Recenzia knihy Tento muž 3 – Priznanie tohto muža (Jodi Ellen Malpasová)

Jodi Ellen Malpasová sa narodila a vyrastala vo Veľkej Británii. Vo svojej kariére sa pripravovala na prevzatie rodinnej stavebnej firmy. Napokon sa ale rozhodla pre napísanie románu Tento muž, ktorý najskorej vydala na vlastné náklady ako elektronickú knihu. Tento príbeh si okamžite získal srdce nejednej čitateľky a preto sa Jodi rozhodla, že sa písaniu bude venovať na plný úväzok.

Kniha Priznanie tohto muža je tretím a zároveň záverečným dielom série kníh o mladom neurotickom majiteľovi erotického klubu a mladej veľmi nadanej bytovej dizajnérky. Kniha sa začína v momente keď skončil druhý diel a drahá Ava súhlasila, že sa vydá za svojho maniaka Jesseho. A keďže Jesse je veľmi nedočkavý a netrpezlivý hneď na začiatku sa ocitáme na svadbe týchto dvoch holúbkov. Mala by som asi podotknúť, že ide o veľmi nevšednú svadbu.

Jesse a Ava sú úplne rovnakí, akí boli v predchádzajúcich dvoch častiach. Ava stále veľmi rada provokuje Jesseho. A Jesse, ten je skrátka stále rovnaký príťažlivý, žiarlivý a majetnícky. Ale o nich dvoch som toho už napísala hádam dosť v predchádzajúcich dvoch recenziách. Každopádne len podotknem, že sa vo svojich zvykoch vôbec nezmenili.

K čomu sa ale vyjadrím je dej knihy a štýl akým je napísaná. Kniha Priznanie tohto muža je oveľa lepšie a napínavejšie napísaná ako jej predchádzajúca časť, síce sa jej nepodarilo dotiahnuť na prvý diel série, ale zostala mu šľapať na päty. V príbehu sa našlo niekoľko hluchých miest, ktoré ma v čítaní nikam neposunuli a pôsobili na mňa ako vata na vyplnenie a predĺženie knihy. Keby sa ich autorka rozhodla vynechať spravila by dobrý krok. Ale na druhú stranu štýl akým je kniha napísaná je veľmi svieži a ľahký, vďaka čomu ju môžem s čistým svedomím zaradiť medzi dobré oddychové knihy pre ženy.

Keďže ide o erotickú knihu, nájdete v nej kopu sexu na rôzne spôsoby a na rôznych, viacej či nemenej, exotických miestach. V tomto ohľade ma Priznanie tohto muža vôbec nesklamalo a dostala som od neho presne to čo som očakávala.

Recenzoval: Luc