Stratégie úspešných
Bill Gates, Andy Grove a Steve Jobs. Tri mená, ktoré pozná celý svet. Velikáni, ktorí navždy zmenili svet a naše životy.
Nová kniha Stratégie úspešných nie je biografia týchto troch géniov.
Odpovedá skôr na otázku, čo sa skrýva za ich nesmiernym úspechom, ako dokázali vybudovať z malých firiem nadnárodné a najdrahšie spoločnosti na svete a aké boli ich stratégie.
Autori knihy David B. Yoffie a Michael A. Cusumano sledovali týchto troch lídrov a ich spoločnosti vyše tridsať rokov. Obaja prednášajú na Harvarde a Massachusettskom technologickom inštitúte o stratégiách v podnikaní, technologických inováciách a podnikateľskej činnosti. Spoločne napísali bestseller Competing on Internet Time a ich dlhoročné skúsenosti sú zárukou toho, že knihu Stratégie úspešných vytvorili skutoční odborníci.
Svoju knihu postavili na množstve rozhovorov nielen s legendárnymi generálnymi riaditeľmi spoločností Microsoft, Intel a Apple, ale tiež s ich najbližšími spolupracovníkmi, a dokonca aj s konkurentmi.
V Stratégiách úspešných zaujímavým spôsobom analyzujú zhodné črty a odlišnosti týchto troch jednotlivcov a opisujú, v čom každý z nich uspel a v čom zlyhal. Päť nadčasových lekcií, ktoré predostierajú čitateľovi ako výsledok svojho dlhoročného výskumu, môže zásadným spôsobom zmeniť život každého manažéra alebo podnikateľa, ktorý sa nimi rozhodne riadiť.
Kniha Stratégie úspešných však nie je určená iba pre nadšencov počítačov, riaditeľov a podnikateľov – vďaka svojmu zrozumiteľnému jazyku a množstvu zaujímavých informácií môže byť inšpiráciou pre každého, koho zaujímajú praktiky podnikania vo svete špičkových technológií.
Pravidlo č. 1: pozrite sa do budúcnosti a naplánujte svoje kroky
1. Pozrite sa do budúcnosti a rozvíjajte svoju víziu; naplánujte svoje kroky tak, aby ste si stanovili hranice a priority.
2. Pozrite sa do budúcnosti a predvídajte potreby zákazníka; naplánujte svoje kroky tak, aby ste prispôsobili jeho potreby svojim schopnostiam.
3. Pozrite sa do budúcnosti a predvídajte kroky protivníka; naplánujte svoje kroky tak, aby ste vybudovali bariéry, ktoré budú brániť jeho vstupu na trh a vytvorili si tzv. „lock-in efekt“ (uzamknutie svojho zákazníka).
4. Pozrite sa do budúcnosti a predvídajte priemyselné zmeny (tzv.inflexný bod); naplánujte svoje kroky tak, aby vás zaviazali k zmenám – a vytrvajte.
Viac sa dozviete v novinke Stratégie úspešných.
Milan Buno, 6.11.2015
Pridať komentár
Ešte nikto nekomentoval, budete prvý.
Súvisiace knihy
Kniha dňa
Súťaže
- S knihou okolo sveta – Hraj každý deň o knihu !!!SÚŤAŽ!!!
- HRAJTE o knihy s podcastom Knižný kompas, ktorý oslavuje!
- Blesková súťaž o 2x Škola noci - Vykúpená
- HRAJTE o poukazy do Školy varenia a kulinárske balíčky
- Preplnený mechúr. Nové dobrodružstvo smoliara Grega z obľúbenej série
- KNIHA za KOMENT počas apríla 2022 bola opäť úspešná
- Knižné hádanky na BUX.SK, nájdite si svoju zľavu a vyhrajte
- Veľká súťaž s novou sériou Cestovná agentúra Tajné svety
- PSIA DUŠA 2 pre všetkých milovníkov psov + SÚŤAŽ
- HRAJTE s filmom podľa knihy Nebezpečná láskavosť
Pikošky zo sveta kníh
- Miesto, kde láska, rodina a klamstvá kráčajú ruka v ruke. List z Briarton Parku
- Láska, intrigy a prestížna škola plná tajomstiev. New adult hit Zachráň ma
- Prekvapivá meditácia o bolesti, strate a uzdravení. Vo vysokej tráve od Terevora Noaha
- Mapa druhých šancí. David Nichols a jeho Tu a teraz
- Len pre vyvolených! Nie každý pozvaný je však vítaní...