdinov, pričom sa vo svojom rozprávaní pravidelne striedajú. Toto striedanie autorka napísala veľmi príjemne a prechody medzi pohľadmi sú plynulé, pričom čitateľa nerušia pri čítaní a neodvádzajú ho od deja.

Vzťah Maggie a Michaela sa mi veľmi páčil. Ich vzájomná láska sa začala prejavovať pekne postupne a s pribúdajúcim dejom, bolo pekne vidieť ako sa menia aj ich vzájomné postoje. Autorka tiež ukázala ako dokáže jedna osoba ovplyvniť druhú za pomoci lásky a priateľstva. Páčilo sa mi ako Maggie postupne rúcala svoje múry, za ktoré sa takmer celý život skrývala. Celá romantická stránka knihy Manželská pasca bola veľmi dobre spracovaná, a aj keď jej tam bolo neúrekom, vôbec nepôsobila prehnane a presladene.

Dohodnuté manželstvo je klasickým stelesnením romantickej knihy určenej na oddych. Pri jej čítaní, nemusí nikto rozmýšľať nad obsahom a ani v nej hľadať niečo hlbšie. Keď sa do nej začítate, stránky vám budú ubiehať veľmi rýchle a ani sa nenazdáte a už budete na konci. Ja som ju zvládla prečítať v priebehu jedného príjemného nedeľňajšieho lenivého popoludnia. Kniha ma dokázala dokonale odpútať od všednej reality a našla som v nej všetko čo som hľadala – zábavu, relax a príjemnú romantiku.

Vydavateľstvo Ikar sa pri tejto sérií rozhodlo vsadiť na vlastné obálky a v tomto prípade spravilo veľmi dobrý krok. Obálky sa im ozaj vydarili, dokonca mi v tomto prípade nevadí ani zlatá placka, ktorá knihu dokonale dopĺňa a dáva jej nádych luxusu a prestíže. Už teraz sa teším na ďalšie pokračovanie, ktoré by malo vydavateľstvo Ikar vydať ešte tento rok.

Hodnotenie: *****

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Ikar.

Recenzoval: Fantaztika