Palác klamstiev - Erin Watt

,,Tajomstvá z tohto domu by naplnili pol oceána. Mám však dosť mlčania. Načo je to dobré?"

Z tejto mojej ďalšej srdcovky sa stala jedna obrovská úžasnosť. Autorky v ďalších pokračovaniach posadili príbeh do detekítvneho a dramatického prostredia, ktoré konkrétne aj túto knižku odlíšili od predchádzajúcich dielov. Toto príjemné okorenenie sa len naberalo rýchlosť až som  nedokázala knižku odložiť. Nakoniec to celé skončilo obrovským výbuchom. Málokedy prejavujem nadšenie hneď takto na začiatku, ale nemôžem si pomôcť. Tieto knižky môžem čítať od rána do večera a vždy ma budú baviť.

Postavy poznáme. Sú to tí istí nezbední chlapci a tá istá drzá dievčinka. Ten istý milujúci otec plus jeden záhadne objavený. Tá istá namyslená mrcha a tá istá šialená kamarátka. Okolnosti, ktoré sa dostávajú do popredia už poznáme z minulých dielov. Prišiel Steve, Brooke odišla, Dinah je nešťastná manželka a inak je všetko tak ako predtým.

,,Raz som povedala Val, že sme ako zrkadlá... že sa k sebe čudne hodíme."

Veľmi sa mi páčila oddanosť Elly a Reeda. Pretože táto knižka a vlastne všetky tri, sú hlavne o nich dvoch. Milujem Reedove pohľady a v tejto knižke som zbožňovala aj tie Elline. čo všetko sme schopný pretrpieť pre lásku??? Čo tak desať rokov vo väzení?? Zvládnu manželské návštevy vyriešiť také dlhé odlúčenie?? Ella balí veci a chce s Reedom ujsť. Je v tom predsa profík, avšak Reed chce byť hrdinom a aj keď si je stopercentne istý svojou nevinou, neutečie. Nie, Reed nie je zbabelec. Zvládne to. Ale zvládne to aj Ella?? A čo ak Reed svojhlavo pôjde do rozhodnutia priznať sa, aby mu tak súd odpustil polovičku trestu?? Ako bude rodina Royalovcov vyzerať teraz??

Samozrejme, aj osoby ako Abby alebo Jordan nedajú na seba čakať a hlavne Jordan s nadšením vystrkuje rožky. V tejto knižke už som si na ňu však zvykla a nepríde mi zas až taká zlá. Je to taká tá typická školská celebrita, ktorej ide iba o korunku kráľovnej plesu. Nešťastná vo vnútri a niekto si to musí vybiť.

Dej je rýchly. Nové okolnosti ako aj informácie k prípadu vnášajú do knižky viac a  viac akcie. Reed je bitkár a preto nie je ľahké veriť, že je nevinný. Dokáže zo seba zmyť všetku špinu z prípadu?? Tieto knižky mi prídu také normálne, reálne a nesmierne chytľavé. Sú hravé a drzé, a to ma od nich nenecháva odísť.

,,Som Royal, zlatko. Ja neutekám. Bojujem."

Ďalšia vec, ktorá ma dostávala do kolien... Reedove ,,zlatko". To bolo také krásne čítať, až som mala pocit, že to hovorí mne. :"D Viem, je to trápne, ale čítala som knižky dvakrát, raz po slovensky a raz v angličtine a toto jeho ,,zlatko" ma vždy zloží. Je to sladké. O toto som sa s vami nusela podeliť, prepáčte :D Je to blbé a anglické ,,babe" bude vždy najtop, ale také to bolo nečakané, vždy keď to Reed vypustil z úst, až to bolo dobré :D

Táto knižka zrýchľuje dych a štartuje mozgové obrátky. Rozmýšľate a hľadáte odpovede. Potajme tipujete, kto klame a v srdci veríte, že sa to nejako vyrieši. Táto knižka dáva čitateľovi toľko impulzov na prejavenie emócii až je to neprípustné. Kričíte v duchu na Ellu za jej výbuchy, kričíte na Reeda za jeho rozhodnutia, kričíte na Steva za jeho nadmernú rodičovskú opatrnosť, kričíte na všetkých...

Ja osobne sa veľmi teším na ďalšie knižky, kedy sa dozviem niečo viac aj o zvyšných Royal chlapcov. Je to taká skoro až beautiful séria.  Maddox versus Royal :D Akosi sa neviem rozhodnúť. Obe sú perfetkné. Aj keď Maddox série majú menej toho dievčenského pohľadu. Tu sa to tak dynamickejšie strieda a dúfam, že zaujímavé budú všetky časti, nie len tieto prvé. Už ich mám objednané, tak dúfam, že čoskoro sa všetko dozviem.

,,Nechcem ísť na ples s Jordan. Ak pôjdem, moju vOdzku dostaneš do rúk ty... Patrím ti. Všetci v Astore to vedia."

Papierová princezná bola závislosťou, no a taktiež ani Palác klamstiev nebol len obyčajnou ozdobou do poličky. Myslím, že po týchto knižkách siahnem ešte nejeden krát. Odporúčam ich vám všetkým!!!

Wau, ešte nikdy som nezbúchala recenziu za 20 minút. Tak toto je ozaj dôkaz toho, ako som do týchto knižiek zamilovaná ♥ Verím, že si ich obľúbite rovnako ♥