Jasinda Wilderová - Strácame sa v sebe

Keď zomrel Kyle Calloway, všetci jeho priatelia upadli do nostalgie. Jeho priateľka Nell bola zronená a nepustila k sebe ani najbližších. Jej najlepšia kamarátka Becca de Rossová nebola výnimkou. Svoj žiaľ vkladá do veršov, ktoré jej pomáhajú problémy. Hoci sa zdá, že má perfektný život a všetko, čo chce, nie je to tak. Jediné, po čom túži je kúsok slobody a láska. Prísni rodičia od nej očakávajú maximum v štúdiu, čo ona vždy splní, hoci jej srdce baží po inom. Jason Dorsey bol najlepší priateľ Kyla. Bez neho nevie, čo si počne. On jediný vedel, aký má Jason život. A teraz je preč. Jeho otec svoj hnev obracia voči nemu a údery sa vracajú znova a znova. Keď mal šestnásť bol zaľúbený do Nell, no tá ho nechcela a povedala mu, že to má skúsiť u Beccy. A tak vznikol vzťah plný vášne a ťažkých skúšok. Začítajte sa do romantického príbehu, ktorý vás chytí za srdce a rozhodne nenechá chladných!

Myslím, že o Jasinde Wilder ste už určite počuli. Je ho výborná autorka, ktorej romantické príbehy majú dušu a sú veľmi rozšírené. Jej Alfa bola výborná a Strácam sa v tebe je tiež perfektná kniha plná bolesti a lásky. Strácame sa v sebe ma dostalo. Aj napriek chaotickej prvej kapitole si ma príbeh veľmi získal. Bolo tam veľa prvkov hrajúcich na city, či už násilie alebo prísni rodičia, ktoré na mňa kvalitne zafungovali. Podľa mňa to bol veľmi emotívny príbeh, ktorý svojou romantickou témou vie zaujať. Zároveň štýl Wilderovej je zaujímavý, dobre sa číta a tiež tam vie mnohé zakamuflovať. Komu sa páčil prvý diel, určite si príde na svoje aj tentokrát, pretože si myslím, že Strácame sa v sebe je ešte lepšie. Dej mal skvelý pointu, výborne gradoval až do veľmi príjemného konca. Zároveň prezradil niekoľko vecí z prvého dielu, čo bolo úplne dokonalé!

Ako je už skoro zvykom, v románoch Jasindy Wilder nevystupuje veľa postáv a príbeh sa točí okolo hlavných hrdinov a ich rodín či priateľov. Samozrejme tie postavy starnú, takže sa vyvíjajú, dospievajú a menia, čo sa mi páči. Spočiatku sa správajú ako bežní tínedžeri (hoci majú mnoho problémov), ale postupne sa z nich stávajú dospelí a mení sa ich uvažovanie. Becca bola navonok veľmi vzorná a slušná, ale v podstate v sebe dusila svoju divokú stránku. Ona bola vlastne veľmi silná žena, pretože milovala tak silno, že sa bola ochotná vzdať všetkého pre svojich milovaných. Toto som si na nej veľmi cenila. Jason bol zas chalan, ktorý na klasickej americkej strednej priťahoval množstvo báb a bol veľmi dobrý vo futbale. Ale je tu jeho veľmi podstatné ale. Jeho druhá stránka bola iná a prostredie, z ktorého pochádzal, lebo vlastne bojoval o holý život. Preto som ho obdivovala, lebo to nevzdal a išiel si za svojim, ba dokonca sa vzoprel a nenechal sa ovplyvniť.

Strácame sa v sebe je výborná oddychovka a ja som si ako každú Wilderovej knihu veľmi užila. Bolo to výborne napísané a tiež precítené, lebo autorka do toho vložila dušu. Knihu som čítala jedným dychom, nemohla som sa odtrhnúť a dej ma doslova pohltil. Ak hľadáte romantiku, ktorá má emóciu a nie je to len hlúpe tliachanie do vetra, tak určite skúste túto sériu, pretože je výborná. Je jednoduchá, no jej zápletka má v sebe toľko zvratov, že si to nesmierne užijete. Pre mňa to bol skvelý čitateľský zážitok, ktoré má len jediné negatívum a to prvú chaotickú kapitolu, no následne sa všetko mení na dokonalosť. Zostáva mi povedať už len toľko, že dúfam vo vydanie tretieho a štvrtého dielu. ´

Recenzovala: Kristína Poloncová