Knihy, pri ktorých sa nebudete nudiť

V každej negatívnej situácii sa nájde aspoň malá iskierka toho pozitívneho. Asi pre vás nebude žiadnym prekvapením, keď vám poviem, že my s Lukym tieto dni v domácej karanténe využívame aj na zintenzívnenie čítania. A to by si pri nás človek myslel, že už to ani nejde  A predsa! V dnešnom (jubilejnom ) Book Time mám pre vás tipy na napínavé knihy, pri ktorých sa nebude nudiť ani ten najvlažnejší čitateľ!

Gina Lamanna: (Ne)vinné ženy

Detektív Ramone: Tak si to vyjasnime. Štyri ženy si rezervujú masáž na rovnaký čas a všetko zaplatíte vy. Potom sa tie isté štyri ženy priznajú k vražde muža s tým, že každá konala sama. Mám uveriť, že je to náhoda?“

Začnem knihou, ktorú vydavateľstvo Ikar na náš trh prinieslo len minulý mesiac. Dielo americkej autorky ma na prvý pohľad zaujalo popisom, ktorý je prísľubom zaujímavého a netradičného príbehu. A prísľub nesklamal. Štyri ženy sa priznali k vražde jedného muža. Ako to celé bolo? Odpoveď na túto otázku v knihe sprevádza postupné odkrývanie životov hlavných predstaviteliek – dozvedáme sa o ich túžbach, strachoch, ale aj tajomstvách. V príbehu nie je núdza o prekvapivé zvraty, čo knihu robí dynamickou, no o tento fakt sa pričinil aj svižný a dobre čitateľný jazyk. Nepopierateľné je zdôrazňovanie ženskej sily a odvahy, takže príbeh sa bude páčiť najmä ženám, no ani muži sa pri ňom nebudú nudiť (Luky dosvedčuje). Nejde o klasickú kriminálku – táto je popretkávaná aj vykresľovaním problematických vzťahov, koncov, ale aj nových začiatkov. Toto oddychové, no zároveň napínavé čítanie spôsobí, že sa budete tešiť na každú ďalšiu kapitolu. Ak máte radi netradičné kriminálky, po tejto práve „upečenej“ by ste určite mali siahnuť

Recenzovala: Stanistlava Kozubíková