Jasinda Wilderová - Beta

Keď Kyrie spoznala Valentina Rotha, jej príbeh sa zmenil na dokonalú rozprávku. Spoločne cestovali po svete, užívali si život a hlavne jeden druhého. A tak sa dostali až do nádherného Francúzska, kde bývali v ohromnom kaštieli a rozprávka pokračuje ďalej. Až kým sa v posteli zobudí sama a miesto Rotha je na vankúši pribodnutý odkaz: On patrí mne! Hneď ako zavolá Rothovmu asistentovi Harrisovi, zistí, že jej ide o život a Valentina uniesli. A za únosom je žena jeho minulosti, ktorá ho chce naspäť. Jej meno je Gina Karahaliosová, dcéra známeho mafiána, ktorá je ešte nebezpečnejšia ako jej otec. Kyrie v spoločnosti Harrisa sa rozhodne svojho milenca nájsť a je rozhodnutá ísť cez mŕtvoly!

Keď približne vo februári vyšla Alfa, prvá kniha Jasindy Wilder v slovenčine, nevedela som sa jej dočkať a bola perfektná. Vážne, to bol skvelý román, ktorý obsahoval veľa vášne, tajomna a tiež mal výborné postavy. Preto som sa nevedela dočkať Bety. Po dočítaní môžem povedať, že tá bola úplne iná ako Alfa. Druhý diel bol veľmi akčný a rozhodne som takéto niečo nečakala. Ale fakt sa to čítalo dobre, malo to skvelý spád a čitateľ sa rozhodne nenudí. Vyvíjalo sa to zaujímavým smerom a poviem vám, že ak ste to ešte nečítali, tak si pri niektorých miesta rozhodne ponadávate. Lebo to autorka opäť ukázala svoje kvality. Jednoducho som sa nevedela dočkať konca, pretože som musela vedieť, ako to dopadne. Ale Beta rozhodne výnimočným druhým dielom série, ktoré môžem odporučiť.

V Alfe nebolo veľa postáv, stále sa tam obmieňalo niekoľko postáv. V Bete bolo predstavených mnoho nových. Zostala však známa dvojica Kyrie a Valentine. Obaja tu boli naozaj iní, predstavili sa z iných stránok. Kyrie prejavila svoju odvahu, pretože aj keď bola zúfalá, jej city boli tak silné, že sa nevzdala. Páčila mi na nej tá bojovnosť, jednoducho bol rozhodnutá Valentina nájsť, za každú cenu. Valentina bol v Alfe skôr hrubý a tvrdý. Tu prejavil aj svoje slabšie stránky, ktoré ma prekvapili. Ale v danej situácií mi ho bolo veľmi ľúto. Bol však skvelý hrdina, ktorý sa mi páčil a jeho príbeh ma zaujal. Odhalil viac zo svojej minulosti, čo bolo výborne, lebo čitateľ môže lepšie pochopiť jeho povahu. Novou postavou bola Gina, ktorú sme mohli dobre spoznať, A môžem vám povedať, že je to hnusná mrcha, ktorú by som akurát tak nakopala niekam. Proste jej správanie a povaha, to bolo niečo otrasné. Ja nechápem, ako sa vôbec tak niekto môže správať. Myslím, že na nej nebolo nič dobré, hoci ako negatívna postava bola perfektne opísaná!

Beta bola výborné pokračovanie Alfy, ktoré som si naozaj užila. Bolo to skvelo napísané, Jasinda Wilder rozhodne nesklamala, pretože napísala opäť skvelý román. Bola to kniha plná akcie a napätie, čo bolo výborné, lebo bola iné, než som u tejto autorky zvyknutá. Páčilo sa mi to o trochu menej než prvá časť, neviem síce čím to bolo, ale malo to svoje plusy. Určite vám ju odporúčam, ak ste čítali prvý diel, rozhodne si to užijete. Dej ma trošku menej bavil, ale aj tak si to zaslúži štyri hviezdičky. Tiež môžem povedať, že sa neviem dočkať Omegy, ktorá by mala vyjsť v preklade už v auguste!

Recenzovala: Kristína Poloncová