Odvrátená tvár lásky

Po siahodlhom čakaní som sa konečne dočkala. Na knihu Ugly love - Odvrátená tvár lásky som sa tešila asi od okamihu, ako som zistila, že kniha bude sfilmovaná. A ešte viac som sa potešila keď som sa dozvedela, kto stvárni hlavného mužského hrdinu.

Keď som videla, že bude preložená ďalšia kniha od Colleen Hooverovej bola som nesmierne nadšená, pretože túto autorku, respektíve jej knihy som si veľmi obľúbila a tešila som sa, pretože mi bolo úplne jasné, že autorka nesklame a prinesiem nám ďalší príbeh plný emócií. Už po prečítaní knihy Život jedna báseň, čo bola pre mňa prvá kniha, ktorú som od Colleen Hoover čítala, som bola nadšená z jej štýlu písania. Pretože v jej knihách nenájdete ani len jedno jediné miesto v knihe, kedy by ste sa nudili, alebo by ste mali pocit, že sa v knihe  v jej obsahu nachádza niečo navyše, len aby autorka predĺžila dej. Nie, to tu našťastie nehrozí. V knihe je množstvo dialógov, cez ktoré sa plynule posúva dej dopredu a odkrýva nové tajomstvá. A spojenie týchto dialógov s perfektným opisom, ktorý je úplne výstižný a vôbec nie otravný, tak nám vznikne perfektne napísaná kniha, ktorou Odvrátená tvár lásky aj je.

Autorka nám ponúkla pohľad oboch hlavných hrdinov, avšak nie na úplne rovnaké udalosti. Cez pohľad hlavnej hrdinky Tate sa nám odohráva hlavná dejová línia, ktorá je ako keby prítomnosť. A cez pohľad mužského hrdinu Milesa, sa nám naskytá príležitosť nazrieť do jeho minulosti a pochopiť tie tmavé mraky, ktoré nad ním sú a nedovolia mu, aby bol šťastný.
Miestami mi mierne vadilo, že nemám pohľad Milesa na aktuálne veci, ktoré sa vôkol neho dejú. Ale najviac mi chýbali jeho názory a myšlienkové pochody v určitých situáciach, kedy som túžila vedieť aký je jeho postoj, alebo prečo sa správa tak ako sa správa. Ale na druhej strane som rada, že nám autorka neponúkla túto možnosť, pretože nám zostal nejaký ten priestor na fantáziu.

Už začiatok knihy bol super, keď sa Tate presťahovala do bytu svojho brata a pred dverami ležal na mol opitý Miles. A tu sa nám to všetko začalo splietať a keď som si myslela, že viacej sa to už nemôže "domotať" tak som bola na veľkom omyle. Miles bol veľmi záhadná postava s ešte záhadnejšou minulosťou. A práve jeho minulosť mi nedovolila knihu pustiť z ruky. Niekedy som mala nutkanie prečítať si najskôr len kapitoly, ktoré boli písane z jeho pohľadu, ale našťastie som odolala.

Tak ako som si už pi úvodných stranách obľúbila hlavného hrdinu, Milesa, (veď kto by si neobľúbil sexy pilota v uniforme? :D ) tak mi niekedy liezla na nervy Tate. A to z toho dôvodu, že mi miestami prišla už ako taká typická postava,  ktorou sa môžeme stretnuť vo viacerých knihách. Jasné pristúpi na dohodu, že pôjde len o sex a nič viac, ale je nám úplne jasné, že z jej strany to tak nebude. To mi trošku prekážalo. Ale nebolo to nič hrozné cez čo by som sa nepreniesla.

V knihe by som našla jednu vadu a to, že v knihe mi chýbali viacej vedľajších postáv, ktorý by knihe dodali určitý šmrnc. Áno v knihe sa objavoval aj brat Tate, a pán Kapitán, ktorého som si veľmi obľúbila. No i tak by som v knihe uvítala viacej postáv, alebo aspoň keby sa autorka rozhodla tieto postavy aspoň o čosi hlbšie zapojiť do deja, pretože kvôli tomu niekedy na mňa kniha pôsobila dosť povrchne a nedotiahnutá do konca. Ale tak je to len môj názor a som aj zmierená s tým, že veľa ľudí so mnou nebude súhlasiť, ale takto tá kniha na mňa pôsobila.

Ale i tak v záverečnom hodnotení, môžem knihu odporúčať, pretože je skvelá so silným príbehom. A ak sa Vám táto kniha zaľúbi určite neváhajte siahnuť aj po ďalších knihách od Colleen Hoover, pretože nebudete ľutovať.

Recenzovala: Hana Kubišová