S madame Chic doma -Jennifer L. Scottová

Prvá kniha J.L. Scottovej so hneď zaradila k svojim obľúbeným. Prirodzene ,že som sa preto  na jej ďalšiu veľmi tešila. S Madame Chic doma som  nielen prečítala ale aj spoznámkovala... Potvrdila moju predošlú skúsenosť, že obsah jej kníh sa dá veľmi ľahko, rýchlo a najmä účinne aplikovať na vlastný život.

Autorka je mladá 30- ročná žena s dvoma malými dcérkami a preto jej rady veľmi poslúžia najmä tejto vekovej kategórii. Ale aj ja „žena určitého veku“, som prakticky využila a určite ešte viac využijem veľa jej  informácií a rád vo svojom vlastnom živote. J.L. Scottová má dar spájať veci obyčajné, praktické a materiálne s duchovnými a namiešať z toho ten správny koktail pre život ženy 21. storočia. Pri čítaní máte veľmi príjemný pocit, že vás vlastne do ničoho nenúti a nenabáda. Jednoducho ponúka svoje vlastné pocity a skúsenosti, veľmi príjemne a s humorom ich komentuje a je na vás, či to chcete vyskúšať a prijať do svojho života alebo nie.

Celá kniha je koncipovaná ako jeden dlhokánsky deň- od rána, keď sa prebudíte až po večerné usínanie. Najpodnetnejšie na celej knihe je, že autorka ponúka možnosti ako si zlepšiť spôsoby fungovania v domácnosti a pritom nemať ten pocit, ktorý poznajú tisíce žien na svete,..že sa to musí a stále a každý deň donekonečna.. Toto sú veľmi inšpirujúce momenty s návodmi ako sa  jednoduchými spôsobmi vyrovnať s ženskými domácimi prácami, aby neboli nútené ale príjemné. Malý manuál zmeny uhlu pohľadu na ich vykonávanie vás iste osloví.

Počas toho, ako som knihu čítala, som z neho veľa vyskúšala a môžem s milým prekvapením konštatovať..ono to funguje..Za ten krátky čas, keď som prečítala jej prvú knihu a teraz aj túto druhú  S madame Chic doma som si v svojom živote urobila upratovanie a nebolo len fyzické. Niekoľko receptov som už aj vyskúšala /nie sú to len  kulinárske recepty - záber je široký/,mnoho cenných informácií som si zapísala a pretože mám tendenciu do vlastných kníh písať poznámky a podčiarkovať zaujímavé pasáže, tak viem, že sa  k nej budem častejšie vracať.

Kniha je aj  po grafickej stránke veľmi príťažlivá, má príjemný ženský dizajn, výborný „taškovo-kabelkový“ rozmer a tak vo vás už na prvý pohľad vyvolá samé príjemné pocity.

Autorka je zástankyňou prirodzeného spôsobu života,/čo mi bolo hneď veľmi sympatické/, nie je ortodoxná ani príliš mystická či materialistická.

Je o zlatej strednej ceste ako byt manažérkou vlastného života tak, aby sa vám páčil, a aby ste si ho labužnícky užívali a vedeli si vychutnať okamihy, ktoré boli predtým pre vás skôr nočnou morou než potešením. A ono sa to naozaj dá a je to úžasný pocit. Mimochodom v knihe sa dozviete aj o jej výbornom blogu -Labužníčka každodenného života.

S madame Chic doma odporúčam ženám akéhokoľvek veku, aj ako darček priateľke či dcére je výborná.

Nuž a takýto darček od priateľa či manžela nič nepokazí... Nech sa stanete čo najskôr labužníčkami každodenného života.

Príjemné čítanie priatelia.