bux.sk
knihy, ktorými žijete
Úvodná stránka
Buxcafe iBux.sk







Píšte a zarábajte. Úspech čaká

Možno aj vy máte svoju stránku alebo blog. Chcete sa podeliť o svoje zážitky, názory, recepty...píšete a prirodzene, chcete úspech. Ako ho dosiahnuť? Ako vyniknúť vo svete, kde chce blogovať azda každý a blogové príspevky sa dajú nájsť na každom rohu? Možno sa pýtate - čo vedia najúspešnejší blogeri na svete a ktoré vedomosti (zatiaľ) chýbajú vám, aby ste sa naozaj zviditeľnili a „prerazili“? vyšla kniha, ktorá vám toto všetko prezradí. Vynikajúca príručka o tom, ako uspieť vo svete blogovania!

Áno, nech už ste ktokoľvek – mamička v domácnosti, nádejný bloger píšuci o móde, životnom štýle či stravovaní, majiteľ veľkej spoločnosti alebo malej firmy –, v knihe Blog za milión sa dozviete, ako sa z vás stane úspešný bloger.

Kniha predstavuje dokonalú príručku o tom, ako máte
• spustiť úspešný blog
• správne písať príspevky
• speňažovať blog
• budovať si osobnú značku, ktorá umožní ďalší rozvoj blogu
• blogovať na podnikateľské účely
• pozdvihnúť blog na vyššiu úroveň

Rozhodli ste sa, že sa stanete blogerskou hviezdou, prostredníctvom blogovania podporíte svoju firmu alebo sa zviditeľníte. Možno už máte blog či dobré meno, ktoré si chcete zlepšovať. Skvelé!

Ak totiž na tomto svete existuje krok, prípadne činnosť, vďaka ktorej budete schopní prevziať kontrolu nad svojím životom a vydať sa úplne novým smerom alebo pretaviť malý nápad na obrovský, je nimi tvorba obsahu a podpora digitálnej viditeľnosti.

Objednajte si novinku Blog za milión.

Podnikateľka a odborníčka na digitálnu stratégiu Natasha Courtenayová-Smithová vysvetľuje v knihe Blog za milión, ako si máte vybudovať blog, vďaka ktorému sa zviditeľníte, zabezpečíte si nové príležitosti, dobre zarobíte a zmeníte si život.
Predstaví kombináciu praktických rád a rozhovorov s najslávnejšími a najúspešnejšími blogermi, vlogermi a expertmi na obsahovú stratégiu na svete. Patria medzi nich Seth Godin, Lily Pebblesová, Grant Cardone, Madeleine Shawová a mnohí ďalší.

„V tejto knihe vám predstavím filozofie, stratégie a osobné príbehy najvýznamnejších blogerov na svete, ktorí sa s nami podelili o svoje zážitky,“ prihovára sa autorka. „Preberiem aj teoretické a praktické aspekty blogovania. Publikácia však nepredstavuje príručku, ktorá vás krok za krokom prevedie technickou stránkou tvorby blogu.
Namiesto toho by som vám rada ponúkla všeobecný prehľad a pochopenie blogosféry – príležitostí, ktoré poskytuje jednotlivcom i majiteľom firiem. Dočítate sa o ľuďoch, ktorí vďaka blogovaniu prišli so životnými štýlmi, čo ďaleko prekračujú ich fantáziu.“

Prečítajte si úryvok z novinky Blog za milión:

Najviditeľnejší a najznámejší v celej blogosfére sú pravdepodobne autori píšuci o móde a životnom štýle. Predstavujú internetový náprotivok hollywoodskych hviezd v mainstreamových médiách – ľudí, ktorí sa v živote majú najlepšie, robia najzaujímavejšie veci a svet im leží pri nohách.

Je to príbeh zo súčasnosti o tom, ako sa z bedára možno stať boháčom, ako z nikoho môže vzniknúť niekto. Keby blogeri nemali k dispozícii laptop a nevedeli písať, snívali by iba nesplniteľný sen. Dokazujú, že ak mladý človek vyjadrí svoje názory a vytvorí vlastný obsah, môže vystúpiť na vrchol módneho odvetia, ktoré sa vždy pokladalo za absolútne nepreniknuteľné.

Písanie o móde však predstavuje iba časť obrovskej a výnosnej blogosféry. Nech robíte čokoľvek, nech ste ktokoľvek, nech sa zaujímate o hocičo, nech sa vyznáte v čomkoľvek, nech riadite akúkoľvek firmu, blogovanie vám pomôže a zmení vám život.

Natasha na TEDx:

Blogovanie sa naďalej vyvíja

Blogovanie nie je novinka. Histórie – toho, kde sa všetko začalo a ako sa to vyvíjalo – sa dotýka druhá kapitola. Dnešní módni blogeri však ukazujú, kam až to zašlo. Blogovanie už nepredstavuje iba spôsob zverejňovania svojich názorov na webových stránkach, ako to bolo pred desiatimi rokmi. Teraz prebieha čoraz urputnejší súboj o pozornosť, na ktorom sa zúčastňujú tlačové agentúry, značky, celebrity či priatelia, ktorí opisujú, ako sa za stolom správajú ich deti. Inak povedané, nikdy nebolo náročnejšie dosiahnuť vo sfére digitálneho rozprávačstva skutočný, výrazný úspech.

Ako teda máte vyniknúť vo svete, kde sa každý chce vyjadrovať a blogy sú všadeprítomné? Ako máte blogovaním docieliť, že už nebudete nikým, ale niekým? Ako máte z pozície majiteľa firmy použiť obsah na budovanie značky, zviditeľňovanie spoločnosti a dosahovanie čoraz väčšieho úspechu?

V knihe Blog za milión sa hovorí aj o osobnom brandingu, vlogovaní a sociálnych médiách. V dnešnom svete sa kladie dôraz na nadväzovanie spojení, spoločenskú interakciu a konverzáciu, preto úspech a viditeľnosť vášho blogu neoddeliteľne súvisí s vaším celkovým postavením – s webovou stránkou a zároveň s tým, aký úspech dosahujete naprieč dnešnými obrovskými sociálnymi platformami.

Pri tvorbe blogu za milión dolárov nesmieme vyčleniť nejaký aspekt a venovať sa výlučne jemu. Ako uvidíte, všetky stránky online sveta treba rozvíjať súčasne. Pri práci na blogu a používaní sociálnych médií s najvyššou pravdepodobnosťou budete vytvárať rozličné formy obsahu.

Nech už je váš cieľ akýkoľvek, už čoskoro sa naučíte využiť moc, ktorú má obsah, na to, aby ste sa zviditeľnili, vytvárali si nové príležitosti, zarábali a napokon dosiahli hviezdnu slávu.

Milan Buno, 27.6.2017

 

Pridať komentár


V odpovedi prosím používajte iba číslice

Ešte nikto nekomentoval, budete prvý.