Hľadanie prísľubu večnosti - Jennifer Probstová

Pokiaľ môj blog aspoň chvíľku sledujete určite ste si všimli, že Jennifer patrí k jedným z mojich najobľúbenejších autoriek a že ju proste zbožňujem. Aj napriek veľkému množstvu kníh, ktoré už má na konte, stále píše skvelo, pútavo a ešte ani raz ma nesklamala. Pravdaže, čím je tých kníh viac, tým viac vzrastá obava, že ďalší diel už nebude taký dobrý. Našťastie sa mi to ale nepotvrdilo a Jennifer ma opäť milo prekvapilo a dokázala mi, že je PANI spisovateľka.

"Je z úplne iného sveta. Samý sval, hrubá mužská sila, pohŕdavý úsmev na plných perách."

Hľadanie prísľubu večnosti je jednoznačne romantická kniha, ktorá vás v tomto usneženom (ale krásnom) počasí príjemne zahreje pri srdci. Ak si spomínate s Arilyn sme mali možnosť sa okrajovo stretnúť už v predchádzajúcich dieloch keďže je to ďalšia zo spolumajiteliek zoznamovacej agentúry. Narozdiel od svojich kolegýň však má oveľa plnší čas, keďže sa popritom ako dáva dokopy zlomené srdcia venuje aj iným aktivitám a jednou z nich je aj vedenie kurzu zvládania hnevu, do ktorého zavíta aj Stone Petty, trošku výbušnejší a sebavedomejší policajt. Pravdaže, hneď od začiatku to medzi nimi poriadne iskrí aj keď Arilyn po zlomenom a podvedenom srdci nemá najmenšiu chuť sa viazať. Lenže niekedy nás zlomí láska aj vtedy, keď to najmenej čakáme. U Arilyn a Stone to nebolo také jednoduché a to sa mi práve páčilo. Istú chvíľu trvalo, kým si k sebe našli cestu a ich vzájomné podpichovanie bolo skvelé. Strašne som sa bavila na tom, ako si jeden druhého navzájom doberali. Mám rada príbehy, kedy autorka netlačí na pílu a hlavne sa nesnaží všade pchať nejakú tragickú udalosť z minulosti, depresie a podobne. Oveľa radšej dávam prednosť takýmto jednoduchým príbehom, pri ktorých sa aj zabavíte, aj si ho užijete a hlavne nemáte taký ten hnusný depkársky pocit po prečítaní, kedy by ste sa najradšej niekam schúlili. Okej, trošku preháňam :)

"Naklonil sa k nej ešte bližšie. Až teraz si všimla, že obočie mu križuje kľukatá jazva."

Postavy opäť boli spracované skvelé. Nevšedné, pútavé, sympatické. Jennifer má proste dar od Boha, že ich vždy vie tak skvelo vykresliť. Paradoxne sa ku mne opäť dostala kniha s policajným prostredím, aj keď v tomto prípade nezohrala až takú dôležitú úlohu ako napríklad v Sladkom výkupení. Mám však ale pocit, že sa mi celá táto policajná a detektívna tematika začína páčiť a celkom mi prirastať k srdcu, keďže je to niečo nové a neokukané a povedzme si úprimne, ktorá z nás by nechcela mať pri sebe skvelého ochrancu s vypracovanými svalmi a tak sa ani nečudujem, že v nás/vo mne podobní hrdinovia inklinujú.

Ako som už spomínala, Jennifer opäť vytvorila skvelý príbeh, ktorý je jednoduchý, romantický, opäť nová dejová línia a príbeh. Niekedy premýšľam nad tým, že za chvíľku to asi bude aj nuda písať na jej diela recenzie, keďže nemáte absolútne čo vytknúť a celé toto dielo by sa dalo zhrnúť jednou vetou: ,,Fantastické ako vždy!" Myslím si, že tento žáner je momentálne pomerne obľúbený a veľkou prioritou autorky je, že aj keď sa toto dielko na prvý pohľad zdá len ako obyčajná romanca, v skutočnosti skrýva v sebe oveľa - či už sú zaujímavé myšlienky a postrehy, ktoré vás prinútia rozmýšľať alebo vtipné situácie, pri ktorých sa smejete od ucha k uchu.

Hľadanie prísľubu večnosti spĺňa všetky aspekty skvelo sa čítajúceho romantického príbehu a ja nemôžem povedať ani jedno krivé slovko, len vám všetkým toto dielko odporučiť. Ak ju tu niekto taký, kto tejto autorke ešte nedal šancu, okamžite to zmeňte!

Recenzovala: Veronika Dedíková