Čitateľské recenzie

Čtenářská recenze: Zvířata zblízka

Knížek o zvířátkách máme doma spoustu, ale tahle je něčím výjimečná, zaujala mne na první pohled. Tygr na obálce vypadá jako živý, chvilku jsem váhala zda je nakreslený či jde o fotografii. Přemysl Vranovský, ilustrátor této knížky si dal opravdu záležet. Zvířátka vymaloval z různých úhlů a pozic – obrázky jsou překrásné. viac

Čtenářská recenze: Paul Hoffman - Levá ruka boží

Začátek knihy se mi líbil. Zmatené vhození čtenáře do děje mám rád a zde je to přesně tak. Čtenář je vržen přímo do události, ale žádné vysvětlování ze strany autora se nekoná. Při dalším čtení se mi kniha zamlouvala víc a víc, vypadalo to na velmi zajímavý námět, komplex náboženských fanatiků cvičící děti pro boj - to tu ještě nebylo. Bohužel pro čtenáře se záhy koná útěk z tohoto pekla. K útěku se odhodlají Cale, Kleist a váhavý Henry, společně s Ribou, dívkou s taktéž zajímavou minulostí. viac

Čtenářská recenze: Stephenie Meyerová - Krátký druhý život Bree Tannerové

Patrně žádný z milovníků ságy Stmívání (jednotlivé díly Stmívání, Nový měsíc, Zatmění, Rozbřesk) si nenechá ujít i pohled z „druhé strany“ v novele k románu Zatmění s názvem Krátký druhý život Bree Tannerové. Někoho tato nepříliš rozsáhlá kniha nadchne, někoho zklame, ale v každém případě je opravdu zajímavé, podívat se na jeden úsek románu Zatmění pohledem novorozené upírky Bree Tannerové z armády novorozených, kterou si vytváří upírka Victoria. viac

Čtenářská recenze: Hulpach Vladimír, Kubašta Vojtěch - Bylo nebylo... - Pohádky z celého světa

V knížce najdeme více než šedesát pohádek z celého světa, u každé pohádky je uvedeno, z které země pochází. Pohádky jsou tak akorát dlouhé, ideální čtení před spaním pro větší děti, tak od pěti let. viac

Čtenářská recenze: Poníci - Objev jejich svět a naučit se je kreslit

Která holčička má ráda poníky? Vsadím se, že snad každá! Knížka má sice jenom deset stránek, ale velký formát a je naprosto báječná! viac

Čtenářská recenze: Javier Moro - Červené sárí - Když se moc platí životem

Kniha Červené sárí nás, jak už ostatně napovídá sám název, zavede do exotické Indie. Dovolí nám nahlédnout do soukromí i politické činnosti rodiny Gándhíových. Zpočátku jsem nad koupí knihy váhala, protože ačkoli miluji vše, co se nějakým způsobem týká Indie, politice se všemi jejími skandály a pletichami se vyhýbám obloukem. Nakonec mě přesvědčilo to, že autora Javiera Moro znám už z jiné knihy s názvem Indická princezna, která se mi velmi líbila. Červené sárí jsem si tedy pořídila a rozhodně toho nelituji. viac

Čtenářská recenze: Milada Motlová - Národní pohádky z Čech a Moravy

Další úžasná kniha autorky Milady Motlové mne upoutala nejen překrásnou obálkou – ilustrace Vlasty Baránkové jsme si velmi oblíbili už v Českém špalíčku pohádek, ale i obsahem. Pohádek znají děti spoustu, ale hledáme už spíš ty netradiční, a ne zrovna Červenou Karkulku, Perníkovou chaloupku a Šípkovou Růženku, i když jsou také pěkné, ale jsou snad v každé knížce. viac

Čtenářská recenze: Bravo, šéfe! Václav Frič vaří tradiční českou kuchyni (+ DVD)

Útlou knížečku z edice Bravo, šéfe! (doma už máme z této edice Zdeněk Pohlreich vaří mezinárodní kuchyni a s úspěchem používáme spoustu receptů) jsem zakoupila pro manžela, protože vyžaduje tradiční českou kuchyni (klidně si i sám uvaří), ale přiznávám se, že v každodenním pracovním shonu a kolotoči kolem dětí a rodiny je pro mne daleko snazší vařit jednoduchá jídla s rychlou přípravu. viac

Čtenářská recenze: Karel Čapek - Povídky z jedné kapsy

Rád čtu českou literaturu. Oblíbil jsem si detektivní povídky s kriminální zápletkou od Karla Čapka „Povídky z jedné kapsy“. Ačkoliv se jedná o českého prozaika, dramatika, který svá díla psal v první polovině 20. století, jsou jeho příběhy psané tak nadčasově, že mnohdy zapadají i do dnešní doby. V některých povídkách nevítězí dobro nad zlem, ale zůstává jim tajemně nevyřešený konec. (Karel Čapek se zapsal do dějin české literatury také jako překladatel, kritik, novinář, ale také jako autor knih pro děti.) viac

Čtenářská recenze: Řecká kuchyně Marthy Elefteriadu

Tuto knihu jsem si vybrala, protože mám ráda kuchařky, které obsahují něco víc, než jen strohý popis receptů doplněný o několik fotografií. A Řecka kuchyně Marthy Elefteriadu to „něco víc“ rozhodně má. viac

Zobraziť po: 10 | 20 | 40 | 80