Čtenářská recenze: Písničky pro dětské muzikanty - 12 písniček snadných k zahrání

Tuto knihu jsem dětem pořídila především kvůli pijánku, které mě v knize opravdu velice zaujalo. Kniha je velmi pěkná ,barevná a pijánko je barevně označené. Když jsem do knihy v knihkupectví nahlédla uviděla jsem tam písničky, které se děti učí v mateřské škole a tak je znají již od ranného dětství. I proto mě kniha velmi zaujala. Když jsem knihu přinesla z knihkupectví domů, děti se nemohly shodnout, kdo z nich bude hrát na pijánko a kdo z nich bude třeba zpívat. Děti jsem musela uklidnit a po té se začali střídat.

Z knihy byly opravdu nadšeny a neustále hrály a zpívaly. Výhodou pro ně, je jak jsem již zmiňovala, že písničky znají z mateřské školy a že jsou to písničky české a ne v jiném jazyce.

Kniha obsahuje hned několik písniček, které známe z předškolních a školních lavic i my dospělí. Jsou tam písničky jako např. Pásla ovečky,  kterou moje děti opravdu milují. Dále tam jsou písničky Tluče bubeníček, Travička zelená, Čerešničky, Jede, jede poštovský panáček, Já do lesa nepojedu,  Kočka leze dírou pes oknem, Pec nám spadla, Okolo Frýdku cestička, Já mam koně, vraný koně a Utíkej, Káčo, utíkej.

Tato krásná kniha má 24 stran a uvnitř kromě krásného pijanka naleznete 12 krásných a především českých písniček. Hrát na pijánko jednu z těchto krásných písniček je velmi snadné, stačí mačkat očíslované barevné klávesy, které odpovídají číslům a barvě not umístěných nad každým jednotlivým slovem. Děti nemusí umět číst písmenka ani noty aby správně zahrály.

V této krásné knize je samozřejmě i spousta krásných obrázků, které budou děti doprovázet během hraní na pijanko.

Tato kniha je určena jak pro předškoláky, tak pro školáky nižších tříd.

Tuto velmi dětmi oblíbenou knihu doporučuji těm, co si rádi hrají na muzikanty nebo si rádi hrají jen tak.