Jasinda Wilderová - Alfa

Mladá Kyrie je dievča, ktoré to nemalo ľahké. Hneď po škole jej otec záhadne zomrel a jej mama sa zbláznila. Tak Kyrie nestávalo nič iné iba stať sa živiteľkou rodiny.

Bohužiaľ, príde o prácu a zúfalstvo ju pohltí. No potom sa to stane. Niekto jej začne posielať tučné bankové šeky a Kyrie má odrazu peňazí dosť pre celú rodinu.

No po jednom roku si po ňu príde tajomný muž, že je čas vyúčtovania a Kyrie hlúpo poslúchne a nechá sa odviesť z vlastného bytu niekam...vlastne ona ani nevie kam.

Nechcem vám prezrádzať identitu pána Tajomného, lebo práve na ňom je celý príbeh postavený.. Kyrie nevie kto to je, pretože ju núti nosiť šatku. Nemôže ho vidieť. Je z toho vystrašená ale pomaly sa jej táto hrá začína páčiť. Pán Tajomný nechce nič iné iba ju vlastniť! Chce, aby ho poslúchala! A presviedča ju, že sa jej to bude páčiť. No neviem ako vy ale keby som sa ja dostala do takejto situácie tak utekám kade ľahšie kým sa dá.

Na môj vkus je celá táto zápletka trošku hlúpa a nereálna. Pán Tajomný je bohatý muž, ktorého ani google nenájde a Kyrie asi nemá pud sebazáchovy. Je živiteľka rodiny! Tak prečo sa len tak jednoducho dala odviesť preč!

Napriek mierne hlúpej zápletke tento príbeh mal dej. Aspoň po prvú polku. Potom sa to však zmenilo iba na porno. No na konci sa už kniha začala čítať ľahšie, pretože prichádzala moja najobľúbenejšia časť na knihách. Rozuzlenie! Všetky prázdne miesta sa začali zapĺňať a príbeh opäť nabral akotakú dejovú líniu. (Keď je takmer každá kapitola iba o sexe tak sa tam toho veľa s dejom neudeje)

Tento príbeh je typický erotický román dnešnej doby. Chudobné dievča, bohatý muž, nejaké to tajomno, luxus a veľa sexu. Myslím, že táto kniha nerozbúri vody medzi erotickými románmi, ktorých už u nás vyšlo neúrekom ale určite si nejakých fanúšikov nájde. Autorka píše veľmi čitateľne, ľahko a sviežo a je dobrá rozprávačka.  Kniha obsahuje trošku viac vulgarizmov akoby sa dalo čakať. Túto knihu odporúčam ako také oddychové čítanie keď nečakáte, že sa stane niečo čo vám vyrazí dych.

Recenzoval: Vera Paradis