Čitateľské recenzie

Čtenářská recenze: Alison Weirová - Šest žen Jindřicha VIII.

Rozhodla jsem se napsat recenzi knihy, která – byť ještě nedočtená - mi dělá společnost snad každý večer. Jako matka dvou malých dětí jsem v neustálém stresu a minimální volný čas ubírají i aktivity, které zachovávám a pěstuji už od mládí. Čtení a historie jsou jedny z nich. viac

Čtenářská recenze: Alena Peisertová - Brumlovy veselé příhody - Učím se číst (velká písmena)

Knížku Brumlovy veselé příhody si vybrala moje téměř tříletá dcerka, když jsme spolu navštívily knihkupectví. Brumla je malý medvídek. Dcerka miluje medvědy, hlavně ty plyšové, a taky si velice ráda prohlíží knížky o medvědech, které jí večer předčítám. viac

Čtenářská recenze: Eduard Petiška - Martínkova čítanka a dvě klubíčka pohádek

Pamatuju si, jak mě pohádkami a příběhy z téhle knížky uspávala maminka, když jsem byla ještě malá holčička. A dneska tak zase já uspávám svého malého synka. Martínkova čítanka určitě patří mezi poklady naší rodinné knihovny. Až můj synek vyroste, zabalím ji do hedvábného papíru a uložím dozadu do knihovny, kde bude čekat na nedočkavé caparty z další generace. viac

Čtenářská recenze: John Wyndham - Den trifidů

Jen těžko byste hledali knihu, která by vám na tak malém počtu stran nabídla takovou spoustu skvělého počtení. No opravdu. Jestliže máte rádi nefalšované sci-fi s větší kapkou utopie a říznuté nefalšovaným bojem o holé přežití, jste u Dne trifidů na správné adrese. viac

Čtenářská recenze: Moje kniha puzzle o koních - Učíme se při hraní

Tuto knihu jsem koupila své malé dcerce, protože miluje koníčky. Líbila se mi především protože je veliká a protože je každý obrázek puuzzle. Obrázky koníků jsou moc pěkné. Dcerka si s knížkou moc ráda prohlíží a často si s ní hraje a zároven se učí skládat puzzle. Učí se lépe vnímat svět kolem sebe a také se soustředit, což je někdy u malích dětí poměrně složité. viac

Čtenářská recenze: Stephenie Meyerová - Rozbřesk - 4. díl

Tento čtvrtý díl od nadané Stephenie Meyerové je dle mého názoru nejlepším dílem její dějem na sebe navazující tetralogie. Nadšenci fantasy a emotivně založení čtenáři zde najdou to „pravé ořechové“. V této knize se kloubí láska, vášeň, strach, bolest a nechybí ani happy end. viac

Čtenářská recenze: Milada Motlová - Český špalíček pohádek, říkadel, hádanek, přísloví a písniček

Český špalíček obsahuje pohádky, říkadla, hádanky, přísloví a písničky. Nádherné ilustrace Vlasty Baránkové vhodně doplňují opravdu kompletní přehled lidových říkanek, rozpočitadel, klasických pohádek (O veliké řepě, Perníková chaloupka, O Smolíčkovi, O Palečkovi, O Slunečníku, Měsíčníku a Větrníku, Sněhurka a sedm trpaslíků, Dlouhý, široký a bystrozraký.), ale i pohádek méně známých (O chytré královně, Lesní ženka, Moudrý zlatník, Mahulena, krásná panna, Janíček s voničkou a další), ale i pohádky z různých krajů, např. O pánu hor, O Krakonošovi, kterému je věnováno hned pohádek několik. Nechybí ani vánoční a velikonoční koledy, pořekadla. Ke každému ročnímu období si najdeme své. viac

Čtenářská recenze: 1000 dinosaurů

Obsáhlá obrazová publikace věnovaná jedněm z nejtajemnějších tvorů, kteří kdy na zemi žili, uchvátila doslova celou rodinu. viac

Čtenářská recenze: Jutta Langreuterová - Kapitán Žralok

Tato knížka naprosto uchvátila mé 2 syny, kteří jsou jeden den piráti, druhý rytíři, třetí potápěči, čtvrtý plavci, pátý lovci, šestý sportovci a sedmý indiáni... Vyprávění o malém Míšovi a pirátovi kapitánu Žralokovi je naprosto uchvátilo a knížku už jsme četli nejmíň dvacetkrát. Vyprávění je akorát dlouhé, překlad je trefný, zábavný a knížka se čte jedním dechem. Děti to doslova „žerou“. Ještě se mi nestalo, že by někdy u knížky usnuly. viac

Čtenářská recenze: Nikolaj Nosov - Neználek ve Slunečním městě

Knížka Neználek ve Slunečním městě je autorova druhá kniha ze světa malinkých kluků – malíčků a malinkých holčiček - malenek. A i když je to druhá knížka a trochu navazuje na jeho první knížku, která se jmenuje Neználkovy příhody, nevadí pokud jí budeme číst jako první. V té první knížce nám autor trochu více popisuje městečko malíčků a malenek, zvané Kvítečkov a poté i dobrodružnou cestu plnou zajímavých příhod malíčka Neználka a jeho přátel. Přesto pořád budete vědět, o čem autor píše i když jste jeho první knížku nečetli. Několikrát se o jejich příhodách, které se jim stanou po cestě balonem, zmiňuje, ale všechno podstatné nám autor napíše, takže netřeba si přečíst Neználkovy příhody než se pusíte do Neználka ve Slunečním městě. Ačkoliv vám mohu Neználkovy příhody jen a jen doporučit. viac

Zobraziť po: 10 | 20 | 40 | 80