Čtenářská recenze: Katie Price - Čekání na lásku

Katie Price (známější pod svým pseudonymem Jordan). Pro někoho skandální hvězda s mega poprsím, pro mě zajímavá autorka a obdivuhodná matka-celebrita, která se skvěle stará o svého nemocného syna. Katie píše pro děti i dospělé. U nás vyšly pouze její dvě knihy: Angel a Crystal. Obě dvě knihy jsem přečetla prakticky naráz, jsou (z malé části) autobiografické. Vypráví příběhy dívek, které se prosadily ve světě celebrit a ve svých profesích (Angel je modelka, Crystal je zpěvačka) patří mezi špičku. Svou cestu ke slávě ovšem neměly jednoduchou. Díky tomu, že autorka důvěrně zná svět velkých celebrit (sama je jednou z nich), dokáže velice podrobně a detailně popsat jak to ve ,,velkém světě“ vlastně chodí.

Čekání na lásku je jakýmsi pokračováním autorčina debutu Angel. Angel: nejslavnější fotomodelka v Británii, našla svou lásku ve fotbalistovi Calovi. Typický happy end příběhů, ovšem v této knize se dovíme, jak to bylo dál, protože u tohoto příběhu neplatí věta: A žili spolu šťastně až do smrti.

Ani slavnému páru se krize nevyhne. Angel i Cal jsou velmi šťastní z narození své dcerky Honey. Angel ovšem začne propadat poporodním depresím. Navíc Cal přestupuje do slavného italského klubu AC Milán. Angel se do Itálie vůbec stěhovat nechce. Po několika týdnech odloučení je jí ovšem jasné, že manželství na dálku moc dlouho nevydrží. S největším sebezapřením se do Itálie odstěhuje a stává se manželkou fotbalisty na plný úvazek.

Po několika měsících přetvářky a neustále se zhoršujících depresích, Angel sebere dcerku a odletí zpět domů, do Anglie. Cal je rozzuřený a komunikace mezi nimi začíná být stále chladnější a chladnější.

Naštěstí se Angel svěří se svými depresemi své nevlastní matce, která jí domluví léčbu. Angel je pevně rozhodnutá zachránit svou rodinu a Cala doprovázet na fotbalové mistrovství světa.

Turnaj MS je ovšem pro Angel utrpením. Nezapadne do klubu fotbalových manželek, které se starají jen o svůj vzhled a peníze. Naštěstí najde pár manželek, které jsou normální, a turnaj díky nim přežije. Vztah Cala a Angel je i přes její přítomnost na MS je stále chladnější. Po jedné oslavě, kde se seznámí s americkým hráčem baseballu, se zdá, že jejich manželství je prakticky u konce. Cal na Ethana velmi žárlí (i přes ujišťování Angel, že se mezi jí a Ethanem nic nestalo), a chce se rozvést. Angel vše už psychicky neunese a zhroutí se. Teprve až když skončí v nemocnici, Cal dostane rozum a vše je jako dřív. Ovšem ne na dlouho.

Přibližně po půl roce se Angel dostane do rukou fotografie Cala a jedné Italky. Cal se přizná, že jí byl nevěrný. Angel mu už ale nikdy neodpustí, i když se o to několikrát pokusí, navíc se opět objeví Ethan…

Kniha není psána Ich formou. Pokud jste nečetli první díl (Angel), nemusíte mít obavy, že se budete v ději ztrácet. Autorka důležité momenty připomíná. Knihu Čekání na lásku lze číst tedy samostatně.

Jedná se o velmi čtivou knihu o 261 stranách. Zajímavý příběh ze světa modelingu, plný intrik, zrad i lásky. Tuto knihu bych doporučila hlavně na dovolenou (jedná se o odpočinkové čtení), či do autobusu, kterým jezdíte pravidelně do práce/školy.

Nadchne určité starší dívky a mladé ženy, které si oblíbily knihy Candace Bushnell (např. Sex ve městě, Džungle rtěnek), Louise Bagshawe (Zrodila se hvězda, Zítra změním svět) či Cecily von Ziegesarové (Gossip Girl).

Autorkou recenze je Katka Jílková