Priznanie tohto muža - J. E. Malpasová

Priznanie tohto muža je záverečným dielom série Tento muž, ktorá rozpráva príbeh Avy a Jesseho. Táto séria sa mi ihneď zapáčila a bola som veľmi zvedavá ako tentod iel nakoniec dopadne. Je jasné, že celá séria a najmä teda prvý diel je jedno strašné klišé, ktoré pokiaľ neviete prekusnúť, tak túto sériu ani nezačnite radšej čítať.

"Otvorila som oči a uvidela som cudzieho muža, ako zazerá na Jesseho."

Aj keď to už vyzeralo tak, že Jesse a Ava budú spolu a v poriadku, že všetko klape ako má, predsa len sa tola som ešte poriadne skomplikuje. Ava a Jesse sú skvelý pár, no musím uznať, že aj keď som si Jesseho obľúbila, na začiatku tohto dielu mi strane liezol a mala som pocit, že ho niekto vymenil. Vôbec som nepochopila tú zmenu jeho správania. Našťastie sa to zhruba od polovice výrazne zlepšila a opäť som im s Avou začala fandiť.

Celkovo sa podľa mňa jedno o dosť akčnú knihu naplnenú mnohým zvratmi a možno trošku (trošku viac) prehnanými scénami. Trištvrtina z nich bola úplne nereálne, neuskutočniteľná a pritiahnutá za vlasy, ale furt to bolo lepšie, ako čítať dvojstranový vnútorný monológ.Okrem toho by som však dala do pozornosti ten koniec. Nechcem vám nič prezradiť a tak len poviem, že to nebolo zrovna to, čo by som čakala alebo chcela. Jasné, nie každá romanticko - erotická kniha musí výlučne končiť romantickým presladeným koncom, ale priznajme si, že to väčšinou k tomu patrí. Preto som zostala (nemilo) prekvapená, keď som sa dopracovala k poslednej stránke a proste . Ach. Radšej si to prečítajte.

"Zobudil ma známy zvuk a tlmené bzučanie mi prezradilo, kde ho nájdem."

Všetky knihy so sexuálnou tematikou sú hneď považované za klony Fifty a to len za to, že Jamesová sa na trhu objavila skôr. Toto prirovnávanie nemám rada, keďže napríklad séria Tento muž bola podľa mňa napísaná veľmi dobre, mala zaujímavú zápletku a prepracované postavy, ale mnoho čitateľov ju nechce čítať, keďže ju považuje len za akúsi napodobeninu, kópiu Fifty. Chcem vás preto vyviesť z omylu a povedať vám, že aj keď možno Tento muž nie je až taká skvelá séria ako Fifty, určite sa zaraďuje medzi tie najlepšie aké som čítala (čo sa romantikô - erotikô týka).

Čo sa týka tretieho dielu konkrétne bol veľmi chytľavý, rýchly a knihu som zvládla za jednu noc. S odstupom času mám pocit, že sa až v treťom dieli naše postavy naplno rozvinuli, ukázali svoju tvár a nenechali nás chladnými. Pokiaľ ste voči nim boli predchádzajúce dieli skeptickí a moc ste im nefandili, v tomto dieli si vás určite získajú. Všetky tajomstvá vyjdú na povrchu, všetky nejasnosti sa vysvetlia a ešte sa aj stihnú odohrať nejaké tie zvraty. Myslela som si, že dvojka pre mňa zostane jednoznačne najakčnejšia, ale zjavne som sa mýlila a tretí diel ma prekvapil. Pokiaľ ste ešte nedali tejto sérii šancu, určite je najvyšší čas to zmeniť! Keď som prvý krát uvidela na pultoch túto sériu, mala som z nej tiež strach, ale už po krátkom čase som pochopila, prečo ju zahraniční čitatelia tak vychvaľujú.

Recenzoval: Veronika Dedíková