Čitateľské recenzie

Čtenářská recenze: Písničky pro dětské muzikanty - 12 písniček snadných k zahrání

Tuto knihu jsem dětem pořídila především kvůli pijánku, které mě v knize opravdu velice zaujalo. Kniha je velmi pěkná ,barevná a pijánko je barevně označené. Když jsem do knihy v knihkupectví nahlédla uviděla jsem tam písničky, které se děti učí v mateřské škole a tak je znají již od ranného dětství. I proto mě kniha velmi zaujala. Když jsem knihu přinesla z knihkupectví domů, děti se nemohly shodnout, kdo z nich bude hrát na pijánko a kdo z nich bude třeba zpívat. Děti jsem musela uklidnit a po té se začali střídat. viac

Čtenářská recenze: W. a Ch. Awdry - O mašince Tomášovi 10

Oblíbená mašinka, která zažívá svá dobrodružství se svými kamarády na ostrově Sodor. Tento desátý díl obsahuje pět krátkých pohádek o oblíbených mašinkách. Mašinka Tomáš je velmi oblíbená pohádka, která děti zaujme a pobaví. Máme doma víc dílů, které děti vždy s jistotou zaujme a moc se jim líbí. Knížka se krásně čte, má pěkné obrázky a děti znají mašinky i z obrazovky. U nás je mašinka Tomáš oblíbená už několik let a pořád nás baví. viac

Čtenářská recenze: W. a Ch. Awdry - O mašince Tomášovi 1

Kniha je o velice oblíbené mašince Tomášovi a jeho dobrodružstvích. Tomáš je spolu se svými kamarády na ostrově Sodor. Zde je spousta mašinek, pomocníků, kteří se snaží o hladký průběh na kolejích. Knížka obsahuje tři krásné pohádky, kdy Tomáš zažívá i krušné chvilky. viac

Čtenářská recenze: Moji kamarádi - Pohlaď si mě

Mému synovi jsem chtěla koupit jeho první knížku, ale bohužel jsem netušila, že je jich na trhu takové velké množství. Nakonec jsem mu vybrala Moji Kamarádi-Pohlaď si mě. Knížku jsem zakoupila, když bylo synovi 1,5 roku. Líbila se i mě samotné a to proto, že si člověk může vyzkoušet a omakat srsti zvířátek nebo jejich hraček. Knížka je ze silných tvrdých stránek, takže jí dítě jen tak nezničí a neroztrhá. viac

Čtenářská recenze: Vlaky - 1001 fotografií

Se synem máme společnou zálibu a koníček a tím jsou vlaky a vláčky. A když jsme v obchodě uviděli tuto knihu Vlaky - 1001 fotografií, neváhal jsem a koupil jsem jí. Už jsme se těšili domů, až si ji spolu prohlédneme. Syn zkoušel poznat, jestli některé z vyobrazených vlaků máme doma jako model, nebo jestli některou mašinu viděl třeba někde na nádraží. viac

Čtenářská recenze: Tajemství věštění

Malá knížka, malá cena, ovšem velké množství informací. Autorem knihy je astrolog John Astrop, který má na svém kontě více než 150 dětských knih, které sám buď napsal, nebo je ilustroval. Tato knížečka poskytuje zajímavé spojení teorie a praxe. Zřetelně a jednoduše vysvětluje každé téma, nechybí ani tipy jak dané téma lépe zvládnout. viac

Čtenářská recenze: Doreen, Ph. D. Virtue - Setkání s anděly

Andělé. Mnoho náboženství mluví o andělech, ale andělé jsou necírkevní. Jsou univerzální archetypy sahající ke starověkým a moderním vírám. Je jedno, zdali jste křesťan, hinduista, ateista apod. andělé vám budou pomáhat tak nebo tak… Tato kniha je jakýmsi necírkevním přehledem toho, kdo andělé jsou, jejich role v různých duchovních textech, způsobů jakými nám andělé pomáhají, jak je přivolat, informací o andělech strážných a archandělech. Kniha si klade za cíl, aby si čtenář po jejím přečtení prohloubil chápání andělů a lásku k nim. Je psána pro naprosté začátečníky, je tedy vhodná i jako dárek. viac

Čtenářská recenze: Vladimír Liška - Kruté vášně římských císařů

Naprosto přesně si pamatuji okamžik, kdy jsem poprvé spatřila tuto knihu. Šla jsem ledabyle kolem oddělení s novinkami a z ničeho nic padl můj zrak na ty upřené, zelené oči na obálce této knihy. Doslova mne očarovaly, a já ihned automaticky sáhla po knize. Po zběžném prolistování a přečtení přibližného obsahu, už byla kniha více méně moje. viac

Čtenářská recenze: Dějiny

Dějiny – Velký obrazový průvodce historií lidstva od úsvitu lidské civilizace po současnost. Tak přesně takhle zní název této pozoruhodné knihy, encyklopedie, která vyšla v loni na podzim (anglický originál History vydalo v roce 2007 nakladatelství Dorling Kindersley v Londýně), a po které jsem hned po prvním prolistování zatoužila. viac

Čtenářská recenze: Miloš Velemínský - Anticholesterolová kuchařka

Když mi loni má praktická lékařka oznámila, že mám zvýšenou hladinu cholesterolu a budu muset změnit své stravovací návyky, má cesta z ordinace mířila rovnou do knihkupectví. Nemůžu říct, že knih na toto téma by bylo zrovna mnoho. Ani jedna mne nezaujala, protože prakticky všechny obsahovaly hlavně informace o tom, co je cholesterol, jak předcházet jeho vysoké hladině, čím je způsobena apod. Což se mi v dané situaci moc nehodilo. Potřebovala jsem spíše kuchařku, recepty – abych věděla, co mohu jíst a co naopak ne. Několik receptů samozřejmě knihy obsahovaly, ovšem všechny vypadaly velmi ,,chutně“. Zachránila mě až knihovna, kde jsem narazila na Anticholesterolovou kuchařku od Miloše Velemínského ml., kterou vydalo nakladatelství Dona. viac

Zobraziť po: 10 | 20 | 40 | 80