bux.sk
knihy, ktorými žijete
Úvodná stránka
Buxcafe Knižné podcasty Eknihy na Bux.sk







Najlepší knižný katalóg (5.10.2009)

Najlepší knižný katalóg Rodinný sprievodca svetom kníh

Vydavateľstvo Ikar má najlepší zásielkový katalóg na Slovensku. O víťazovi rozhodla odborná porota, v ktorej boli zástupcovia napríklad agentúry Victor Leo Burnet či agentúry 3H Creative. Ikar tak porazil dlhoročných lídrov v oblasti zásielkových katalógov ako Neckermann, Quelle ai.
Najlepší knižný katalóg Originálny, graficky zaujímavý, informačne obsažný. To sú základné prednosti Rodinného sprievodcu svetom kníh, ktorý vydáva vydavateľstvo Ikar už 11 rokov. Slovenská asociácia zásielkového obchodu udelila najvyššie ocenenie katalógu aj vďaka kvalitnému technickému spracovaniu a prehľadnosti pre zákazníka. Podľa poroty je katalóg vydavateľstva Ikar kompatibilný s webovou stránkou a je vhodne prepojený na ostatné druhy direct marketingu. „Sme prirodzene radi, že sme zvíťazili v takej silnej konkurencii,“ povedal po prevzatí ocenenia marketingový riaditeľ Peter Bielčik. „To nás však zaväzuje ešte viac vylepšovať náš katalóg, na ktorý máme naozaj dobré ohlasy.Najlepší knižný katalóg

Dobrý katalóg musí podľa Bielčika prinášať najmä zaujímavú ponuku, výhody pre verného zákazníka, špeciálne uvádzacie ceny či atraktívne darčeky.Do schránok dostávajú ľudia množstvo katalógov. Ten náš koncipujeme tak, aby hneď zaujal, bol prehľadný a predovšetkým, vážil si zákazníka, jeho lojalitu.“ Plnofarebný katalóg vydavateľstva Ikar ponúka na vyše 30 stranách horúce knižné novinky, jedinečné knižné komplety, nižšie ceny ako v kníhkupectvách, ale aj doplnkový tovar ako hudobné a filmové nosiče.

Pre členov Media klubu zároveň ponúka exkluzívnu dovolenku v Turecku. Za 8-dňovú dovolenku zaplatí člen iba cenu letenky, ubytovanie v moderných štvorhviezdičkových hoteloch s polpenziou a ďalšími výhodami majú členovia zadarmo. „Je to náš darček pre našich dobrých zákazníkov. Spolu s nami už vycestovali do Turecka stovky členov Media klubu a sme radi, že sa táto akcia teší takej obľube,“ dodáva marketingový riaditeľ Peter Bielčik.

Mib