Hľadanie dokonalej lásky - Jennifer Probstová

Kennedy Ashová je jedna z trojice atraktívnych majiteliek zoznamovacej agentúry Kinnections sídliacej vo Verily neďaleko New Yorku a má na starosti marketing. V zabehanej práci jej chýbajú nové vzrušujúce podnety a ani v súkromnom živote to nie je nijaká sláva. Keď sa jej do cesty pripletie nový klient, letecký a kozmický inžinier Nathan Ellison Raymond Duncle, priam zajasá.

Nikdy sa nezapletie s klientom. Alebo?

http://2.bp.blogspot.com/-Xp9WcZt2Ltk/VYvr6QF4heI/AAAAAAAADLc/a6bYE4Jjx1o/s320/678367.jpgTomuto zanedbanému chlapovi v špinavom laboratórnom plášti, hrubých okuliaroch a s nemožnými spôsobmi chce nájsť dokonalú manželku. Najprv ho však treba pripraviť – naučiť ho správne konverzovať aj dbať o príťažlivý vzhľad. Kennedy postupne odhaľuje Natov skutočný charakter a pochopí, že po dlhom čase stretla človeka, ktorý jej skutočne rozumie.

Rodiacej sa láske však bráni Kennedina profesionálna česť, záväzok nikdy sa nezapliesť s klientmi – ale dá sa srdcu rozkázať?

http://4.bp.blogspot.com/--QLP2pEjemo/VYvsmK8YAYI/AAAAAAAADLk/ZmV1H9JMTg4/s320/love-couple.jpgJennifer patrí k jedným z mojich najobľúbenejších autorov. Zamilovala som si už jej prvú sériu, a preto určite nikoho neprekvapilo, že som si zadovážila aj druhú. Hľadanie dokonalej lásky je druhým dielom zo série o kamarátkach, ktoré prostredníctvom zoznamovacej agentúry hľadajú ľudom ich životnú lásku, no samé pritom na ňu šťastie nemajú, no aj napriek všetkému ju, ako inak, objavia.

"Dofrasa. V tvári sa mu zračila bolesť a to jej srdce nedovolilo."

http://4.bp.blogspot.com/-Xtan7nIgbWE/VY_kqy3tWJI/AAAAAAAADL4/svMdUC2-eTg/s320/love-233a.jpgTento krát sa pozrieme na príbeh Kennedy - jej príbeh sa nám trošku líši do prvého dielu v tom, že dostane bojovú úlohu, aby prerobila Nathana - v podstate dosť obyčajného chlapa, ktorý nie je ničím výnimočný, ale predsa len tam preskočí iskra a aj napriek tomu, že všetci vieme, ako asi príbeh dopadne, má Probstová dar napísať ho nie veľmi predvídateľným spôsobom, čo je pri týchto knihách priam nemožné. Jej knihy mám rada práve vďaka tomu, že sú oveľa živšie a vie ich napísať s akýmsi šarmom? Navyše si ma získala už len tým, že sa bola kniha písaná striedaním pohľadov našich hlavných postáv, práve vďaka čomu podľa mňa nabral príbeh ešte rýchlejší spád. Kniha neobsahuje nejakú extra wau napínavú zápletku, ktorá vás zdvihne zo stoličky, ale jej silnou stránkou rozhodne je obrovská chémia medzi postavami a navyše aj množstvo vtipných situácií a hlášok, ktorými je knihami priam preplnená.

"V kúte miestnosti stál hlúčik žien. Popíjali víno a uvoľnene sa bavili, akoby boli staré kamošky a nie sokyne bojujúce o pozornosť svojho vyvoleného."

Čoraz viac a viac sa nalaďujem na tento žáner kníh a Probstová je fakt macherka a písať veru vie. Okrem toho je každá z jej postáv úplne iná, napr. aj Nate a Kennedy boli takí svojrázni, Nate nebol len ďalší nagélovaným frajerkom so svalmi a povesťou bad chlapca a práve to podľa mňa dodáva jej knihám aj taký iný, neokukaný ráz. Romantické knihy, všetko to klišé čo sa v nich vyskytuje, už začína pomaly nudiť, a preto je podľa mňa naozaj super, že do nich dokáže priniesť Probstová niečo, čo ich osvieži a spraví inými.

V skratke by sa dalo jej dielko charakterizovať ako elektrizujúca romantická bomba, ktorá medzi všetky tie tradičné romance prináša niečo nové. Pokiaľ patríte medzi fanúšikov romantických kníh, Probstová u vás v knižnici nesmie chýbať. Na jej knihách je navyše super, že ich nemusíte čítať ani po poradí, keďže jednotlivé dieli na seba nenadväzujú. Obidve jej série sú, čo sa kvality týka, na tom úplne rovnako a takisto sú aj medzi jednotlivými dielkami len veľmi malé, kvalitatívne rozdiely. Hľadanie dokonalej lásky hodnotím naozaj pozitívne, nemám čo vytknúť a určite vám ju môžem všetkým len odporučiť.

Po dlhšej dobe som konečne narazila na skvelú knihu, s ktorou som bola fakt mimoriadne spokojná a už sa teším na ďalšiu romantickú bombu. Pri Probstovej som si istá, že sa mám na čo tešiť.

Recenzovala: Veronika Dedíková