Recenzia knihy Pád anjelov 3 – Závisť (J. R. Wardová)

S Jimom, Adrianom a Eddiem sa v knihe Závisť stretávame už potretie, človek by si myslel, že už z nich je zohratá trojka, ale je to ozaj tak? Tento raz sa opäť vracajú do svojho východzieho miesta – do Caldwellu, kde na nich čaká ďalšia duša, aby ju mohli spasiť.

Ale samozrejme, nič nie je také jednoduché ako sa na prvý pohľad zdá a to i napriek tomu, že Jim pozná, vďaka nemalej dohode s Devinou, totožnosť ďalšieho človeka o ktorého sa má postarať. Ak ste zvedaví, či sa mu to nakoniec podarí, budete si musieť prečítať Závisť. Nemajte strach ľutovať nebudete.

V knihe Závisť sa konečne preukázal autorkyn talent na písanie erotických kníh. Za prvú polovicu (možno aj tretinu) príbehu by sa veru nemusela hanbiť žiadna poriadna červená knižnica. Okrem sexu na rôzne spôsoby sa v knihe samozrejme nachádza aj nejaký iný dej.

Ako som už písala vyššie, naši traja kamaráti sa vracajú späť do Caldwellu, pričom sa Jim stále nemôže zbaviť myšlienky na mladučkú Ceciliu, ktorú v prvej časti obetovala Devina. Zhodou náhod, alebo osudu, na prípade nezvestnej študentky pracuje miestny detektív Thomas „Veck“ DelVecchio ml. spolu s atraktívnou kolegyňou dôjtojníčkou Sophiou Reillyovou. A ako to už býva, ďalšia duša na zachránenie je práve tá Veckova.

Wardová vo svojich knihách presne vie, čo má kde napísať. Ak sa rozhodne svojich čitateľov napínať, bude tak robiť až do poslednej možnej chvíľky (a možno aj dlhšie). Inak tomu  samozrejme nebolo ani pri Závisti, kde som až takmer do úplného konca nemala ani tušenie či sa Jimovi jeho misia podarí, alebo nie. Je vidieť, že autorka je majstrom slova a vo svojich knihách sa neraz púšťa až do krajností. Keď sa začítate do jej kníh, nikdy neviete, kam sa až v závere dostanete. A práve toto ma na nej najviacej baví a preto by som si od nej bola schopná prečítať aj noviny (len aby sme si rozumeli, tie zo zásady nečítam – aj tak tam nikdy nič užitočné nepíšu a preto vždy radšej siahnem po nejakej dobrej knihe).

Takže aby som to nakoniec zhrnula, v Závisti nájdete všetko to, čo sa od dobrej knihy pre dospelých očakáva – napätie, akcia, romantika, sex, dokonca aj nejaké tie záhady a nemôžem ani zabudnúť na priestor pre rozvoj čitateľovej fantázie (nudu tam však nehľadajte). Aj vďaka tomu hodnotím knihu na sto percent, pretože som od nej dostala všetko, čo som chcela a všetko čo som potrebovala.

Hodnotenie: *****

Recenzoval: Luc