RECENZIA: Jill Shalvisová - To najsladšie

Tara Danielsová sa po rokoch vrátila do Šťastného prístavu. Keď ho pred rokmi opúšťala, rozhodla sa začať nový život. Jediný okamih spred sedemnástich rokov ju navždy zmenil. Stretla Forda, do ktorého sa vášnivo zamilovala, ale nezostalo to len tak.

Teraz sa snaží začať znova so svojimi sestrami Maddie a Chloe, s ktorými chcú nanovo otvoriť hotel zdedený po matke. Po rozvode so svojimi verejne známym mužom hľadá cieľ života a vyzerá to tak, že ho konečne nájde. V Šťastnom prístave však opäť stretáva Forda a srdce jej vraví, aby sa k nemu vrátila. Jej osud sa s ňou však nepekne zahrá a vracajú sa k nej tiene minulosti, ktoré musí prekonať. A možno nájde konečne dostatok šťastia a vysnívaný život!

To najsladšie je druhým dielom série Šťastný prístav, ktorá sa odohráva na pobreží štátu Washington. Prvý diel z tejto série pod názvom Jednoducho neodolateľná vyšiel toto leto a dostal zaujímavé hodnotenia a získal svojich čitateľov. Tam sme sa mohli dočítať príbeh Tarinej sestry Maddie. Tento román bol pre mňa príjemnou oddychovkou s príjemným dejom. Nebol svetoborný, ale určite mal svoju pointu a má možnosť zaujať. Nájdete tam viacero nečakaných zvratov, ktoré považujem za výborné klady. Pozitívne tiež beriem postupný príchod a predstavovanie postáv a viacero retrospektívnych scén. ˇ

Tara ako hlavná hrdinka celého románu mi prišla ako silná žena, ktorá si stojí za svojim a nevzdáva sa. Áno, má svoje momenty, keď padne na kolená a má problém sa postaviť, ale páčila sa mi jej kuráž. Tiež ma zaujala jej energia a nadšenie, čiže to, že sa nevzdávala a pokračovala v práci stoj čo stoj. Ford určite zaujme čitateľky, či už svojou veselou povahou či výzorom. Tiež mal za sebou pár momentov, kvôli ktorým musel bojovať, ale podarilo sa mu to. Ford sa pravdepodobne stal mojou najobľúbenejšou postavou tejto knihy, pretože scény s ním boli naozaj vtipné, nabité energiou a napätím či odvážne. Skvelé tiež boli aj Tarine sestry Chloe a Maddie, ktoré tiež doplnili príbeh vtipom a energiou.

Ak hľadáte jednoduchú romantiku, tak To najsladšie je to pre vás to pravé. Kritickejším čitateľom však knihu neodporučam, pretože má aj svoje mínusy. Nájdete v nej mnohé prázdne miesta a na mnohých bola priam nezáživná. Avšak pre staršie čitateľky môže byť tým pravým orechovým. Určite má možnosť zaujať postavami či príbehom. Tiež táto séria čítať bez potrebného poradia, takže pred týmto dielom nemusíte čítať ten prvý. Autorka príbeh zbytočne nerozťahovala, takže nájdete knihu prečítate veľmi rýchlo a určite sa vám bude páčiť nádherný koniec, ktorý pohladí hlavne romantickú dušu. Ďalším dielom série o sestrách zo Šťastného prístavu je poradové číslo tri s názvom Head over heels, ktorý nám rozpovie príbeh Chloe. Zatiaľ však nie je známe, či sa dočkáme aj slovenského vydania, ak sa vám však táto séria páči, zostáva len dúfať.

Recenzoval: Christine