Recenzia knihy Inside Out 2 – Sama sebou (Lisa Renee Jonesová)

Túto sériu som si chcela prečítať už v čase keď, vyšla jej prvá kniha pod názvom Keby som bola tebou, avšak stále ma odrádzali rozporuplné recenzie na ňu. No potom čo som dostala príležitosť prečítať si knihu Sama sebou, neváhala som a zašlo som si do kníhkupectva aj po jej staršiu sestru. Musím povedať, že toho vôbec neľutujem a obe knihy sa mi veľmi páčili.

Dej knihy Sama sebou začína v momente v ktorom skončila predchádzajúca časť. Sara sa ocitá sama v sklade v ktorom hľadá odpovede na svoje otázky. Ešte stále sa jej nepodarilo nájsť nezvestnú Rebeccu a preto dúfa, že v sklade nájde nejaké nové indície, ktoré by jej mohli prezradiť, kde sa Rebecca nachádza. Okrem toho má plno starostí s novou prácou a dominantným šéfom v nej, ktorému by rada vyhovela za každú cenu. Zdá sa vám, že si toho na plecia zobrala už dosť, no ale to ešte nieje zďaleka všetko. Čoraz viacej sa začne zamotávať do vzťahu s príťažlivým umelcom, Chrisom, pričom ich vzťah prenasledujú nie len jej démoni z minulosti ale i jeho. Ak ste zvedaví či nakoniec zvíťazí láska, alebo sa nechajú pohltiť starými bolesťami, tak si budete musieť knihu Sama sebou prečítať sami.

Sama sebou sa mi páčila viacej ako jej predchodkyňa, keďže si autorka celé ihrisko pripravila už v prvej časti, tak sme sa nemuseli zdržiavať žiadnym nudným úvodom a do deja sme boli vhodený okamžite a bez zbytočného otáľania. I táto kniha sa nesie v znamení záhad a nevypovedaných tajomstiev, ktoré v tých správnych okamžikov prechádzajú do iskrivo – erotických scén plných vášne.

Sara sa ešte stále trápi nad svojou minulosťou a hlavne nad tým, že Chrisovi už od začiatku ich vzťahu klamala. I keď na jej obranu musím povedať, že si nikdy nepredstavovala, že sa ich vzťah dostane až tak ďaleko. I keď im to spolu veľmi pristane. Sara sa v niektorých okamihoch správa veľmi rozumne a inokedy zase veľmi naivne, ale pri čítaní mi to vôbec neprekážalo, veď predsa nikto nemôže byť dokonalý. Christian je rovnako sexi ako v prvej časti série i keď v tomto prípade sa pomaly začíname dostávať i k tým jeho tajomstvám, i keď ešte stále si necháva na môj vkus až priveľký odstup nie len od Sary, ale aj od celého svojho okolia. Skrátka a jednoducho Sara sa bude musieť ešte poriadne snažiť, aby zbúrala všetky múry, čo si okolo seba vystaval.

Čo dodať na záver? Ak sa vám páčila kniha Päťdesiat odtieňov sivej, tak neváhajte a hneď teraz bežte do najbližšieho kníhkupectva a zadovážte si aj túto sériu, z ktorej budete určite nadšení. Ja sa už teraz teším na jej ďalšie pokračovanie, ktoré by malo predbežne vyjsť v júli 2014 pod názvom Odhalení.

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Ikar.

Moje hodnotenie: *****

Recenzoval: Fantaztika